Více

    ― Reklama ―

    Zájem o správný spánek v posledních letech výrazně vzrostl. Není proto divu, že touha po sladkém odpočinku nedávno pronikla také na sociální síť TikTok, kde se zkřížila s tamními beauty trendy. Čím dál více influencerů tak doporučuje svůj nový oblíbený trik. Nedají totiž dopustit na své oblíbené parfémy, které jim pomáhají odplout do říše snů.

    Sociální síť TikTok slouží jako útočiště mnoha současných well-being a wellness trendů. Jedním z nich je rovněž touha po lepším spánku. Reprezentují ji například často sdílené hashtags jako #sleepmaxxing, #bedtimeroutine nebo #nightroutine. Mezi populární způsoby, jak dosáhnout co nejkvalitnějšího odpočinku patří nově také používání parfémů těsně před ulehnutím do postele.

    Řada influencerů vyzdvihuje tuto praktiku především díky uklidňujícím účinkům mnoha tónů, jako je levandule nebo heřmánek. Další zase chválí rituál, který používáním parfému každý večer a ráno vytvářejí. Ať už si přejete ulevení od úzkosti, nebo zkrátka jen příjemnější zachumlání do postele, zvolte spíše tlumenější vůně, ukryté v pižmu, dřevě, vanilce nebo luxusním šampaňském.

    Dejte na radu Marilyn Monroe. Do postele ulehněte v objetí Chanel

    Jednu z nejpopulárnějších variant „postelových“ parfémů představuje vůně z dílny Diptyque s názvem L’Eau Papier. Ukrývá totiž tóny připomínající čerstvě vytisknutý papír, doplněný o rýži, mimózu a světlé dřevo. Pokud před spaním rádi čtete, jedná se o perfektní kombinaci. Následovat můžete také radu Marilyn Monroe, která kdysi prohlásila, že usíná s ikonickým parfémem Chanel N°5.

    Zdroj: Diptyque, Chanel

    O něco svěžejší a ovocnější vůni naleznete v lahvičce Bergamote 22 od značky Le Labo. Jak už napovídá samotný název, ukrývá vůni bergamotu, jehož esenciální olej je často považován za pomocníka proti stresu. Současnou populární volbou je rovněž lehčí vůně body mist od Phlur, a to Vanilla Skin. Kromě vanilky nabídne i růžový pepř, jasmín a pohádkové santalové dřevo.

    Zdroj: Le Labo, Phlur

    Pokud jde o intenzitu vyvolené vůně, záleží jen na vás. Bát se ale nemusíte ani klasického eau de parfum, jelikož silnější koncentrace tónů zaručí nejen snové usínání, ale také probouzení. Parfém pak naneste především na tepové body blízko vašemu obličeji. Nezapomeňte obdarovat vůní i polštář. Naopak stříkání oblíbeného parfému do vzduchu se vyvarujte, vysněný výsledek vám nepřinese.

    @cammyreviews bedtime fragrances guide &recs! mentioned: Une Pistache by @OBVIOUS PARFUMS, White Rice by @d'Annam, Taipei by @ONEDAY PERFUME.ID @Luckyscent #bedtimeperfume #bedtimefragrance #nicheperfume #perfumetok #fragrancetiktok #perfumetiktok #gourmandperfume #cozyfragrance #comfort #bedtimeroutine #nighttimeroutine #beauty #fragrance #fypp #foryou ♬ Peaceful – Calming Tune

    Zdroje: Cosmetics Business, Allure, Pure Wow, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Okořeňte svůj sladký spánek. Parfémy patří i do postele

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zájem o správný spánek v posledních letech výrazně vzrostl. Není proto divu, že touha po sladkém odpočinku nedávno pronikla také na sociální síť TikTok, kde se zkřížila s tamními beauty trendy. Čím dál více influencerů tak doporučuje svůj nový oblíbený trik. Nedají totiž dopustit na své oblíbené parfémy, které jim pomáhají odplout do říše snů.

    - Reklama -

    Sociální síť TikTok slouží jako útočiště mnoha současných well-being a wellness trendů. Jedním z nich je rovněž touha po lepším spánku. Reprezentují ji například často sdílené hashtags jako #sleepmaxxing, #bedtimeroutine nebo #nightroutine. Mezi populární způsoby, jak dosáhnout co nejkvalitnějšího odpočinku patří nově také používání parfémů těsně před ulehnutím do postele.

    Řada influencerů vyzdvihuje tuto praktiku především díky uklidňujícím účinkům mnoha tónů, jako je levandule nebo heřmánek. Další zase chválí rituál, který používáním parfému každý večer a ráno vytvářejí. Ať už si přejete ulevení od úzkosti, nebo zkrátka jen příjemnější zachumlání do postele, zvolte spíše tlumenější vůně, ukryté v pižmu, dřevě, vanilce nebo luxusním šampaňském.

    Dejte na radu Marilyn Monroe. Do postele ulehněte v objetí Chanel

    Jednu z nejpopulárnějších variant „postelových“ parfémů představuje vůně z dílny Diptyque s názvem L’Eau Papier. Ukrývá totiž tóny připomínající čerstvě vytisknutý papír, doplněný o rýži, mimózu a světlé dřevo. Pokud před spaním rádi čtete, jedná se o perfektní kombinaci. Následovat můžete také radu Marilyn Monroe, která kdysi prohlásila, že usíná s ikonickým parfémem Chanel N°5.

    - Reklama -

    Zdroj: Diptyque, Chanel

    O něco svěžejší a ovocnější vůni naleznete v lahvičce Bergamote 22 od značky Le Labo. Jak už napovídá samotný název, ukrývá vůni bergamotu, jehož esenciální olej je často považován za pomocníka proti stresu. Současnou populární volbou je rovněž lehčí vůně body mist od Phlur, a to Vanilla Skin. Kromě vanilky nabídne i růžový pepř, jasmín a pohádkové santalové dřevo.

    Zdroj: Le Labo, Phlur

    Pokud jde o intenzitu vyvolené vůně, záleží jen na vás. Bát se ale nemusíte ani klasického eau de parfum, jelikož silnější koncentrace tónů zaručí nejen snové usínání, ale také probouzení. Parfém pak naneste především na tepové body blízko vašemu obličeji. Nezapomeňte obdarovat vůní i polštář. Naopak stříkání oblíbeného parfému do vzduchu se vyvarujte, vysněný výsledek vám nepřinese.

    @cammyreviews bedtime fragrances guide &recs! mentioned: Une Pistache by @OBVIOUS PARFUMS, White Rice by @d'Annam, Taipei by @ONEDAY PERFUME.ID @Luckyscent #bedtimeperfume #bedtimefragrance #nicheperfume #perfumetok #fragrancetiktok #perfumetiktok #gourmandperfume #cozyfragrance #comfort #bedtimeroutine #nighttimeroutine #beauty #fragrance #fypp #foryou ♬ Peaceful – Calming Tune

    Zdroje: Cosmetics Business, Allure, Pure Wow, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―