Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Oční stíny umí pozvednout make-up na novou úroveň. Jemný vzhled pro denní líčení, stejně jako kouřové stíny na večer, podtrhnou krásu obličeje. Pokud se na obávanou make-up techniku necítíte, ale vlastně vás vždy trochu lákala, není se čeho bát. Začněte s jednoduchými triky a uvidíte, že na tom není nic složitého . A kdo ví, třeba se časem propracujete i k náročnějším kombinacím.

    Do začátku stačí jeden mono stín. Velké paletky si nechte na jindy

    Úplně prvním krokem, jestliže se chcete ponořit do světa barevných očních víček, je obyčejný mono stín. Vyberte si takovou barvu, která pro vás bude přirozená a zároveň zalichotí vašemu tónu pleti. Skvělou volbou je světle růžová, champagne, nebo jemně hnědá. Nedělejte si hlavu s pomůckami, jednoduše naberte stín na prst a přetřete či poklepejte jím své víčko.

    Zdroj: Urban Decay, Yves Saint Laurent

    Troufáte-li si na komplexnější líčení, pořiďte si malou paletku. Základem je světlý třpytivý a tmavší matný oční stín. Časem se naučíte experimentovat, napřed si ale vystačíte s touto poučkou. Začněte tmavším tónem, který jemně rozetřete v ohybu oka. Pohyblivou část víčka následně přetřete světlým stínem. V případě chybky vás zachrání klasická vatová tyčinka do uší.

    Oční stíny v tužce ušetří čas i složité techniky

    Možná ještě snazším pomocníkem jsou oční stíny v tužce. Jedná se o měkký hrot v požadované barvě, kterým oko jednoduše vybarvíte, skoro jako omalovánky. Světlé lesklé barvy budou ideální na každodenní líčení, jelikož oko hezky otevřou a rozzáří. Pokud vás ale zaujal trend Frazzled English Woman, sáhněte po matné hnědé a namalujte jí celé víčko. Dodá pohledu hlubší dimenzi a působí upraveně.

    Zdroj: Kiko Milano, Charlotte Tilbury

    Podobnou formu produktu nabízejí krémové stíny. Nejčastěji se prodávají v kalíšku, kam snadno sáhnete čistým prstem. Barvu potom rozmažete na víčko a oční stíny jako z katalogu jsou na světě. Jestli si troufáte, nebojte se ani štětců. Do začátku vám stačí kulatý štětec na rozmazávání právě tmavšího stínů v ohybu víčka, takzvaný blending brush. Zaručí čistý look bez flekatého efektu.

    Zdroj: Maybelline, Real Techniques

    Hned druhý štětec ve vaší sbírce by mohl být model s plochými štětinami, kterým nahradíte použití prstu. U štětců se nevyplatí kupovat nejlevnější kousky, jelikož hustota štětin ovlivňuje finální výsledek a vy byste tak s ním nemuseli být spokojeni. Skvělou volbou budou například produkty od značek, jako jsou Real Techniques, Morphe nebo Zoeva.

    Nezapomeňte, že líčení je především zábava a i nejmíň povedený make-up můžete pár tahy odstranit. Dejte očním stínů šanci a zkuste je nosit alespoň týden či dva. Zprvu se vám totiž bude zdát váš obličej přemalovaný, ale postupem času si zvyknete a naučíte se experimentovat s barvami a technikami. Pokud byste tápali, sociální sítě jsou plné detailních tutoriálů i inspirace.

    Zdroje: Urban Decay, Yves Saint Laurent, Kiko Milano, Charlotte Tilbury, Maybelline, Real Techniques, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    - Reklama -

    Oční stíny umí pozvednout make-up na novou úroveň. Jemný vzhled pro denní líčení, stejně jako kouřové stíny na večer, podtrhnou krásu obličeje. Pokud se na obávanou make-up techniku necítíte, ale vlastně vás vždy trochu lákala, není se čeho bát. Začněte s jednoduchými triky a uvidíte, že na tom není nic složitého . A kdo ví, třeba se časem propracujete i k náročnějším kombinacím.

    Do začátku stačí jeden mono stín. Velké paletky si nechte na jindy

    Úplně prvním krokem, jestliže se chcete ponořit do světa barevných očních víček, je obyčejný mono stín. Vyberte si takovou barvu, která pro vás bude přirozená a zároveň zalichotí vašemu tónu pleti. Skvělou volbou je světle růžová, champagne, nebo jemně hnědá. Nedělejte si hlavu s pomůckami, jednoduše naberte stín na prst a přetřete či poklepejte jím své víčko.

    Zdroj: Urban Decay, Yves Saint Laurent

    - Reklama -

    Troufáte-li si na komplexnější líčení, pořiďte si malou paletku. Základem je světlý třpytivý a tmavší matný oční stín. Časem se naučíte experimentovat, napřed si ale vystačíte s touto poučkou. Začněte tmavším tónem, který jemně rozetřete v ohybu oka. Pohyblivou část víčka následně přetřete světlým stínem. V případě chybky vás zachrání klasická vatová tyčinka do uší.

    Oční stíny v tužce ušetří čas i složité techniky

    Možná ještě snazším pomocníkem jsou oční stíny v tužce. Jedná se o měkký hrot v požadované barvě, kterým oko jednoduše vybarvíte, skoro jako omalovánky. Světlé lesklé barvy budou ideální na každodenní líčení, jelikož oko hezky otevřou a rozzáří. Pokud vás ale zaujal trend Frazzled English Woman, sáhněte po matné hnědé a namalujte jí celé víčko. Dodá pohledu hlubší dimenzi a působí upraveně.

    Zdroj: Kiko Milano, Charlotte Tilbury

    Podobnou formu produktu nabízejí krémové stíny. Nejčastěji se prodávají v kalíšku, kam snadno sáhnete čistým prstem. Barvu potom rozmažete na víčko a oční stíny jako z katalogu jsou na světě. Jestli si troufáte, nebojte se ani štětců. Do začátku vám stačí kulatý štětec na rozmazávání právě tmavšího stínů v ohybu víčka, takzvaný blending brush. Zaručí čistý look bez flekatého efektu.

    Zdroj: Maybelline, Real Techniques

    Hned druhý štětec ve vaší sbírce by mohl být model s plochými štětinami, kterým nahradíte použití prstu. U štětců se nevyplatí kupovat nejlevnější kousky, jelikož hustota štětin ovlivňuje finální výsledek a vy byste tak s ním nemuseli být spokojeni. Skvělou volbou budou například produkty od značek, jako jsou Real Techniques, Morphe nebo Zoeva.

    Nezapomeňte, že líčení je především zábava a i nejmíň povedený make-up můžete pár tahy odstranit. Dejte očním stínů šanci a zkuste je nosit alespoň týden či dva. Zprvu se vám totiž bude zdát váš obličej přemalovaný, ale postupem času si zvyknete a naučíte se experimentovat s barvami a technikami. Pokud byste tápali, sociální sítě jsou plné detailních tutoriálů i inspirace.

    Zdroje: Urban Decay, Yves Saint Laurent, Kiko Milano, Charlotte Tilbury, Maybelline, Real Techniques, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―