Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Kabelky RL 888 mají podle značky Ralph Lauren reflektovat moderní ženu, která je odvážná, romantická a nadčasová. Skrývají v sobě tedy spoustu protikladů. Zachytila je proto kampaň propojující reálný i digitální svět.

    Ralph Lauren se za pomocí nejnovější kolekce kabelek rozhodl vzdát čest nejen moderní době, ale také New Yorku a jeho architektuře. Tvar „hranatých“ kabelek má totiž připomínat budovy slavného velkoměsta. Číslo 888 v jejich názvu pak odkazuje na adresu vlajkového obchodu Ralph Lauren, tedy Madison Avenue 888. Kabelky jsou pak vyhotovené v několika barvách a vytvořené z krokodýlí nebo telecí kůže.

    Každý kousek byl navíc vyrobený ručně v italském městě Florencie. „Řada RL 888 je testamentem nadčasového umění,“ vysvětlil Ralph Lauren. Mezi typy kabelek pak patří „crossbody“ a mini „crossbody chain“ nebo „top handle“. Do čela kampaně pro novou řadu se pak postavily modelky Anna Ewers a Fei Fei Sun. Kromě fotografií se objevily také v krátkém filmu Outside of Time režírovaného Dianou Kunst.

    Fotografie kampaně pak mají zachycovat protiklady ukryté v designu kabelek. Proti sobě proto staví hladké designové kabelky a tvrdou, téměř nehostinnou krajinu. „Inspiruje mě krása přírody, krajina plná protikladů, kde se setkává obloha a členitý terén,“ popsal reklamu Ralph Lauren. Modelky na sobě proto mají také poměrně minimalistické kousky, například černé šaty, „otrhané“ džíny nebo kovbojské klobouky a boty.

    Pro propagaci nové řady kabelek vytvořil Ralph Lauren virtuální obchod

    Kromě vizuální kampaně se pak Ralph Lauren rozhodl zveřejnit také Dům 888, tedy digitální obchod vytvořený za pomocí CGI. Nikdy předtím přitom takovou technologii pro vizuální propagaci kolekce nepoužil. Zákazníkům umožní vstoupit do virtuálního obchodu, který má několik pokojů. V nich najdou ikonické kousky z archivu známé značky, ale i nejnovější modely kabelek RL 888.

    Jednotlivé návrhy pak klientům předvádí figuríny. Na zdech zase visí různé obrazy nebo slavný citát Ralpha Laurena „Nenavrhuji oblečení, navrhuji sny“. Novou řadu kabelek pak zákaznice dle slavného návrháře unosí při každé příležitosti. „Žena ji může učinit součástí své individuality a vzít si ji k sexy černým šatům nebo otrhanému páru džínů, zatímco bude psát svůj vlastní příběh,“ okomentoval nejnovější modely Ralph Lauren.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, DScene, Instagram, YouTube

    Nová řada kabelek Ralph Lauren je plná protikladů. RL 888 odráží moderní dobu

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.