Více
    Redakce

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Výrazná vůně, ikonický drink, oblíbená barva. Zprvu nenápadné doplňky běžného života se ve světle nového trendu „personal branding“ stávají mocnou zbraní. Cílem je podvědomě naučit lidi kolem, aby si vás zapamatovali. Značky totiž nepatří jen produktům, ale pomáhají orientovat se ve světě zahlceném kontakty, kdy si nikdy nemůžete být jistí, jaký z nich se vám zrovna hodí.

    Osobní podpis nikdy nezmizí. Vytrénujte podvědomí ostatních ve svůj prospěch

    Jasně rozpoznatelný styl už dávno není výsadou celebrit. Personal branding se stává způsobem, jak být autentičtí a přitom působiví. Jednotná barevná paleta, oblíbený motiv nebo snadno rozpoznatelný módní rukopis pomáhají vytvořit dojem, který zůstává. Když někdo zahlédne kousek s květinovým vzorem nebo pastelově zelený detail, okamžitě si vybaví i konkrétní osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Základem je důslednost a vědomé volby. Pokud nosíte výraznou rtěnku v konkrétní barvě, nebo třeba pánské sako s výraznou siluetou zdůrazněnou zlatým páskem, časem se z těchto prvků stává vaše rozpoznatelná osobní značka. Přesně ta, která nevyžaduje hlubší popisování, ale existuje sama o sobě. Funguje potom trochu jako vaše vizuální vizitka.

    Nejsnazší je branding spojit s určitou barvou. Když se opakuje na oblečení, doplňcích či ve vašem digitálním obsahu, vytváří jednotný vizuální jazyk. Stejný princip platí také u parfému. Vůně, která se stane vaší druhou kůží, zanechá nezaměnitelný dojem. Funguje to i v offline světě. Postačí jedna reklama a starý známý nebo potenciální pracovní kontakt vás mají okamžitě na mysli.

    Stačí drobnosti. Personal branding začíná u osobní volby

    Zajímavým detailem může být rovněž signature drink. Něco, co se neobjednává na každém rohu a je velká šance, že to dotyčný najde ve vašem kelímku či skleničce. Espresso martini, matcha s kokosovým mlékem nebo konkrétní odrůda červeného vína. V tu chvíli začínáte tvořit vlastní osobní značku i beze slov a složitých marketingových strategií.

    @bella.dane

    Personal branding final boss (me)

    ♬ original sound – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená ztrátu spontánnosti. Jde o přemýšlení, co podle vás samotných stojí za to ukazovat světu. Časem vás možná taková volba dovede i ke zjištění, že vám některé věci nebo šablony už neslouží a netoužíte po tom být s nimi spojováni. Máte možnost zapsat se do vzpomínek ostatních děláním toho, co vás nejvíc naplňuje.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    - Reklama -

    Výrazná vůně, ikonický drink, oblíbená barva. Zprvu nenápadné doplňky běžného života se ve světle nového trendu „personal branding“ stávají mocnou zbraní. Cílem je podvědomě naučit lidi kolem, aby si vás zapamatovali. Značky totiž nepatří jen produktům, ale pomáhají orientovat se ve světě zahlceném kontakty, kdy si nikdy nemůžete být jistí, jaký z nich se vám zrovna hodí.

    Osobní podpis nikdy nezmizí. Vytrénujte podvědomí ostatních ve svůj prospěch

    Jasně rozpoznatelný styl už dávno není výsadou celebrit. Personal branding se stává způsobem, jak být autentičtí a přitom působiví. Jednotná barevná paleta, oblíbený motiv nebo snadno rozpoznatelný módní rukopis pomáhají vytvořit dojem, který zůstává. Když někdo zahlédne kousek s květinovým vzorem nebo pastelově zelený detail, okamžitě si vybaví i konkrétní osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    - Reklama -

    Základem je důslednost a vědomé volby. Pokud nosíte výraznou rtěnku v konkrétní barvě, nebo třeba pánské sako s výraznou siluetou zdůrazněnou zlatým páskem, časem se z těchto prvků stává vaše rozpoznatelná osobní značka. Přesně ta, která nevyžaduje hlubší popisování, ale existuje sama o sobě. Funguje potom trochu jako vaše vizuální vizitka.

    Nejsnazší je branding spojit s určitou barvou. Když se opakuje na oblečení, doplňcích či ve vašem digitálním obsahu, vytváří jednotný vizuální jazyk. Stejný princip platí také u parfému. Vůně, která se stane vaší druhou kůží, zanechá nezaměnitelný dojem. Funguje to i v offline světě. Postačí jedna reklama a starý známý nebo potenciální pracovní kontakt vás mají okamžitě na mysli.

    Stačí drobnosti. Personal branding začíná u osobní volby

    Zajímavým detailem může být rovněž signature drink. Něco, co se neobjednává na každém rohu a je velká šance, že to dotyčný najde ve vašem kelímku či skleničce. Espresso martini, matcha s kokosovým mlékem nebo konkrétní odrůda červeného vína. V tu chvíli začínáte tvořit vlastní osobní značku i beze slov a složitých marketingových strategií.

    @bella.dane

    Personal branding final boss (me)

    ♬ original sound – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená ztrátu spontánnosti. Jde o přemýšlení, co podle vás samotných stojí za to ukazovat světu. Časem vás možná taková volba dovede i ke zjištění, že vám některé věci nebo šablony už neslouží a netoužíte po tom být s nimi spojováni. Máte možnost zapsat se do vzpomínek ostatních děláním toho, co vás nejvíc naplňuje.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―