Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Paříž ve středu zažila vysoce očekávané módní premiéry. Svůj debut totiž představili noví kreativní ředitelé hned dvou slavných módních domů. První kolekci pro Tom Ford úspěšné odhalil designér Haider Ackermann. Novou kapitolu ovšem odstartoval také návrhář Julian Klausner, který ve vedoucí pozici nahradil proslulého Dries Van Noten.

    Julian Klausner zvolil intuitivní přístup. Dokonale zpracoval DNA Dries Van Noten

    Nelehký úkol čekal designéra Juliana Klausner, který na trůn Dries Van Noten usedl po jeho zakladateli, jenž loni odešel do důchodu. Výzvy se však chopil hrdinsky a připravil kolekci, perfektně vyzdvihující DNA slavné belgické značky. Při její tvorbě se návrhář ponořil do své intuice. Na povrch totiž vynesl první vzpomínky na hrátky s módou. „Jedná se o velice hmatatelný přístup,“ popsal.

    Kromě vlastního jedinečného vkusu však do řady pro nadcházející podzim a zimu vložil především prvky typické pro jeho předchůdce. Jednalo se například o syté barvy nebo bohaté látky doplněné o výrazné elementy, jako jsou výšivky nebo eklektické vzory. Nechyběly ani další exotické detaily jako třásně, korálky, flitry či hravé krystaly. Tedy vše, co miloval rovněž samotný Dries Van Noten.

    Zdroj: Dries Van Noten

    Není ovšem překvapivé, že Klausner dokázal do stop svého předchůdce tak lehce vklouznout. Pod jeho taktovkou totiž pracoval posledních šest let. Dle ohlasu návštěvníků pak lze jasně usoudit, že jeho debutová kolekce sklidila ze strany módní scény přijetí. „Pro mě je u Dries klíčový výsledný šatník, že lidé kousky nosí, nejlépe víckrát, a že jim přináší radost,“ dodal pak Klausner.

    Haider Ackermann svedl módní scénu. Podtrhl poselství Toma Ford

    Debut ve středu na Pařížském týdnu módy čekal rovněž designéra Haider Ackermann. Ten pro změnu převzal otěže ve vedení módního domu Tom Ford. „Doufám, že jsem vás svedl,“ prohlásil designér před reportéry po skončení přehlídky. Přesně tato věta pak jeho premiérovou kolekci dokonale vystihuje. Překypovala totiž prvky, balancujícími mezi dnem a nocí, ale i krásou a touhou.

    Stejně jako Klausner tak perfektně pochopil poselství své nové značky. Tom Ford je totiž v módním světě dlouhodobě definovaný umem zlákat a svést. Do své první kolekce pak Ackermann zařadil sportswear, elegantní obleky i dechberoucí róby. Snad nejvíce přitažlivé byly dámské kostýmky v zářivých barvách, typických pro Toma Ford, s ostrými rameny, jež s oblibou využívá Ackermann.

    @dazed First look at Haider Ackerman’s debut Tom Ford show‼️ WDYT? 💬 #DazedFashionTV #TomFord #HaiderAckermann #PFW #TikTokFashion ♬ original sound – ༺♡༻

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, L’Officiel, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Paříž odkryla očekávané debuty. Do nové éry vkročil Tom Ford i Dries Van Noten

    Paříž ve středu zažila vysoce očekávané módní premiéry. Svůj debut totiž představili noví kreativní ředitelé hned dvou slavných módních domů. První kolekci pro Tom Ford úspěšné odhalil designér Haider Ackermann. Novou kapitolu ovšem odstartoval také návrhář Julian Klausner, který ve vedoucí pozici nahradil proslulého Dries Van Noten.

    - Reklama -

    Julian Klausner zvolil intuitivní přístup. Dokonale zpracoval DNA Dries Van Noten

    Nelehký úkol čekal designéra Juliana Klausner, který na trůn Dries Van Noten usedl po jeho zakladateli, jenž loni odešel do důchodu. Výzvy se však chopil hrdinsky a připravil kolekci, perfektně vyzdvihující DNA slavné belgické značky. Při její tvorbě se návrhář ponořil do své intuice. Na povrch totiž vynesl první vzpomínky na hrátky s módou. „Jedná se o velice hmatatelný přístup,“ popsal.

    Kromě vlastního jedinečného vkusu však do řady pro nadcházející podzim a zimu vložil především prvky typické pro jeho předchůdce. Jednalo se například o syté barvy nebo bohaté látky doplněné o výrazné elementy, jako jsou výšivky nebo eklektické vzory. Nechyběly ani další exotické detaily jako třásně, korálky, flitry či hravé krystaly. Tedy vše, co miloval rovněž samotný Dries Van Noten.

    Zdroj: Dries Van Noten

    - Reklama -

    Není ovšem překvapivé, že Klausner dokázal do stop svého předchůdce tak lehce vklouznout. Pod jeho taktovkou totiž pracoval posledních šest let. Dle ohlasu návštěvníků pak lze jasně usoudit, že jeho debutová kolekce sklidila ze strany módní scény přijetí. „Pro mě je u Dries klíčový výsledný šatník, že lidé kousky nosí, nejlépe víckrát, a že jim přináší radost,“ dodal pak Klausner.

    Haider Ackermann svedl módní scénu. Podtrhl poselství Toma Ford

    Debut ve středu na Pařížském týdnu módy čekal rovněž designéra Haider Ackermann. Ten pro změnu převzal otěže ve vedení módního domu Tom Ford. „Doufám, že jsem vás svedl,“ prohlásil designér před reportéry po skončení přehlídky. Přesně tato věta pak jeho premiérovou kolekci dokonale vystihuje. Překypovala totiž prvky, balancujícími mezi dnem a nocí, ale i krásou a touhou.

    Stejně jako Klausner tak perfektně pochopil poselství své nové značky. Tom Ford je totiž v módním světě dlouhodobě definovaný umem zlákat a svést. Do své první kolekce pak Ackermann zařadil sportswear, elegantní obleky i dechberoucí róby. Snad nejvíce přitažlivé byly dámské kostýmky v zářivých barvách, typických pro Toma Ford, s ostrými rameny, jež s oblibou využívá Ackermann.

    @dazed First look at Haider Ackerman’s debut Tom Ford show‼️ WDYT? 💬 #DazedFashionTV #TomFord #HaiderAckermann #PFW #TikTokFashion ♬ original sound – ༺♡༻

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, L’Officiel, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    Dries Van Noten přepisuje léto. Nová kolekce pluje na vlnách

    Paříž zažila okamžik, kdy se móda přetavila ve výbuch barev. Julian Klausner proměnil přehlídku Dries Van Noten v dramatický obraz, který evokoval energii oceánu. Diváci nevnímali jen šaty, kabáty či topy. Cítili módní rytmus, jenž proudil celým sálem. Každý tón hudby, každý krok modelky a každý střih oděvu se spojily do jediné vizuální hry.

    Dior odhalil svůj debut. Jonathan Anderson se nebojí riskovat

    Pařížský týden módy odkryl oponu snad nejočekávanějšího debutu letošní sezóny. Návrhář Jonathan Anderson úspěšně představil svou první dámskou kolekci pro módní dům Dior. Umně propojil historické prvky a dědictví zakladatele značky, na návrzích však zanechal rovněž silnou stopu vlastní estetiky. Jedno je jasné, designér vsadil na risk.

    TikTok highlights: Virální trend učí, že život není jen o práci

    Uživatele sociální sítě TikTok pohltil nový trend. Virální "5 to 9 routine" videa odhalují denní režim jejich tvůrců, kteří se snaží využít čas mimo práci na maximum. Většinou to znamená, že vstávají v pět hodin ráno a až do devíti hodin, kdy začínají pracovat, posilují, meditují nebo chodí na procházky. Jedná se však o estetickou inspiraci, nebo další druh tlaku?

    Louis Vuitton chce zůstat doma. Jarní kolekci věnoval privátní sféře

    Kreativní ředitel dámské sekce Louis Vuitton Nicolas Ghesquière dokázal, že umí zaujmout i v záplavě vysoce očekávaných debutů ostatních návrhářů. Svou kolekci pro nadcházející jaro a léto, prezentovanou v královském apartmánu v Louvre, tentokrát zaostřil na privátní sféru. Nabídl tak příjemnou, ale inovativní řadu, která rozzáří každý domov.

    Milán pohostil Sustainable Fashion Awards 2025. Akce uctila odkaz Giorgia Armani

    Letošní ročník Milánského týdne módy nebyl výjimkou a italská metropole tak v sobotu večer pohostila Sustainable Fashion Awards. Divadlo La Scala přivítalo hosty, kteří se stali svědky poctění těch, jež svou práci věnují environmentální spravedlnosti, biodiverzitě či podpoře lidských práv. Zvláštní cenu získal také nedávno zesnulý Giorgio Armani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―