Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Oční stíny umí pozvednout make-up na novou úroveň. Jemný vzhled pro denní líčení, stejně jako kouřové stíny na večer, podtrhnou krásu obličeje. Pokud se na obávanou make-up techniku necítíte, ale vlastně vás vždy trochu lákala, není se čeho bát. Začněte s jednoduchými triky a uvidíte, že na tom není nic složitého . A kdo ví, třeba se časem propracujete i k náročnějším kombinacím.

    Do začátku stačí jeden mono stín. Velké paletky si nechte na jindy

    Úplně prvním krokem, jestliže se chcete ponořit do světa barevných očních víček, je obyčejný mono stín. Vyberte si takovou barvu, která pro vás bude přirozená a zároveň zalichotí vašemu tónu pleti. Skvělou volbou je světle růžová, champagne, nebo jemně hnědá. Nedělejte si hlavu s pomůckami, jednoduše naberte stín na prst a přetřete či poklepejte jím své víčko.

    Zdroj: Urban Decay, Yves Saint Laurent

    Troufáte-li si na komplexnější líčení, pořiďte si malou paletku. Základem je světlý třpytivý a tmavší matný oční stín. Časem se naučíte experimentovat, napřed si ale vystačíte s touto poučkou. Začněte tmavším tónem, který jemně rozetřete v ohybu oka. Pohyblivou část víčka následně přetřete světlým stínem. V případě chybky vás zachrání klasická vatová tyčinka do uší.

    Oční stíny v tužce ušetří čas i složité techniky

    Možná ještě snazším pomocníkem jsou oční stíny v tužce. Jedná se o měkký hrot v požadované barvě, kterým oko jednoduše vybarvíte, skoro jako omalovánky. Světlé lesklé barvy budou ideální na každodenní líčení, jelikož oko hezky otevřou a rozzáří. Pokud vás ale zaujal trend Frazzled English Woman, sáhněte po matné hnědé a namalujte jí celé víčko. Dodá pohledu hlubší dimenzi a působí upraveně.

    Zdroj: Kiko Milano, Charlotte Tilbury

    Podobnou formu produktu nabízejí krémové stíny. Nejčastěji se prodávají v kalíšku, kam snadno sáhnete čistým prstem. Barvu potom rozmažete na víčko a oční stíny jako z katalogu jsou na světě. Jestli si troufáte, nebojte se ani štětců. Do začátku vám stačí kulatý štětec na rozmazávání právě tmavšího stínů v ohybu víčka, takzvaný blending brush. Zaručí čistý look bez flekatého efektu.

    Zdroj: Maybelline, Real Techniques

    Hned druhý štětec ve vaší sbírce by mohl být model s plochými štětinami, kterým nahradíte použití prstu. U štětců se nevyplatí kupovat nejlevnější kousky, jelikož hustota štětin ovlivňuje finální výsledek a vy byste tak s ním nemuseli být spokojeni. Skvělou volbou budou například produkty od značek, jako jsou Real Techniques, Morphe nebo Zoeva.

    Nezapomeňte, že líčení je především zábava a i nejmíň povedený make-up můžete pár tahy odstranit. Dejte očním stínů šanci a zkuste je nosit alespoň týden či dva. Zprvu se vám totiž bude zdát váš obličej přemalovaný, ale postupem času si zvyknete a naučíte se experimentovat s barvami a technikami. Pokud byste tápali, sociální sítě jsou plné detailních tutoriálů i inspirace.

    Zdroje: Urban Decay, Yves Saint Laurent, Kiko Milano, Charlotte Tilbury, Maybelline, Real Techniques, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    - Reklama -

    Oční stíny umí pozvednout make-up na novou úroveň. Jemný vzhled pro denní líčení, stejně jako kouřové stíny na večer, podtrhnou krásu obličeje. Pokud se na obávanou make-up techniku necítíte, ale vlastně vás vždy trochu lákala, není se čeho bát. Začněte s jednoduchými triky a uvidíte, že na tom není nic složitého . A kdo ví, třeba se časem propracujete i k náročnějším kombinacím.

    Do začátku stačí jeden mono stín. Velké paletky si nechte na jindy

    Úplně prvním krokem, jestliže se chcete ponořit do světa barevných očních víček, je obyčejný mono stín. Vyberte si takovou barvu, která pro vás bude přirozená a zároveň zalichotí vašemu tónu pleti. Skvělou volbou je světle růžová, champagne, nebo jemně hnědá. Nedělejte si hlavu s pomůckami, jednoduše naberte stín na prst a přetřete či poklepejte jím své víčko.

    Zdroj: Urban Decay, Yves Saint Laurent

    - Reklama -

    Troufáte-li si na komplexnější líčení, pořiďte si malou paletku. Základem je světlý třpytivý a tmavší matný oční stín. Časem se naučíte experimentovat, napřed si ale vystačíte s touto poučkou. Začněte tmavším tónem, který jemně rozetřete v ohybu oka. Pohyblivou část víčka následně přetřete světlým stínem. V případě chybky vás zachrání klasická vatová tyčinka do uší.

    Oční stíny v tužce ušetří čas i složité techniky

    Možná ještě snazším pomocníkem jsou oční stíny v tužce. Jedná se o měkký hrot v požadované barvě, kterým oko jednoduše vybarvíte, skoro jako omalovánky. Světlé lesklé barvy budou ideální na každodenní líčení, jelikož oko hezky otevřou a rozzáří. Pokud vás ale zaujal trend Frazzled English Woman, sáhněte po matné hnědé a namalujte jí celé víčko. Dodá pohledu hlubší dimenzi a působí upraveně.

    Zdroj: Kiko Milano, Charlotte Tilbury

    Podobnou formu produktu nabízejí krémové stíny. Nejčastěji se prodávají v kalíšku, kam snadno sáhnete čistým prstem. Barvu potom rozmažete na víčko a oční stíny jako z katalogu jsou na světě. Jestli si troufáte, nebojte se ani štětců. Do začátku vám stačí kulatý štětec na rozmazávání právě tmavšího stínů v ohybu víčka, takzvaný blending brush. Zaručí čistý look bez flekatého efektu.

    Zdroj: Maybelline, Real Techniques

    Hned druhý štětec ve vaší sbírce by mohl být model s plochými štětinami, kterým nahradíte použití prstu. U štětců se nevyplatí kupovat nejlevnější kousky, jelikož hustota štětin ovlivňuje finální výsledek a vy byste tak s ním nemuseli být spokojeni. Skvělou volbou budou například produkty od značek, jako jsou Real Techniques, Morphe nebo Zoeva.

    Nezapomeňte, že líčení je především zábava a i nejmíň povedený make-up můžete pár tahy odstranit. Dejte očním stínů šanci a zkuste je nosit alespoň týden či dva. Zprvu se vám totiž bude zdát váš obličej přemalovaný, ale postupem času si zvyknete a naučíte se experimentovat s barvami a technikami. Pokud byste tápali, sociální sítě jsou plné detailních tutoriálů i inspirace.

    Zdroje: Urban Decay, Yves Saint Laurent, Kiko Milano, Charlotte Tilbury, Maybelline, Real Techniques, YouTube

    ― Reklama ―

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―