More

    Den sv. Valentýna obvykle dělí lidi na dva tábory. Buď ho milujete, anebo ze všech sil bojkotujete. My jdeme letos lásce naproti, stejně jako mnoho značek, pro které se srdce stalo symbolem valentýnských kousků, které však můžete nosit klidně celý rok. Vždyť už to říkala Carrie Bradshaw, láska je jediná značka, která nikdy nevyjde z módy.

    Srdce s láskou vyšívané

    Taštička Pop My Heart z jemné telecí kůže v něžném růžovém odstínů mluví za vše. Je součástí kolekce Bubblegram od Louis Vuitton, ale tento design je čistě valentýnská záležitost. Můžete ji hodit přes rameno a bezstarostně vyrazit na rande, nebo ji díky odnímatelnému řetízku vzít jen do ruky. Volba je čistě na vás.

    Foto: Louis Vuitton

    Mini Prada

    Ještě víc mini kabelečku, která je vhodná opravdu jen na ty nejnutnější drobnosti, můžete pořídit od Prada. Hodí se, i díky své velikosti, pro všechny minimalisty, kteří si život bez lásky neumí představit, ovšem zůstávají věrní černé klasice.

    Foto: Prada

    Miluji tě, Versace

    O Versace padla zmínka již v našem předchozím valentýnském článku, ale dovolíme si ještě znovu vyzdvihnout jejich kolekci Ti Amo, která si na nic nehraje. Na první pohled totiž poznáte, pro jakou příležitost byla stvořená. Na výběr máte jednoduché tričko s potiskem, kabelku, řetízek či hedvábný šátek. Jeden kousek je roztomilejší než druhý. Skvělé je, že jsou libovolně kombinovatelné a uděláte s nimi parádu i mimo formální akce.

    Foto: Versace

    Kašmírový Dior

    Málokterý materiál máme natolik spojený s luxusem a funkčností zároveň jako kašmír. Právě na ten vsadila i značka Dior a mezi jejími nejnovějšími kousky naleznete svetr s dlouhými rukávy, jež zdobí na prsou motiv Dior Bandana. Je pojetím nadčasového vzoru s charakteristickou inspirací kolekce Sevilla. Perfektní záležitost na první, ale klidně i šesté rande.

    Foto: Dior

    Láska na první pohled

    Také Italové Dolce & Gabbana se rozhodli podpořit valentýnské veselí a vytvořili speciální limitovanou edici tenisek věnovanou svátku zamilovaných. Jsou ručně personalizované, poseté romantickými vzkazy a srdíčky. Navíc k sobě všechny designy navzájem ladí, takže pokud si s partnerem každý pořídíte jedny, rozhodně nešlápnete vedle.

    Foto: Dolce & Gabbana

    Blýskněte se šperkem

    Dalo by se říct, že váš outfit je už téměř kompletní, ale bez šperků a dalších drobností by to nefungovalo. Sázkou na jistotu je Tiffany & Co. V nejnovější kolekci naleznete motiv srdce jak na náušnicích, tak na prstenech, sponách na šátek i řetízcích. Rovněž představili kabelky hned několika barevných odstínů, které spojuje motiv zámečku ve tvaru srdce.

    Foto: Tiffany & Co.

    Stejně tak Gucci se na letošní Valentýn držel v rovině módních doplňku. Ovšem kromě šperků s rudým srdcem můžete své romantické úmysly vyjádřit třeba sponou do vlasů v jednom z výrazných barevných odstínů, jemuž dominuje třpytivé logo značky.

    Foto: Gucci

    Valentýn pro všechny

    Jestli někdo letos Valentýn pojal opravdu ve velkém, pak je to americký módní dům Kate Spade New York. Ať už totiž nutně potřebujete nové tričko, obal na mobil, kabelku, kelímek na kávu, náušnice, taštičku na šperky nebo klidně jen notýsek na všechny své nápady a poznámky, u Kate Spade si vyberete. Celou kolekci pak spojuje jediné a tím je ”of course” srdce.

    Zdroj: Louis Vuitton, Prada, Gucci, Kate Spade, Dolce & Gabbana, Tiffany & Co., Dior, Versace

    Foto:Dior

    Oblečte se do lásky od hlavy až k patě. Doslova

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.

    Vyvážené tělo, duše a mysl. Jak vypadají ty nejvyhlášenější ájurvédské pobyty?

    Inspirace ájurvédou a uplatňování jejích principů v každodenním životě je u nás stále častější. Pro mnohé se tato starobylá indická medicína stává formou relaxace, regenerace nebo návratu k sobě samému při uspěchaném a rychlém životním stylu. Po celém světě existuje mnoho lokalit, kde se harmonie těla, mysli a duše stává nejvyšší prioritou. Pojďte se s námi podívat, jak to vypadá v nejlepších ájurvédských destinacích.

    Módní novinky v kostce: Victoria Beckham objevuje parfémy, Pařížský týden módy vítá nováčky a Dior otevírá výstavu o ikonickém parfému

    Pozornost módního světa se ve středu přesunula z Milána na Paříž. Město totiž zahájilo přehlídkami a prezentacemi nabitý týden módy. Na vlastní módní dny se mezitím připravuje i Šanghaj. Kromě toho pozornost milovníků módy získalo oznámení Victoria Beckham. Nově se hodlá zaměřit na parfémy. Pozornost jim věnuje také Dior, jelikož zahajuje výstavu inspirovanou vůní J'Adore. Pharrell Williams zase odhalil nové produkty řady Humanrace.