More

    Kabelky RL 888 mají podle značky Ralph Lauren reflektovat moderní ženu, která je odvážná, romantická a nadčasová. Skrývají v sobě tedy spoustu protikladů. Zachytila je proto kampaň propojující reálný i digitální svět.

    Ralph Lauren se za pomocí nejnovější kolekce kabelek rozhodl vzdát čest nejen moderní době, ale také New Yorku a jeho architektuře. Tvar „hranatých“ kabelek má totiž připomínat budovy slavného velkoměsta. Číslo 888 v jejich názvu pak odkazuje na adresu vlajkového obchodu Ralph Lauren, tedy Madison Avenue 888. Kabelky jsou pak vyhotovené v několika barvách a vytvořené z krokodýlí nebo telecí kůže.

    Každý kousek byl navíc vyrobený ručně v italském městě Florencie. „Řada RL 888 je testamentem nadčasového umění,“ vysvětlil Ralph Lauren. Mezi typy kabelek pak patří „crossbody“ a mini „crossbody chain“ nebo „top handle“. Do čela kampaně pro novou řadu se pak postavily modelky Anna Ewers a Fei Fei Sun. Kromě fotografií se objevily také v krátkém filmu Outside of Time režírovaného Dianou Kunst.

    Fotografie kampaně pak mají zachycovat protiklady ukryté v designu kabelek. Proti sobě proto staví hladké designové kabelky a tvrdou, téměř nehostinnou krajinu. „Inspiruje mě krása přírody, krajina plná protikladů, kde se setkává obloha a členitý terén,“ popsal reklamu Ralph Lauren. Modelky na sobě proto mají také poměrně minimalistické kousky, například černé šaty, „otrhané“ džíny nebo kovbojské klobouky a boty.

    Pro propagaci nové řady kabelek vytvořil Ralph Lauren virtuální obchod

    Kromě vizuální kampaně se pak Ralph Lauren rozhodl zveřejnit také Dům 888, tedy digitální obchod vytvořený za pomocí CGI. Nikdy předtím přitom takovou technologii pro vizuální propagaci kolekce nepoužil. Zákazníkům umožní vstoupit do virtuálního obchodu, který má několik pokojů. V nich najdou ikonické kousky z archivu známé značky, ale i nejnovější modely kabelek RL 888.

    Jednotlivé návrhy pak klientům předvádí figuríny. Na zdech zase visí různé obrazy nebo slavný citát Ralpha Laurena „Nenavrhuji oblečení, navrhuji sny“. Novou řadu kabelek pak zákaznice dle slavného návrháře unosí při každé příležitosti. „Žena ji může učinit součástí své individuality a vzít si ji k sexy černým šatům nebo otrhanému páru džínů, zatímco bude psát svůj vlastní příběh,“ okomentoval nejnovější modely Ralph Lauren.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, DScene, Instagram, YouTube

    Nová řada kabelek Ralph Lauren je plná protikladů. RL 888 odráží moderní dobu

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.