Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Korejský zpěvák skupiny BTS Jimin představil svou první kampaň pro společnost Tiffany & Co. jako její ambasador. Po boku Gal Gadot a Zoë Kravitz ukazuje, jak mohou luxusní šperky vyzdvihnout jedinečnost každého, kdo si je zvolí. Napomoci mají totiž s tím, být sám sebou.

    Nová kampaň značky Tiffany & Co. nazvaná This is Tiffany poukazuje na to, jak šperky mohou jejich majitelům vytvořit pocit jedinečnosti a svobody. Pro propagaci kolekcí HardWear a Tiffany T proto společnost vybrala výrazné známé osobnosti. Jednou z nich je korejský zpěvák a člen skupiny BTS Jimin, který se minulý rok stal ambasadorem Tiffany & Co. Jedná se proto o jeho první fotografie v nové pozici.

    Ve stejném stylu ale společnost nafotila také herečku Gal Gadot a zpěvačku, modelku a herečku Zoë Kravitz. Všichni pak předávají stejný vzkaz, tedy důležitost toho být sám sebou. Šperkařský dům se totiž snaží zdůraznit to, že šperky jsou především o tom, jak je kdo nosí. „Jsou to právě ambasadoři jako Jimin, Gal nebo Zoë, kteří kolekcím dají význam a učiní je čímsi vlastním,“ vysvětlil výkonný viceprezident firmy Alexandre Arnault.

    Zpěváka Jimin pak v Jižní Koreji nafotil fotograf Hyeawon Kang. Na jedné z fotografií pop star ukazuje kousky z kolekce Tiffany T, tedy prsteny z růžového zlata a náramek s výrazným doplňkem písmene T. Design má oslavovat modernitu a sílu světoznámé firmy. Šperky pak Jimin doplňuje bílým jednoduchým sakem. Naopak na další fotce je oblečený do černého outfitu zkombinovaného s o něco výraznějšími šperky kolekce HardWear.

    Kolekce Tiffany T zachycuje vztahy, které ne vždy vidíme, ale cítíme, míní Gadot

    „Šperky jsou velice osobní a je úžasné vidět, jak může individualita každého z nás zářit skrze každou kolekci,“ okomentovala Kravitz, která se na fotografiích objevila s náhrdelníkem a náramky HardWear. Herečka Gal Gadot naopak zachytila eleganci a jemnost kolekce Tiffany T. „Jsem potěšená tím, že reprezentuji kolekci inspirovanou vztahy, které cítíme, ale ne vždy vidíme,“ doplnila. Obě celebrity pak nafotil fotograf Craig McDean.

    Zástupci Tiffany & Co. zároveň oznámili, že kolekce HardWear z roku 2017 inspirovaná architekturou New Yorku má nový přídavek. Letos se k ní má připojit také návrh hodinek. Šperkařskou firmu letos čeká další velká událost. Chystá se totiž znovu otevřít svůj světově proslulý obchod na Páté Avenue. Jedná se o historickou budovu, která se objevila ve filmu Breakfast at Tiffany’s. V posledních letech ovšem podstoupila rekonstrukci, při které získala tři nová patra.

    Zdroj: WWD, Billboard, Tiffany & Co., Instagram, YouTube

    Kampaň Tiffany & Co. s Jimin, Gal Gadot a Zoë Kravitz má jasný vzkaz. Buďte sami sebou

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.

    Růst prodejů LVMH v prvním čtvrtletí zpomalil. Odráží stav světové ekonomiky

    Luxusní skupina LVMH odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí, poukazující na zpomalení růstu jejích prodejů. Klesnout měly o tři procenta. Jelikož je firma sdružující slavné značky považována za největší v módním průmyslu, jedná se o důležitý ukazatel. Reflektuje totiž stav světové ekonomiky.

    Swinging Sixties ožívají. Současné trendy si opět pohrávají s módou 60. let

    V éře bleskově se měnících trendů, které se už nerodí jen na přehlídkových molech, může být občas obtížné naladit se na vlnu jakéhokoli módního hitu. Zdá se však, že v kurzu jsou opět také kousky charakteristické pro rebelská 60. léta. Kromě pouštění si písniček od Beatles je tedy na čase vytáhnout minisukně a barevné punčocháče.