Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    New York v předchozích dnech ovládl týden módy. Trendy se stala především velká jména, například Carolina Herrera, Thom Browne nebo Tommy Hilfiger. Jejich přehlídky se jako vždy dostaly na titulky magazínů, útokem vzaly i sociální sítě. Avšak zmíněné shows jsou jen hrstkou toho, co nám NYFW může nabídnout. Poznejte módní domy, které si zaslouží stejnou pozornost.

    Ztělesnění newyorské městské módy. Phillip Lim předvedl velmi slušivé a nositelné kreace

    Jak je u Phillipa Lim zvykem, opět představil kolekci, znázorňující typickou městskou módu. Letos ji na týdnu módy v New Yorku okořenil o velké kapsy, neodolatelné sukně i řadu skvělých kabelek. Naše srdce si získala zejména tote bag na třetí fotce. Hnědá broušená kůže maximálně koresponduje s trendy požadavky, a to jak tvarem, tak barvou i materiálem.

    Zdroj: Phillip Lim

    Pár slov si zaslouží i jeho set sukní. Ať už patříte do týmu milovníků „áčkového“ střihu, nebo máte v oblibě precizně střižené siluety, sukně od Phillip Lim jsou naprosto bezchybné.

    Kolekce opředená lehkou erotikou. Ludovic de Saint Sernin čerpal z provokativních uměleckých děl i BDSM

    Ludovic de Saint Sernin opět do své nejnovější kolekce prolnul queer hrdost, která odkazuje na gay kulturu z 80. let 20. století. Setkáváme se tak s prvky, které přirozeně vnímáme se sexuálním podtextem. Do outfitů jsou přitom zasazeny tak, aby nepůsobily sprostě či lacině.

    Zdroj: Ludovic de Saint Sernin

    Všimněte si jemného kování na popruzích kabelek, pásku i lemování výstřihů. V kombinaci s wet lookem působí naprosto smyslně a svůdně. Kůže v černé i červené barvě opět evokuje jmený erotický nádech. Některé looky pak připomínají goth style.

    Digitální přehlídka v podobě filmu. Melitta Baumeister své výtvory prezentuje tak trochu jinak

    Od doby pandemie, ve které podobné prezentace byly běžné, jsme se prozatím s podobným konceptem nesetkali. Návrhářka Melitta Baumeister se letos svou vizi rozhodla předat formou filmu. Spot zahrnuje looky v odpovídajícím prostředí a zachycuje kreace tak, jak by to na mole nebylo možné.

    Mellita si ve své kolekci pohrává s experimentálními tvary, občas připomínající módní dům Balenciaga. Některé prvky jsou futuristické, jiné zase tradiční. Barevně se přitom nacházíme v paletě, ve které designérka mixuje několik barev dohromady a tvoří tak mezi nimi zajímavé přechody.

    Dokonalé propojení barev i materiálů. Brand Puppets and Puppets odprezentoval kolekci navzdory finančním potížím

    Proč se značka Puppets and Puppets nachází ve finančních problémech netušíme. Zároveň nás to velice mrzí, protože nejnovější kolekce je dechberoucí. Oceňujeme bezchybné propojení tmavších tónů barev i volbu úžasných materiálů. Nikdy nás nenapadlo, že směs kožešiny a průhledné sukně bude tak dokonalá.

    Zdroj: Puppets and Puppets

    Kolekce působí sofistikovaně a sebevědomě, přesto si zachovává svou ženskost. Kabelky zdobené vzorem krokodýlí kůže dodávají vzhledu na dokonalosti. Dokonce i ve spojení s kožešinou tak vyzařují jemnost, kterou bychom vůbec nečekali. 

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    NYFW pod drobnohledem. Objevte kolekce designérů, o kterých se v Evropě moc nemluví

    New York v předchozích dnech ovládl týden módy. Trendy se stala především velká jména, například Carolina Herrera, Thom Browne nebo Tommy Hilfiger. Jejich přehlídky se jako vždy dostaly na titulky magazínů, útokem vzaly i sociální sítě. Avšak zmíněné shows jsou jen hrstkou toho, co nám NYFW může nabídnout. Poznejte módní domy, které si zaslouží stejnou pozornost.

    Ztělesnění newyorské městské módy. Phillip Lim předvedl velmi slušivé a nositelné kreace

    Jak je u Phillipa Lim zvykem, opět představil kolekci, znázorňující typickou městskou módu. Letos ji na týdnu módy v New Yorku okořenil o velké kapsy, neodolatelné sukně i řadu skvělých kabelek. Naše srdce si získala zejména tote bag na třetí fotce. Hnědá broušená kůže maximálně koresponduje s trendy požadavky, a to jak tvarem, tak barvou i materiálem.

    Zdroj: Phillip Lim

    Pár slov si zaslouží i jeho set sukní. Ať už patříte do týmu milovníků „áčkového“ střihu, nebo máte v oblibě precizně střižené siluety, sukně od Phillip Lim jsou naprosto bezchybné.

    Kolekce opředená lehkou erotikou. Ludovic de Saint Sernin čerpal z provokativních uměleckých děl i BDSM

    Ludovic de Saint Sernin opět do své nejnovější kolekce prolnul queer hrdost, která odkazuje na gay kulturu z 80. let 20. století. Setkáváme se tak s prvky, které přirozeně vnímáme se sexuálním podtextem. Do outfitů jsou přitom zasazeny tak, aby nepůsobily sprostě či lacině.

    Zdroj: Ludovic de Saint Sernin

    Všimněte si jemného kování na popruzích kabelek, pásku i lemování výstřihů. V kombinaci s wet lookem působí naprosto smyslně a svůdně. Kůže v černé i červené barvě opět evokuje jmený erotický nádech. Některé looky pak připomínají goth style.

    Digitální přehlídka v podobě filmu. Melitta Baumeister své výtvory prezentuje tak trochu jinak

    Od doby pandemie, ve které podobné prezentace byly běžné, jsme se prozatím s podobným konceptem nesetkali. Návrhářka Melitta Baumeister se letos svou vizi rozhodla předat formou filmu. Spot zahrnuje looky v odpovídajícím prostředí a zachycuje kreace tak, jak by to na mole nebylo možné.

    Mellita si ve své kolekci pohrává s experimentálními tvary, občas připomínající módní dům Balenciaga. Některé prvky jsou futuristické, jiné zase tradiční. Barevně se přitom nacházíme v paletě, ve které designérka mixuje několik barev dohromady a tvoří tak mezi nimi zajímavé přechody.

    Dokonalé propojení barev i materiálů. Brand Puppets and Puppets odprezentoval kolekci navzdory finančním potížím

    Proč se značka Puppets and Puppets nachází ve finančních problémech netušíme. Zároveň nás to velice mrzí, protože nejnovější kolekce je dechberoucí. Oceňujeme bezchybné propojení tmavších tónů barev i volbu úžasných materiálů. Nikdy nás nenapadlo, že směs kožešiny a průhledné sukně bude tak dokonalá.

    Zdroj: Puppets and Puppets

    Kolekce působí sofistikovaně a sebevědomě, přesto si zachovává svou ženskost. Kabelky zdobené vzorem krokodýlí kůže dodávají vzhledu na dokonalosti. Dokonce i ve spojení s kožešinou tak vyzařují jemnost, kterou bychom vůbec nečekali. 

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―