Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Kromě módy jsou Francouzi také odborníky ve světě krásy. Jejich lékárny se proto staly povinnou zastávkou pro všechny milovníky péče o pleť. Přinášíme vám přehled těch nejlepších a nejkvalitnějších produktů, které si můžete koupit z pohodlí domova, aniž byste museli cestovat do země galského kohouta.

    - Reklama -

    Lait-Crème Concentré je nezbytnou součástí výbavy vizážistů i celebrit

    Dokonalým ztělesněním francouzské péče o pleť je bezpochyby krém Lait-Crème Concentré od značky Embryolisse. Ve světě kosmetiky je považován za legendárního hrdinu pro suchou pleť.

    Obrovskou výhodou je zejména jeho univerzálnost. Můžete ho použít jako podklad pod make-up, odličovač, masku nebo péči po holení. Aloe vera, zázračné bambucké máslo a včelí vosk dodají vaší pleti potřebnou hydrataci, hebkost a zářivý jas.

    Zdroj: Embryolisse

    - Reklama -

    Krém má navíc jemnou a lahodnou květinovou vůni. Značka ovšem nabízí i neparfémovanou verzi Sensitive. Krém si také získal vynikající pověst jako rozjasňující báze pod make-up, která zajistí přirozený a zdravý finiš celého líčení.

    Dokonce se objevil i ve výbavě vizážistů, kteří líčili členky rodiny Kardashian v jedné z epizod reality show Keeping Up With The Kardashians. Do své rutiny ho zařadila také herečka Sydney Sweeney, pro kterou je tento krém jedním z mála, který spolehlivě udrží make-up na její pleti.

    Tekuté zlato pro vaše tělo se skrývá v lahvičce od NUXE

    Zdá se, že tajemství krásy spočívá ve všestrannosti. Výjimkou není ani luxusní olej Huile Prodigieuse od NUXE. Rozjasní a hydratuje vaši pleť, vlasy i tělo. Bohatá směs sedmi botanických olejů vyživí vaši pokožku. Plusem je textura, která zanechává saténový finiš, takže se nemusíte bát pocitu mastnoty.

    - Reklama -

    Zdroj: NUXE

    Na výběr je několik rozmazlujících olejů ve spreji. Klasikou je právě originální Huile Prodigieuse ve zlatém balení. Naším favoritem je však Huile Prodigieuse Or se zlatými třpytkami, který vaši pokožku doslova rozzáří.

    Statečný bojovník proti hyperpigmentaci pochází z vinic v Bordeaux

    Klenoty z francouzských vinic a kosmetika se snoubí ve značce Caudalie, pocházející z Bordeaux. Jedním z jejích nejoblíbenějších produktů se pak stalo sérum s názvem Vinoperfect.

    Zdroj: Caudalie

    Účinně cílí na různé typy hyperpigmentace. Obsahuje viniferin, ingredienci patentovanou Caudalie, která je alternativou vitaminu C a je rovněž hlavní složkou v boji proti tmavým skvrnám. Ikonické sérum má mléčnou barvu a lehkou konzistenci. Bonusem je elegantní a minimalistické balení.

    Homeoplasmine bude součástí vaší kosmetické rutiny, ale i lékárničky

    Dalším multifunkčním zázrakem je balzám Homeoplasmine. Může se totiž pochlubit hojivými účinky „na počkání“. Kromě nezbytné součásti vaší kosmetické rutiny se tak stane i stálicí ve vaší domácí lékárničce. Mast má voskovou konzistenci a mezi její hlavní složky patří vazelína, výtažky z měsíčku lékařského i jitrocelu a benzoin.

    Zdroj: Boiron

    Balzám má tedy opravdu všestranné využití a oblíbí si ho zejména popraskaná a podrážděná pokožka. Je ideální na zimu a lyžařskou sezónu, kdy nás trápí popraskané rty a suché ruce.

    Homeoplasmine je rovněž produkt, který najdete ve výbavě vizážistů a modelek během každých týdnů módy. Nezanechává na rtech lesklou vrstvu, a proto poslouží jako dokonalý podklad pod jakoukoli rtěnku.

    Zdroje: Embryolisse, Boiron, NUXE, Caudalie, TikTok, Youtube, The Cut

    Foto:Pexels

    Objevte tajemství francouzské lékárny. Ukrývá ikonické produkty pro zářivou a vyživenou pleť

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―