Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Výrazná vůně, ikonický drink, oblíbená barva. Zprvu nenápadné doplňky běžného života se ve světle nového trendu „personal branding“ stávají mocnou zbraní. Cílem je podvědomě naučit lidi kolem, aby si vás zapamatovali. Značky totiž nepatří jen produktům, ale pomáhají orientovat se ve světě zahlceném kontakty, kdy si nikdy nemůžete být jistí, jaký z nich se vám zrovna hodí.

    Osobní podpis nikdy nezmizí. Vytrénujte podvědomí ostatních ve svůj prospěch

    Jasně rozpoznatelný styl už dávno není výsadou celebrit. Personal branding se stává způsobem, jak být autentičtí a přitom působiví. Jednotná barevná paleta, oblíbený motiv nebo snadno rozpoznatelný módní rukopis pomáhají vytvořit dojem, který zůstává. Když někdo zahlédne kousek s květinovým vzorem nebo pastelově zelený detail, okamžitě si vybaví i konkrétní osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Základem je důslednost a vědomé volby. Pokud nosíte výraznou rtěnku v konkrétní barvě, nebo třeba pánské sako s výraznou siluetou zdůrazněnou zlatým páskem, časem se z těchto prvků stává vaše rozpoznatelná osobní značka. Přesně ta, která nevyžaduje hlubší popisování, ale existuje sama o sobě. Funguje potom trochu jako vaše vizuální vizitka.

    Nejsnazší je branding spojit s určitou barvou. Když se opakuje na oblečení, doplňcích či ve vašem digitálním obsahu, vytváří jednotný vizuální jazyk. Stejný princip platí také u parfému. Vůně, která se stane vaší druhou kůží, zanechá nezaměnitelný dojem. Funguje to i v offline světě. Postačí jedna reklama a starý známý nebo potenciální pracovní kontakt vás mají okamžitě na mysli.

    Stačí drobnosti. Personal branding začíná u osobní volby

    Zajímavým detailem může být rovněž signature drink. Něco, co se neobjednává na každém rohu a je velká šance, že to dotyčný najde ve vašem kelímku či skleničce. Espresso martini, matcha s kokosovým mlékem nebo konkrétní odrůda červeného vína. V tu chvíli začínáte tvořit vlastní osobní značku i beze slov a složitých marketingových strategií.

    @bella.dane

    Personal branding final boss (me)

    ♬ original sound – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená ztrátu spontánnosti. Jde o přemýšlení, co podle vás samotných stojí za to ukazovat světu. Časem vás možná taková volba dovede i ke zjištění, že vám některé věci nebo šablony už neslouží a netoužíte po tom být s nimi spojováni. Máte možnost zapsat se do vzpomínek ostatních děláním toho, co vás nejvíc naplňuje.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    ― Reklama ―

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Výrazná vůně, ikonický drink, oblíbená barva. Zprvu nenápadné doplňky běžného života se ve světle nového trendu „personal branding“ stávají mocnou zbraní. Cílem je podvědomě naučit lidi kolem, aby si vás zapamatovali. Značky totiž nepatří jen produktům, ale pomáhají orientovat se ve světě zahlceném kontakty, kdy si nikdy nemůžete být jistí, jaký z nich se vám zrovna hodí.

    Osobní podpis nikdy nezmizí. Vytrénujte podvědomí ostatních ve svůj prospěch

    Jasně rozpoznatelný styl už dávno není výsadou celebrit. Personal branding se stává způsobem, jak být autentičtí a přitom působiví. Jednotná barevná paleta, oblíbený motiv nebo snadno rozpoznatelný módní rukopis pomáhají vytvořit dojem, který zůstává. Když někdo zahlédne kousek s květinovým vzorem nebo pastelově zelený detail, okamžitě si vybaví i konkrétní osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Základem je důslednost a vědomé volby. Pokud nosíte výraznou rtěnku v konkrétní barvě, nebo třeba pánské sako s výraznou siluetou zdůrazněnou zlatým páskem, časem se z těchto prvků stává vaše rozpoznatelná osobní značka. Přesně ta, která nevyžaduje hlubší popisování, ale existuje sama o sobě. Funguje potom trochu jako vaše vizuální vizitka.

    Nejsnazší je branding spojit s určitou barvou. Když se opakuje na oblečení, doplňcích či ve vašem digitálním obsahu, vytváří jednotný vizuální jazyk. Stejný princip platí také u parfému. Vůně, která se stane vaší druhou kůží, zanechá nezaměnitelný dojem. Funguje to i v offline světě. Postačí jedna reklama a starý známý nebo potenciální pracovní kontakt vás mají okamžitě na mysli.

    Stačí drobnosti. Personal branding začíná u osobní volby

    Zajímavým detailem může být rovněž signature drink. Něco, co se neobjednává na každém rohu a je velká šance, že to dotyčný najde ve vašem kelímku či skleničce. Espresso martini, matcha s kokosovým mlékem nebo konkrétní odrůda červeného vína. V tu chvíli začínáte tvořit vlastní osobní značku i beze slov a složitých marketingových strategií.

    @bella.dane

    Personal branding final boss (me)

    ♬ original sound – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená ztrátu spontánnosti. Jde o přemýšlení, co podle vás samotných stojí za to ukazovat světu. Časem vás možná taková volba dovede i ke zjištění, že vám některé věci nebo šablony už neslouží a netoužíte po tom být s nimi spojováni. Máte možnost zapsat se do vzpomínek ostatních děláním toho, co vás nejvíc naplňuje.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―