Více

    ― Reklama ―

    Koncem července se návrhářka Phoebe Philo posunula kousek blíž ke zveřejnění své vlastní značky. Začala totiž své zákazníky registrovat na webovou stránku společnosti. Módnímu světu ji hodlá odhalit společně s první kolekcí v září.

    Na založení vlastní značky se známá návrhářka Phoebe Philo chystá už několik let. Plány začala chystat od chvíle, kdy se v roce 2017 rozhodla opustit vedení módní společnosti Celine. Znovu je potvrdila roku 2021, když prohlásila, že se „nemůže dočkat, až bude opět v kontaktu se svými zákazníky, až bude nezávislá a bude moct experimentovat dle svých vlastních podmínek“.

    První kolekci pod vlastním jménem tak hodlá odhalit v září. Koncem července proto potěšila své fanoušky, když je začala registrovat na svou oficiální webovou stránku. Kromě toho také značce založila oficiální účet na Instagramu. Dosud ho sleduje na 240 tisíc lidí, a to i bez jediného zveřejněného příspěvku. Zasílat pak bude Philo kousky jak do Spojených států amerických, tak Velké Británie a Evropy.

    První kolekce Philo má dle jejího prohlášení zahrnovat 150 návrhů. Jednat se bude jak o ready-to-wear kousky, tak kožené výrobky, obuv, šperky nebo sluneční brýle. Žádné další informace o své značce návrhářka prozatím nezveřejnila. Její velmi očekávané odhalení se ale nejspíše nějakým způsobem propojí s londýnským týdnem módy. Známá už jsou také jména některých členů jejího nového týmu.

    Do vlastní značky Phoebe Philo investuje také společnost LVMH

    Například do pozice provozního ředitele nastoupí Patrik Silén, který pracoval například u konzultační firmy McKinsey & Company nebo Procter & Gamble. Za sebou má také studium na Harvardu. Vedoucím oddělení denimu a módní „dílny“ se mají zase stát dva bývalí pracovníci módního domu Balenciaga. Do značky Phoebe Philo se pak rozhodla investovat společnost LVMH, která mimo jiné vlastní také Celine.

    Návrhářka Phoebe Philo vystudovala módní školu Central Saint Martins v Londýně, kterou navštěvovala společně se Stellou McCartney. Po jejím ukončení jí proto následovala do módního domu Chloé, jehož vedení se roku 2001 ujala. Odešla ale o pět let později, jelikož se chtěla věnovat své rodině. Její návrhy se proslavily především nenucenými kombinacemi jemných prvků z dámského šatníků s o něco více maskulinními prvky.

    Zdroje: Business of Fashion, Hypebae, WWD, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Phoebe Philo je o krok blíž svému snu. Připravuje se na zveřejnění vlastní značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem července se návrhářka Phoebe Philo posunula kousek blíž ke zveřejnění své vlastní značky. Začala totiž své zákazníky registrovat na webovou stránku společnosti. Módnímu světu ji hodlá odhalit společně s první kolekcí v září.

    - Reklama -

    Na založení vlastní značky se známá návrhářka Phoebe Philo chystá už několik let. Plány začala chystat od chvíle, kdy se v roce 2017 rozhodla opustit vedení módní společnosti Celine. Znovu je potvrdila roku 2021, když prohlásila, že se „nemůže dočkat, až bude opět v kontaktu se svými zákazníky, až bude nezávislá a bude moct experimentovat dle svých vlastních podmínek“.

    První kolekci pod vlastním jménem tak hodlá odhalit v září. Koncem července proto potěšila své fanoušky, když je začala registrovat na svou oficiální webovou stránku. Kromě toho také značce založila oficiální účet na Instagramu. Dosud ho sleduje na 240 tisíc lidí, a to i bez jediného zveřejněného příspěvku. Zasílat pak bude Philo kousky jak do Spojených států amerických, tak Velké Británie a Evropy.

    První kolekce Philo má dle jejího prohlášení zahrnovat 150 návrhů. Jednat se bude jak o ready-to-wear kousky, tak kožené výrobky, obuv, šperky nebo sluneční brýle. Žádné další informace o své značce návrhářka prozatím nezveřejnila. Její velmi očekávané odhalení se ale nejspíše nějakým způsobem propojí s londýnským týdnem módy. Známá už jsou také jména některých členů jejího nového týmu.

    - Reklama -

    Do vlastní značky Phoebe Philo investuje také společnost LVMH

    Například do pozice provozního ředitele nastoupí Patrik Silén, který pracoval například u konzultační firmy McKinsey & Company nebo Procter & Gamble. Za sebou má také studium na Harvardu. Vedoucím oddělení denimu a módní „dílny“ se mají zase stát dva bývalí pracovníci módního domu Balenciaga. Do značky Phoebe Philo se pak rozhodla investovat společnost LVMH, která mimo jiné vlastní také Celine.

    Návrhářka Phoebe Philo vystudovala módní školu Central Saint Martins v Londýně, kterou navštěvovala společně se Stellou McCartney. Po jejím ukončení jí proto následovala do módního domu Chloé, jehož vedení se roku 2001 ujala. Odešla ale o pět let později, jelikož se chtěla věnovat své rodině. Její návrhy se proslavily především nenucenými kombinacemi jemných prvků z dámského šatníků s o něco více maskulinními prvky.

    Zdroje: Business of Fashion, Hypebae, WWD, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―