Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.
Hvězdou Vánoc Thoma Browne je Hector. Ikonický jezevčík slaví narozeniny
Záplavu zvířecích svátečních reklam tentokrát vede jezevčík, ale ne jen tak ledajaký. Návrhář Thom Browne obsadil do letošní sváteční kampaně s názvem A Very Hector Holiday svého milovaného jezevčíka Hectora. Vzdal mu tak hold u příležitosti jeho desátých narozenin.


Zdroj: Thom Browne
Hector si zjevně užívá sněhovou i dárkovou nadílku. Kolekce zahrnuje také limitovanou edici ikonické kabelky ve tvaru jezevčíka, inspirovanou domácím mazlíčkem slavného návrháře. První psí model se pak vyznačuje mini elegantním oblekem, zatímco druhý obléká Hectora do roztomilého hedvábného pyžama, doplněného ladící maskou na spaní.
Manolo Blahnik vypráví příběh bot i psů. Reklama staví do popředí dvojí vášeň zakladatele
Carrie Bradshaw by se pro změnu usmála nad kampaní své oblíbené značky Manolo Blahnik. V reklamě s názvem Merry Manolos se kromě vybraných nadčasových klasik a sezónních trendů v obuvi objevují také dalmatinka Luna, francouzský buldoček Milo nebo knírač Poppins. Vánoční příběh spojuje dvě největší lásky života designéra Manola Blahnik, tedy luxusní boty a psy.
Cartier zve do říše panterů. Legendární motiv se mění v hravé vánoční vyprávění
Značka Cartier letos servíruje sváteční kampaň, která staví do popředí nejikoničtější symbol značky, a to bájného pantera. Tentokrát ale v jeho mini podobě. V pařížském butiku na rue de la Paix se zjeví skupina baby panterů, kteří v symbolickém vánočním příběhu oživují prostor a během jediné noci ho proměňují v hravou scénu věnovanou umění obdarovávání.


Zdroj: Cartier
Ralph Lauren staví vánoční svět plný tepla a chlupáčů. Dřevěný interiér a štěňata dotvářejí sváteční atmosféru
Spojení estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlupáčů všeho druhu. Značka Ralph Lauren tentokrát vsadila na jistotu, která o Vánocích zaručeně funguje. Série vizuálů představuje štěňátka pózující s modelkami v rustikálním domě. Do vánočního univerza se přidal také ikonický Ralph Lauren medvídek, kterého mohou kolemjdoucí vidět ve výlohách butiků například v New Yorku nebo Tokiu.
Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

