Více

    Paříž ve středu zažila vysoce očekávané módní premiéry. Svůj debut totiž představili noví kreativní ředitelé hned dvou slavných módních domů. První kolekci pro Tom Ford úspěšné odhalil designér Haider Ackermann. Novou kapitolu ovšem odstartoval také návrhář Julian Klausner, který ve vedoucí pozici nahradil proslulého Dries Van Noten.

    Julian Klausner zvolil intuitivní přístup. Dokonale zpracoval DNA Dries Van Noten

    Nelehký úkol čekal designéra Juliana Klausner, který na trůn Dries Van Noten usedl po jeho zakladateli, jenž loni odešel do důchodu. Výzvy se však chopil hrdinsky a připravil kolekci, perfektně vyzdvihující DNA slavné belgické značky. Při její tvorbě se návrhář ponořil do své intuice. Na povrch totiž vynesl první vzpomínky na hrátky s módou. „Jedná se o velice hmatatelný přístup,“ popsal.

    Kromě vlastního jedinečného vkusu však do řady pro nadcházející podzim a zimu vložil především prvky typické pro jeho předchůdce. Jednalo se například o syté barvy nebo bohaté látky doplněné o výrazné elementy, jako jsou výšivky nebo eklektické vzory. Nechyběly ani další exotické detaily jako třásně, korálky, flitry či hravé krystaly. Tedy vše, co miloval rovněž samotný Dries Van Noten.

    Zdroj: Dries Van Noten

    Není ovšem překvapivé, že Klausner dokázal do stop svého předchůdce tak lehce vklouznout. Pod jeho taktovkou totiž pracoval posledních šest let. Dle ohlasu návštěvníků pak lze jasně usoudit, že jeho debutová kolekce sklidila ze strany módní scény přijetí. „Pro mě je u Dries klíčový výsledný šatník, že lidé kousky nosí, nejlépe víckrát, a že jim přináší radost,“ dodal pak Klausner.

    Haider Ackermann svedl módní scénu. Podtrhl poselství Toma Ford

    Debut ve středu na Pařížském týdnu módy čekal rovněž designéra Haider Ackermann. Ten pro změnu převzal otěže ve vedení módního domu Tom Ford. „Doufám, že jsem vás svedl,“ prohlásil designér před reportéry po skončení přehlídky. Přesně tato věta pak jeho premiérovou kolekci dokonale vystihuje. Překypovala totiž prvky, balancujícími mezi dnem a nocí, ale i krásou a touhou.

    Stejně jako Klausner tak perfektně pochopil poselství své nové značky. Tom Ford je totiž v módním světě dlouhodobě definovaný umem zlákat a svést. Do své první kolekce pak Ackermann zařadil sportswear, elegantní obleky i dechberoucí róby. Snad nejvíce přitažlivé byly dámské kostýmky v zářivých barvách, typických pro Toma Ford, s ostrými rameny, jež s oblibou využívá Ackermann.

    @dazed First look at Haider Ackerman’s debut Tom Ford show‼️ WDYT? 💬 #DazedFashionTV #TomFord #HaiderAckermann #PFW #TikTokFashion ♬ original sound – ༺♡༻

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, L’Officiel, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Paříž odkryla očekávané debuty. Do nové éry vkročil Tom Ford i Dries Van Noten

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Paříž ve středu zažila vysoce očekávané módní premiéry. Svůj debut totiž představili noví kreativní ředitelé hned dvou slavných módních domů. První kolekci pro Tom Ford úspěšné odhalil designér Haider Ackermann. Novou kapitolu ovšem odstartoval také návrhář Julian Klausner, který ve vedoucí pozici nahradil proslulého Dries Van Noten.

    - Reklama -

    Julian Klausner zvolil intuitivní přístup. Dokonale zpracoval DNA Dries Van Noten

    Nelehký úkol čekal designéra Juliana Klausner, který na trůn Dries Van Noten usedl po jeho zakladateli, jenž loni odešel do důchodu. Výzvy se však chopil hrdinsky a připravil kolekci, perfektně vyzdvihující DNA slavné belgické značky. Při její tvorbě se návrhář ponořil do své intuice. Na povrch totiž vynesl první vzpomínky na hrátky s módou. „Jedná se o velice hmatatelný přístup,“ popsal.

    Kromě vlastního jedinečného vkusu však do řady pro nadcházející podzim a zimu vložil především prvky typické pro jeho předchůdce. Jednalo se například o syté barvy nebo bohaté látky doplněné o výrazné elementy, jako jsou výšivky nebo eklektické vzory. Nechyběly ani další exotické detaily jako třásně, korálky, flitry či hravé krystaly. Tedy vše, co miloval rovněž samotný Dries Van Noten.

    Zdroj: Dries Van Noten

    - Reklama -

    Není ovšem překvapivé, že Klausner dokázal do stop svého předchůdce tak lehce vklouznout. Pod jeho taktovkou totiž pracoval posledních šest let. Dle ohlasu návštěvníků pak lze jasně usoudit, že jeho debutová kolekce sklidila ze strany módní scény přijetí. „Pro mě je u Dries klíčový výsledný šatník, že lidé kousky nosí, nejlépe víckrát, a že jim přináší radost,“ dodal pak Klausner.

    Haider Ackermann svedl módní scénu. Podtrhl poselství Toma Ford

    Debut ve středu na Pařížském týdnu módy čekal rovněž designéra Haider Ackermann. Ten pro změnu převzal otěže ve vedení módního domu Tom Ford. „Doufám, že jsem vás svedl,“ prohlásil designér před reportéry po skončení přehlídky. Přesně tato věta pak jeho premiérovou kolekci dokonale vystihuje. Překypovala totiž prvky, balancujícími mezi dnem a nocí, ale i krásou a touhou.

    Stejně jako Klausner tak perfektně pochopil poselství své nové značky. Tom Ford je totiž v módním světě dlouhodobě definovaný umem zlákat a svést. Do své první kolekce pak Ackermann zařadil sportswear, elegantní obleky i dechberoucí róby. Snad nejvíce přitažlivé byly dámské kostýmky v zářivých barvách, typických pro Toma Ford, s ostrými rameny, jež s oblibou využívá Ackermann.

    @dazed First look at Haider Ackerman’s debut Tom Ford show‼️ WDYT? 💬 #DazedFashionTV #TomFord #HaiderAckermann #PFW #TikTokFashion ♬ original sound – ༺♡༻

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, L’Officiel, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    Vivienne Westwood nabídla moderní nevěstu. Darovala jí nádech punku

    Barcelona kromě záplavy turistů každý rok přivítá rovněž Bridal Fashion Week. Na týden módy věnovaný svatebním šatům tradičně dorazí také zástupce z řad luxusních módních domů. Letošní speciální host, značka Vivienne Westwood, pak rozhodně neklamal. Nabídl totiž stylovou nevěstu inspirovanou svými kořeny, tedy moderním twistem a punkem.

    Philippine Leroy-Beaulieu ztělesňuje nedbalou eleganci. Dokazuje, že „it girl“ nezná věk

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu v tichosti dobyla módní scénu. Vkradla se na ni v podobě Sylvie ze seriálu Emily in Paris. Brzy ale dokázala, že i ona sama zvládne oslnit stejně nenuceným způsobem. V záplavě pomíjivých trendů představuje tichý ostrov francouzské elegance a nedbalosti. Dokazuje tak, že pro "it girl" věk nic neznamená.

    Chybějící dílek perfektního looku. Luxusní pánské parfémy dokáží divy

    Pánské parfémy mohou být ošemetnou kategorií. Pokud jejich výběr podceníte, můžete riskovat, že za sebou budete zanechávat ohromující závan levných a přehnaně sytých tónů. Nic ale není horší než investice do vůně, kterou ucítíte jen pár minut po použití. Inspirujte se proto u nejslavnějších luxusních značek, které ví, jak na kvalitní parfémy.

    Runway na Velké čínské zdi i Fontáně di Trevi. Znáte ikonické kolekce Fendi?

    V historii módy existuje jen pár momentů, které se nesmazatelně vryly do kolektivní paměti. Značka Fendi je bezesporu jedním z jejich tvůrců. Její přehlídky jsou sice tradiční prezentací ready-to-wear, zároveň ale také velkolepými performancemi, které ctí historii a architekturu míst, kde se konají. Od barokních kašen po starověké monumenty, Fendi přetváří ikonické lokace na nejexkluzivnější módní mola na světě.

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    Dvoufázové čištění pleti. Revoluce ve skincare, nebo zbytečný krok?

    Dvoufázové čištění pleti si mezi beauty nadšenci získalo opravdu kultovní status. První krok představuje olejový cleanser na rozpuštění SPF a make-upu. Druhý krok zase zbaví pleť nečistot a zbytků předchozího produktu. Zatímco jedni tvrdí, že jde o klíč ke zdravé pleti, jiní varují, že může narušit ochrannou bariéru. Kde je tedy pravda?

    Štěstí ukryté v outfitu. Odemkněte sílu dopamine dressing

    Již Miranda z ikonického filmu filmu Ďábel nosí Pradu ukázala na příkladu blankytně modrého svetru důležitost barev v módním světě. Jejich význam však sahá daleko za hranice estetičnosti. Důkazem je takzvaný dopamine dressing, tedy tvorba outfitů vyvolávajících příjemné pocity. V potaz pak musíte vzít jak barvu, tak styl a texturu.

    Pomíjivé pozlátko, či seriózní investice? Designerské hodinky šlapou na paty tradičním značkám

    Hodinky bezesporu patří mezi klasické módní doplňky. Jedná se ale také o komoditu, představující pro mnoho lidí na světě důležitý investiční potenciál. Zde se tedy názory tříští. Na jedné straně krásné modely od luxusních módních domů, na té druhé tradiční značky vyrábějící produkty uchovávající hodnotu. Mohou si ale vzájemně konkurovat?

    Vpusťte na balkon jaro. Proměnu zařídí závěsy i nová podlaha

    S delšími dny se prodlužují také naše chvilky strávené venku. Balkon tak představuje ideální kompromis mezi domácím pohodlím a touhou vychutnat si příjemné počasí. Darujte mu proto po zimním spánku jarní proměnu, kterou vykouzlíte za pomocí pár snadných kroků. Nový dech mu darují závěsy, světýlka, skládací stolek či další vychytávky.

    Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

    Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―