Více

    ― Reklama ―

    Korejský zpěvák skupiny BTS Jimin představil svou první kampaň pro společnost Tiffany & Co. jako její ambasador. Po boku Gal Gadot a Zoë Kravitz ukazuje, jak mohou luxusní šperky vyzdvihnout jedinečnost každého, kdo si je zvolí. Napomoci mají totiž s tím, být sám sebou.

    Nová kampaň značky Tiffany & Co. nazvaná This is Tiffany poukazuje na to, jak šperky mohou jejich majitelům vytvořit pocit jedinečnosti a svobody. Pro propagaci kolekcí HardWear a Tiffany T proto společnost vybrala výrazné známé osobnosti. Jednou z nich je korejský zpěvák a člen skupiny BTS Jimin, který se minulý rok stal ambasadorem Tiffany & Co. Jedná se proto o jeho první fotografie v nové pozici.

    Ve stejném stylu ale společnost nafotila také herečku Gal Gadot a zpěvačku, modelku a herečku Zoë Kravitz. Všichni pak předávají stejný vzkaz, tedy důležitost toho být sám sebou. Šperkařský dům se totiž snaží zdůraznit to, že šperky jsou především o tom, jak je kdo nosí. „Jsou to právě ambasadoři jako Jimin, Gal nebo Zoë, kteří kolekcím dají význam a učiní je čímsi vlastním,“ vysvětlil výkonný viceprezident firmy Alexandre Arnault.

    Zpěváka Jimin pak v Jižní Koreji nafotil fotograf Hyeawon Kang. Na jedné z fotografií pop star ukazuje kousky z kolekce Tiffany T, tedy prsteny z růžového zlata a náramek s výrazným doplňkem písmene T. Design má oslavovat modernitu a sílu světoznámé firmy. Šperky pak Jimin doplňuje bílým jednoduchým sakem. Naopak na další fotce je oblečený do černého outfitu zkombinovaného s o něco výraznějšími šperky kolekce HardWear.

    Kolekce Tiffany T zachycuje vztahy, které ne vždy vidíme, ale cítíme, míní Gadot

    „Šperky jsou velice osobní a je úžasné vidět, jak může individualita každého z nás zářit skrze každou kolekci,“ okomentovala Kravitz, která se na fotografiích objevila s náhrdelníkem a náramky HardWear. Herečka Gal Gadot naopak zachytila eleganci a jemnost kolekce Tiffany T. „Jsem potěšená tím, že reprezentuji kolekci inspirovanou vztahy, které cítíme, ale ne vždy vidíme,“ doplnila. Obě celebrity pak nafotil fotograf Craig McDean.

    Zástupci Tiffany & Co. zároveň oznámili, že kolekce HardWear z roku 2017 inspirovaná architekturou New Yorku má nový přídavek. Letos se k ní má připojit také návrh hodinek. Šperkařskou firmu letos čeká další velká událost. Chystá se totiž znovu otevřít svůj světově proslulý obchod na Páté Avenue. Jedná se o historickou budovu, která se objevila ve filmu Breakfast at Tiffany’s. V posledních letech ovšem podstoupila rekonstrukci, při které získala tři nová patra.

    Zdroj: WWD, Billboard, Tiffany & Co., Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Kampaň Tiffany & Co. s Jimin, Gal Gadot a Zoë Kravitz má jasný vzkaz. Buďte sami sebou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Korejský zpěvák skupiny BTS Jimin představil svou první kampaň pro společnost Tiffany & Co. jako její ambasador. Po boku Gal Gadot a Zoë Kravitz ukazuje, jak mohou luxusní šperky vyzdvihnout jedinečnost každého, kdo si je zvolí. Napomoci mají totiž s tím, být sám sebou.

    - Reklama -

    Nová kampaň značky Tiffany & Co. nazvaná This is Tiffany poukazuje na to, jak šperky mohou jejich majitelům vytvořit pocit jedinečnosti a svobody. Pro propagaci kolekcí HardWear a Tiffany T proto společnost vybrala výrazné známé osobnosti. Jednou z nich je korejský zpěvák a člen skupiny BTS Jimin, který se minulý rok stal ambasadorem Tiffany & Co. Jedná se proto o jeho první fotografie v nové pozici.

    Ve stejném stylu ale společnost nafotila také herečku Gal Gadot a zpěvačku, modelku a herečku Zoë Kravitz. Všichni pak předávají stejný vzkaz, tedy důležitost toho být sám sebou. Šperkařský dům se totiž snaží zdůraznit to, že šperky jsou především o tom, jak je kdo nosí. „Jsou to právě ambasadoři jako Jimin, Gal nebo Zoë, kteří kolekcím dají význam a učiní je čímsi vlastním,“ vysvětlil výkonný viceprezident firmy Alexandre Arnault.

    Zpěváka Jimin pak v Jižní Koreji nafotil fotograf Hyeawon Kang. Na jedné z fotografií pop star ukazuje kousky z kolekce Tiffany T, tedy prsteny z růžového zlata a náramek s výrazným doplňkem písmene T. Design má oslavovat modernitu a sílu světoznámé firmy. Šperky pak Jimin doplňuje bílým jednoduchým sakem. Naopak na další fotce je oblečený do černého outfitu zkombinovaného s o něco výraznějšími šperky kolekce HardWear.

    - Reklama -

    Kolekce Tiffany T zachycuje vztahy, které ne vždy vidíme, ale cítíme, míní Gadot

    „Šperky jsou velice osobní a je úžasné vidět, jak může individualita každého z nás zářit skrze každou kolekci,“ okomentovala Kravitz, která se na fotografiích objevila s náhrdelníkem a náramky HardWear. Herečka Gal Gadot naopak zachytila eleganci a jemnost kolekce Tiffany T. „Jsem potěšená tím, že reprezentuji kolekci inspirovanou vztahy, které cítíme, ale ne vždy vidíme,“ doplnila. Obě celebrity pak nafotil fotograf Craig McDean.

    Zástupci Tiffany & Co. zároveň oznámili, že kolekce HardWear z roku 2017 inspirovaná architekturou New Yorku má nový přídavek. Letos se k ní má připojit také návrh hodinek. Šperkařskou firmu letos čeká další velká událost. Chystá se totiž znovu otevřít svůj světově proslulý obchod na Páté Avenue. Jedná se o historickou budovu, která se objevila ve filmu Breakfast at Tiffany’s. V posledních letech ovšem podstoupila rekonstrukci, při které získala tři nová patra.

    Zdroj: WWD, Billboard, Tiffany & Co., Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Kabelka vyrobená z aerogelu a přehlídka v Disneylandu. Kam míří módní dům Coperni?

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    Módní novinky v kostce: Moncler uspěl v Šanghaji a Jake Gyllenhaal opět propaguje Ginori 1735

    Nový týden v módním světě začal pozitivními novinkami. Značka Moncler oslavila v Šanghaji úspěch s projektem Genius. Marc Jacobs vydal kampaň, věnovanou čtyřem ikonickým kabelkám a Ginori 1735 odhalilo další fotografie s hercem Jakem Gyllenhaal. Los Angeles pak o víkendu přivítalo hvězdné Academy Museum Gala.

    Proměňte lenošení na emoční horskou dráhu. Trendy filmy a seriály vyvolají smích i pláč

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Podzim převzal dědictví léta. Přivítal trendy estetiku Piratecore

    Uplynulé léto definovaly mimo jiné doplňky připomínající oblíbené pirátské hrdiny. Dlouhé šátky, načechrané košile či zlaté doplňky tak daly vzniknout estetice, známé jako Piratcore. Trend ovšem se sluncem prozářenými dny neodešel. Místo toho přijal svou poupravenou, podzimní podobu.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Vyrážíte na víkendový výlet jen s taškou? Zachrání vás jednoduchý balicí seznam

    Pokud patříte do skupiny, která se i na třídenní výlet chystá jako na letní dovolenou, je na čase využít kouzlo balicího seznamu. Vyžaduje sice přípravu, zaručí ale, že se vám do jednoho batohu či tašky vleze vše potřebné. Pokud navíc cestujete po Evropě nebo oblasti se stejným podnebím, bude váš úkol snazší, než se zdá.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    Kde pořídit nejslušivější střihy? Dostupní designéři konečně pochopili kouzlo tvaru

    Kdo by si kdy pomyslel, že střih dokáže udělat takový rozdíl? Zdá se, že svět dostupné a kvalitní módy konečně našel tajemství střihu, který lichotí nejen postavě, ale i stylu. Značky jako COS, Entire Studios či Arket začaly vnímat siluetu jako klíčový prvek, který pozvedne outfit z průměrného na výjimečný. 

    Zpříjemněte si podzimní popíjení. Okoření ho koktejly do sychravého počasí

    Měnící se roční období žádá rovněž změnu na poli trendy koktejlů. K deštivému počasí a klesajícím teplotám totiž patří více kořeněné, hutné a zemité drinky. Na místo pomeranče tak nastoupí hruška či brusinka a intenzivní bublinky vystřídá měkká pěna. Seznamte se s top drinky letošního podzimu.

    Módní novinky v kostce: Versace staví na odiv své ikony a Victoria’s Secret láká na show

    Konec pracovního týdne neznamená také konec módních novinek. Versace vydal novou kampaň, představující své ikony. Čerstvé fotografie nabídla ke své cruise kolekci i značka Dior. Plavkový týden módy na Kanárských ostrovech překvapil a na vlastní fashion week se nyní chystá Mexiko. Očekávanou show je také ta z dílny Victoria's Secret.

    Stella McCartney zesílila svůj apel. It’s about fucking time, vzkazuje

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It's about fucking time.

    Luxusní dovolené a soukromé lety za peníze pro chudé. Naomi Campbell čelí vlně kritiky

    Supermodelka Naomi Campbell se opět ocitla v centru skandálu. Tentokrát kvůli své charitativní organizaci Fashion For Relief, která měla původně pomáhat těm nejzranitelnějším. Místo toho ale financovala luxusní výstřelky, soukromé lety a dovolenkové výdaje. Na pomocné projekty se tak mnoho financí nedostalo.

    Nebojte se kombinovat trendy podzimní odstíny. Barevné spektrum vám poradí, jak na to

    Mezi trendy barvy letošního podzimu bez pochyby patří burgundy a olivově zelená. Naučte se je snadno zařadit do šatníku za využití kouzla jménem barevné spektrum. Na této teorii je nejlepší, že platí pro všechny odstíny bez výjimky. Kombinování barev se tak stane snadnou součástí každodenního oblékání.

    Uvelebte se v luxusním pohodlí. Začíná domácí podzimní válení

    Mezi kouzla podzimu nepatří pouze barevné spadané listí, roztomilé dýně a hřejivé nápoje. Jedním z nich je i možnost uvelebit se v pohodlí domova a užívat si klidnějších odpočinkových aktivit, takzvaného válení. Nepříjemnému pocitu z nicnedělání snadno zabrání pohodlný, ale stylový a upravený loungewear outfit.

    Naučte se mluvit nejromantičtějším jazykem. Darujte květiny dle pravidel etikety

    Květiny jsou nádherným darem a je jen málokdo, komu neudělají radost. Volíme je ke slavnostním příležitostem, smutným událostem, i jako poděkování či omluvu. Anebo jen tak. Při jejich darování je dobré dodržovat náležitosti, které krásné kousky přírody doprovázejí. S jednoduchými pravidly etikety uděláte parádu i dobrý dojem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―