Více

    ― Reklama ―

    Korejský zpěvák skupiny BTS Jimin představil svou první kampaň pro společnost Tiffany & Co. jako její ambasador. Po boku Gal Gadot a Zoë Kravitz ukazuje, jak mohou luxusní šperky vyzdvihnout jedinečnost každého, kdo si je zvolí. Napomoci mají totiž s tím, být sám sebou.

    Nová kampaň značky Tiffany & Co. nazvaná This is Tiffany poukazuje na to, jak šperky mohou jejich majitelům vytvořit pocit jedinečnosti a svobody. Pro propagaci kolekcí HardWear a Tiffany T proto společnost vybrala výrazné známé osobnosti. Jednou z nich je korejský zpěvák a člen skupiny BTS Jimin, který se minulý rok stal ambasadorem Tiffany & Co. Jedná se proto o jeho první fotografie v nové pozici.

    Ve stejném stylu ale společnost nafotila také herečku Gal Gadot a zpěvačku, modelku a herečku Zoë Kravitz. Všichni pak předávají stejný vzkaz, tedy důležitost toho být sám sebou. Šperkařský dům se totiž snaží zdůraznit to, že šperky jsou především o tom, jak je kdo nosí. „Jsou to právě ambasadoři jako Jimin, Gal nebo Zoë, kteří kolekcím dají význam a učiní je čímsi vlastním,“ vysvětlil výkonný viceprezident firmy Alexandre Arnault.

    Zpěváka Jimin pak v Jižní Koreji nafotil fotograf Hyeawon Kang. Na jedné z fotografií pop star ukazuje kousky z kolekce Tiffany T, tedy prsteny z růžového zlata a náramek s výrazným doplňkem písmene T. Design má oslavovat modernitu a sílu světoznámé firmy. Šperky pak Jimin doplňuje bílým jednoduchým sakem. Naopak na další fotce je oblečený do černého outfitu zkombinovaného s o něco výraznějšími šperky kolekce HardWear.

    Kolekce Tiffany T zachycuje vztahy, které ne vždy vidíme, ale cítíme, míní Gadot

    „Šperky jsou velice osobní a je úžasné vidět, jak může individualita každého z nás zářit skrze každou kolekci,“ okomentovala Kravitz, která se na fotografiích objevila s náhrdelníkem a náramky HardWear. Herečka Gal Gadot naopak zachytila eleganci a jemnost kolekce Tiffany T. „Jsem potěšená tím, že reprezentuji kolekci inspirovanou vztahy, které cítíme, ale ne vždy vidíme,“ doplnila. Obě celebrity pak nafotil fotograf Craig McDean.

    Zástupci Tiffany & Co. zároveň oznámili, že kolekce HardWear z roku 2017 inspirovaná architekturou New Yorku má nový přídavek. Letos se k ní má připojit také návrh hodinek. Šperkařskou firmu letos čeká další velká událost. Chystá se totiž znovu otevřít svůj světově proslulý obchod na Páté Avenue. Jedná se o historickou budovu, která se objevila ve filmu Breakfast at Tiffany’s. V posledních letech ovšem podstoupila rekonstrukci, při které získala tři nová patra.

    Zdroj: WWD, Billboard, Tiffany & Co., Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Kampaň Tiffany & Co. s Jimin, Gal Gadot a Zoë Kravitz má jasný vzkaz. Buďte sami sebou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Korejský zpěvák skupiny BTS Jimin představil svou první kampaň pro společnost Tiffany & Co. jako její ambasador. Po boku Gal Gadot a Zoë Kravitz ukazuje, jak mohou luxusní šperky vyzdvihnout jedinečnost každého, kdo si je zvolí. Napomoci mají totiž s tím, být sám sebou.

    - Reklama -

    Nová kampaň značky Tiffany & Co. nazvaná This is Tiffany poukazuje na to, jak šperky mohou jejich majitelům vytvořit pocit jedinečnosti a svobody. Pro propagaci kolekcí HardWear a Tiffany T proto společnost vybrala výrazné známé osobnosti. Jednou z nich je korejský zpěvák a člen skupiny BTS Jimin, který se minulý rok stal ambasadorem Tiffany & Co. Jedná se proto o jeho první fotografie v nové pozici.

    Ve stejném stylu ale společnost nafotila také herečku Gal Gadot a zpěvačku, modelku a herečku Zoë Kravitz. Všichni pak předávají stejný vzkaz, tedy důležitost toho být sám sebou. Šperkařský dům se totiž snaží zdůraznit to, že šperky jsou především o tom, jak je kdo nosí. „Jsou to právě ambasadoři jako Jimin, Gal nebo Zoë, kteří kolekcím dají význam a učiní je čímsi vlastním,“ vysvětlil výkonný viceprezident firmy Alexandre Arnault.

    Zpěváka Jimin pak v Jižní Koreji nafotil fotograf Hyeawon Kang. Na jedné z fotografií pop star ukazuje kousky z kolekce Tiffany T, tedy prsteny z růžového zlata a náramek s výrazným doplňkem písmene T. Design má oslavovat modernitu a sílu světoznámé firmy. Šperky pak Jimin doplňuje bílým jednoduchým sakem. Naopak na další fotce je oblečený do černého outfitu zkombinovaného s o něco výraznějšími šperky kolekce HardWear.

    - Reklama -

    Kolekce Tiffany T zachycuje vztahy, které ne vždy vidíme, ale cítíme, míní Gadot

    „Šperky jsou velice osobní a je úžasné vidět, jak může individualita každého z nás zářit skrze každou kolekci,“ okomentovala Kravitz, která se na fotografiích objevila s náhrdelníkem a náramky HardWear. Herečka Gal Gadot naopak zachytila eleganci a jemnost kolekce Tiffany T. „Jsem potěšená tím, že reprezentuji kolekci inspirovanou vztahy, které cítíme, ale ne vždy vidíme,“ doplnila. Obě celebrity pak nafotil fotograf Craig McDean.

    Zástupci Tiffany & Co. zároveň oznámili, že kolekce HardWear z roku 2017 inspirovaná architekturou New Yorku má nový přídavek. Letos se k ní má připojit také návrh hodinek. Šperkařskou firmu letos čeká další velká událost. Chystá se totiž znovu otevřít svůj světově proslulý obchod na Páté Avenue. Jedná se o historickou budovu, která se objevila ve filmu Breakfast at Tiffany’s. V posledních letech ovšem podstoupila rekonstrukci, při které získala tři nová patra.

    Zdroj: WWD, Billboard, Tiffany & Co., Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Módní značky oblékly Valentýna. Oslavují lásku ve všech jejích formách

    Svátek všech zamilovaných se blíží a spolu s ním přicházejí na scénu i láskou prosycené kampaně. Luxusní značky nabízejí speciální kolekce, hodící se pro každou podobu Valentýna. U Gucci naleznete elegantní look na vysněné rande. Savage, Skims nebo Intimissimi svedou vaše partnery za vás a Converse sedne těm, praktikujícím self love.

    Znáte nové hvězdy Jacquemus? Mikro kabelky jsou již passé

    Pamatujete na dobu, kdy módní dům Jacquemus a jeho mini kabelka Le Chiquito způsobily módní zemětřesení? Byla tak malá, že jste s ní mohli spíš hrát domino, než v ní nosit cokoliv praktického. Jenže Jacquemus už dávno není jen o cute mikrokabelkách, které ve vás vzbuzují otázku „A kam se poděla ta druhá půlka?“ Dnes nám Simon Porte Jacquemus servíruje nové modely, které jsou větší, masivnější a celkově zajímavější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―