Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Hvězdou kampaně Dress Like Jean Paul se stala britská make-up hvězda Alexis Stone. Nechala se totiž přetvořit do samotného slavného návrháře. Fotky představující novou kolekci ho tak zachycují, jak pobíhá po pařížský ulicích a parcích.

    Nová kolekce módní značky Jean Paul Gaultier je plná proužků, kiltů a geometrických tvarů. Inspirovala se totiž stylem otce módního domu, známého francouzského návrháře. Pod mottem Dress Like Jean Paul se tak doprovodná kampaň snaží zachytit atmosféru jeho unikátního vkusu. Společnost si proto na pomoc přizvala britskou make-up umělkyni a instagramovou hvězdu Alexis Stone. Ta se v minulosti proslavila svou schopností umět se přetvořit do slavných osobností.

    Tentokrát se proto nechala proměnit do samotného Jean Paul Gaultier. Následně ji londýnský fotograf Grant-Jame Thomas nafotil v několika ikonických outfitech. Mezi ně patří kombinace kiltu a námořnického trička Breton, který odkazuje na portrét návrháře z roku 1994. Tehdy se v něm objevil na fotografiích Jean-Marie Périer vytvořených pro francouzskou Elle. Nyní v něm ovšem jeho dvojník pobíhal po pařížské čtvrti Les Halles.

    Na další fotografii zveřejněné na Instagramu módního domu spolu hraje hned několik „Gaultierů“ ping pong. Tři z nich na sobě mají dlouhé průhledné šaty s geometrickými tvary. Ten čtvrtý zobrazuje inspiraci námořnickými vzory. Oblečený je totiž do pruhovaného setu saka a kiltu, doplněného o bílý námořnický čepec. „Návrhářova práce vždy všechny podporovala v tom, aby byli sami sebou. Proto bylo lehké se do něj přeměnit. Cítím se být součástí jeho komunity,“ popsala Stone.

    Stone ohromila v Miláně módní svět svou podobiznou Jennifer Coolidge

    Speciální kolekci zveřejnila módní společnost v pátek. Její součástí jsou ready-to-wear kousky, doplňky i plavky. Většina z nich nese zmíněné námořnické prvky. Další návrhy jsou zase inspirované takzvanými trompe-l’oeil detaily. Tedy takovými, které vytváří iluzorní pocit 3D vzorů. Originální kampaň pak vznikla pod dohledem současné kreativní ředitelky značky Florence Tetier.

    Umělkyně Alexis Stone se nedávno proslavila také svým ztvárněním známé herečky Jennifer Coolidge. Za pomocí designéra Neilla Gorton se celebrita objevila na letošním Milánském týdnu módy. Stone dokonce použila stejný make-up, jaký herečka běžně používá. Tomu, že se ve skutečnosti jedná o jejího dvojníka, tak napovídal pouze samotný outfit, který make-up hvězda zvolila. Coolidge totiž oblékla do denim setu s kalhotami, které skutečná celebrita jen málo kdy oblékne.

    Zdroj: WWD, DScene, Grazia Daily, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nová kolekce Jean Paul Gaultier vzdává hold ikonickému návrháři. Ztvárnila ho Alexis Stone

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Hvězdou kampaně Dress Like Jean Paul se stala britská make-up hvězda Alexis Stone. Nechala se totiž přetvořit do samotného slavného návrháře. Fotky představující novou kolekci ho tak zachycují, jak pobíhá po pařížský ulicích a parcích.

    - Reklama -

    Nová kolekce módní značky Jean Paul Gaultier je plná proužků, kiltů a geometrických tvarů. Inspirovala se totiž stylem otce módního domu, známého francouzského návrháře. Pod mottem Dress Like Jean Paul se tak doprovodná kampaň snaží zachytit atmosféru jeho unikátního vkusu. Společnost si proto na pomoc přizvala britskou make-up umělkyni a instagramovou hvězdu Alexis Stone. Ta se v minulosti proslavila svou schopností umět se přetvořit do slavných osobností.

    Tentokrát se proto nechala proměnit do samotného Jean Paul Gaultier. Následně ji londýnský fotograf Grant-Jame Thomas nafotil v několika ikonických outfitech. Mezi ně patří kombinace kiltu a námořnického trička Breton, který odkazuje na portrét návrháře z roku 1994. Tehdy se v něm objevil na fotografiích Jean-Marie Périer vytvořených pro francouzskou Elle. Nyní v něm ovšem jeho dvojník pobíhal po pařížské čtvrti Les Halles.

    Na další fotografii zveřejněné na Instagramu módního domu spolu hraje hned několik „Gaultierů“ ping pong. Tři z nich na sobě mají dlouhé průhledné šaty s geometrickými tvary. Ten čtvrtý zobrazuje inspiraci námořnickými vzory. Oblečený je totiž do pruhovaného setu saka a kiltu, doplněného o bílý námořnický čepec. „Návrhářova práce vždy všechny podporovala v tom, aby byli sami sebou. Proto bylo lehké se do něj přeměnit. Cítím se být součástí jeho komunity,“ popsala Stone.

    - Reklama -

    Stone ohromila v Miláně módní svět svou podobiznou Jennifer Coolidge

    Speciální kolekci zveřejnila módní společnost v pátek. Její součástí jsou ready-to-wear kousky, doplňky i plavky. Většina z nich nese zmíněné námořnické prvky. Další návrhy jsou zase inspirované takzvanými trompe-l’oeil detaily. Tedy takovými, které vytváří iluzorní pocit 3D vzorů. Originální kampaň pak vznikla pod dohledem současné kreativní ředitelky značky Florence Tetier.

    Umělkyně Alexis Stone se nedávno proslavila také svým ztvárněním známé herečky Jennifer Coolidge. Za pomocí designéra Neilla Gorton se celebrita objevila na letošním Milánském týdnu módy. Stone dokonce použila stejný make-up, jaký herečka běžně používá. Tomu, že se ve skutečnosti jedná o jejího dvojníka, tak napovídal pouze samotný outfit, který make-up hvězda zvolila. Coolidge totiž oblékla do denim setu s kalhotami, které skutečná celebrita jen málo kdy oblékne.

    Zdroj: WWD, DScene, Grazia Daily, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―