Kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli získal v pondělí večer v Royal Albert Hall cenu Designer Of The Year 2022 na Fashion Awards 2022 v Londýně. Získal ji především díky své celorůžové kolekci, kterou představil pro podzim 2022. Cenu návrháři předala herečka Florence Pugh, která italskou značku pravidelně nosí na červeném koberci.

Podle BFC (British Fashion Council) se cena uděluje britskému nebo mezinárodnímu tvůrci, jehož kolekce významně ovlivnily módní průmysl a určily podobu světové módy. Návrháře roku vybírá mezinárodní porota složená z tisícovky osobností z oboru. Piccioli byl oceněn díky své celorůžové kolekci pro podzim 2022. Na molo poslal modelky oděné v intenzivní purpurové barvě „Pink PP“. Kolekce měla nakonec takový úspěch, že se „Pink PP“ stala barvou sezóny.

Chtěl jsem pracovat jako monochromatický umělec. Když se díváte na jednu barvu, musíte jít hlouběji než na povrch, k textuře, střihům, siluetě, objemu a detailům,“ okomentoval svoji práci Piccioli.

Návrhář značky Valentino se utkal s kolegy jako Miuccia Prada, Jonathan Anderson a Matthieu Blazy. Žhavým kandidátem byl také Demna, ale po kontroverzi ohledně dvou reklamních kampaní značky Balenciaga se kandidatury vzdal. Demna byl považován za favorita na ocenění pro návrháře díky svým odvážným a pokrokovým živým akcím a vlivu na módní průmysl.

Akce Fashion Awards shromažďuje finanční prostředky pro nadaci BFC, která podporuje budoucí růst a úspěch britského módního průmyslu. Snaží se podporovat talenty, vzdělávání, poskytování grantů a poradenství v oblasti podnikání. Cílem nadace je také zlepšit rovnost a příležitosti v tomto odvětví. BFC uvedla, že v průběhu sezony 2021/22 předala návrhářům a studentům více než 1,3 milionu liber.

Zdroje: WWD.com, Instagram Pierpaolo Piccioli

Pierpaolo Piccioli zabodoval s růžovou podzimní kolekcí Valentino. Stal se návrhářem roku 2022

Před inflací utíkají lidé do obchodů. Nakupování vnímají jako terapii

Procházení se po obchodech, hledání nejvýhodnější ceny a ulovení posledního kousku. Přesně k takovým aktivitám se snaží lidé utíkat ve stresujících obdobích. K nakupování se proto obrátili také při stále trvající inflaci. Ukázala to studie platformy Klaviyo.

Zapomeňte na bad hair day. Stylové klobouky vše vyřeší za vás

Máte pocit, že vašemu stylu něco chybí? Zkuste ho osvěžit kloboukem! Klobouky a pokrývky hlavy nejsou jen praktické, ale mohou být také zábavným způsobem, jak vyjádřit svou osobnost a rozšířit své módní hranice. Pokud si myslíte, že vám klobouky ani jiné pokrývky hlavy nesedí, jste na omylu, netušíte jak jednoduché je najít ten správný. Vydejte se s námi na cestu k neuvěřitelnému stylu!

Světoznámý obchod Tiffany & Co. v New Yorku se dočkal opravy. Společnost ho otevře koncem dubna

Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svě