Více

    ― Reklama ―

    Faktem je, že Bottega Veneta se stává čím dál oblíbenější. Okouzluje nás svým minimalismem, prémiovými materiály i nadčasovou vizí. A právě teď si na konto připisuje další trend, kabelku Sardine Top Handle Bag. Na svědomí ji má nový kreativní ředitel Bottegy Matthieu Blazy, který v létě nahradil Daniela Leeho. Blazy má působivou historii designu ve spolupráci s legendami jako Balenciaga, Céline nebo Calvin Klein. A je už víc než jasné, že si Bottega vybrala správně. „Sardinka“ vzala sociální sítě útokem a brzy se stane must-have kouskem každého fashion influencera.

    Video: Bottega Veneta

    Skrývá mnohem víc

    Elegance a nadčasovost, tak lze kabelku jednoduše popsat. Skrývá se za ní ale mnohem víc. První, co nás potěší, je pečlivě vybraný materiál. Sardinka je vyrobena z kůže Nappa v charakteristické vazbě „Intrecciato“. Je známa svou měkkostí a pružností. Díky tomu jsou kabelky praktické a vhodné na každodenní nošení.

    Jméno si tahle kráska vysloužila díky zlaté rukojeti, je totiž ve tvaru sardinky. Proč? To nevíme. Možná i proto začala být na sociálních sítích tak populární. Jako jedna z prvních se s ní pochlubila na Instagramu třeba Ramya Giangola, zakladatelka Gogolux, módního a maloobchodního poradenství pro luxusní značky. A tahle paní vážně ví, co se bude nosit.

    Sardinku z kolekce podzim/zima 2022 najdeme ve třech barevných provedeních – Bitter Chocolate, Barolo a Chalk. Všechny tři barvy seženeme v pražském butiku Bottega Veneta, každou za 3 200 EUR. Pohybujeme se tedy v podobné cenové relaci jako u Céline nebo Salvatore Ferragamo. 

    Ale pozor! Ideální bude moc neotálet a vyběhnout pro ni co nejdříve. Kabelka z regálů rychle mizí, obzvlášť teď před Vánoci. Pod stromečkem bude totiž Sardinka jen těžko hledat konkurenci. Například v Itálii je na ni už waiting list. Pokud opravdu nebudete mít štěstí, můžete počkat na jarní kolekci, jež bude doplněna o černou, taupe (šedohnědá) a citronově žlutou.

    Foto: Bottega Veneta

    Tipy na outfity

    Oproti jiným italským labelům jako Fendi nebo Versace působí Sardine Top Handle Bag velmi nadčasově a hodí se téměř ke všemu. Ideální match má ale kabelka hlavně s jednobarevnými komplety nebo kostýmy. Například k šatům a průhledné sukni od Laurenta je prostě jak dělaná. Můžete se ale i trochu uvolnit a vytáhnout k Sardince i džíny.

    Foto: Bottega Veneta, Saint Laurent, Balmain, Balenciaga, Maison Margiela, Cartier

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Nová „It bag“ je na světě. Kabelka, pro kterou se musíte zapsat na čekací listinu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Faktem je, že Bottega Veneta se stává čím dál oblíbenější. Okouzluje nás svým minimalismem, prémiovými materiály i nadčasovou vizí. A právě teď si na konto připisuje další trend, kabelku Sardine Top Handle Bag. Na svědomí ji má nový kreativní ředitel Bottegy Matthieu Blazy, který v létě nahradil Daniela Leeho. Blazy má působivou historii designu ve spolupráci s legendami jako Balenciaga, Céline nebo Calvin Klein. A je už víc než jasné, že si Bottega vybrala správně. „Sardinka“ vzala sociální sítě útokem a brzy se stane must-have kouskem každého fashion influencera.

    - Reklama -
    Video: Bottega Veneta

    Skrývá mnohem víc

    Elegance a nadčasovost, tak lze kabelku jednoduše popsat. Skrývá se za ní ale mnohem víc. První, co nás potěší, je pečlivě vybraný materiál. Sardinka je vyrobena z kůže Nappa v charakteristické vazbě „Intrecciato“. Je známa svou měkkostí a pružností. Díky tomu jsou kabelky praktické a vhodné na každodenní nošení.

    Jméno si tahle kráska vysloužila díky zlaté rukojeti, je totiž ve tvaru sardinky. Proč? To nevíme. Možná i proto začala být na sociálních sítích tak populární. Jako jedna z prvních se s ní pochlubila na Instagramu třeba Ramya Giangola, zakladatelka Gogolux, módního a maloobchodního poradenství pro luxusní značky. A tahle paní vážně ví, co se bude nosit.

    - Reklama -

    Sardinku z kolekce podzim/zima 2022 najdeme ve třech barevných provedeních – Bitter Chocolate, Barolo a Chalk. Všechny tři barvy seženeme v pražském butiku Bottega Veneta, každou za 3 200 EUR. Pohybujeme se tedy v podobné cenové relaci jako u Céline nebo Salvatore Ferragamo. 

    Ale pozor! Ideální bude moc neotálet a vyběhnout pro ni co nejdříve. Kabelka z regálů rychle mizí, obzvlášť teď před Vánoci. Pod stromečkem bude totiž Sardinka jen těžko hledat konkurenci. Například v Itálii je na ni už waiting list. Pokud opravdu nebudete mít štěstí, můžete počkat na jarní kolekci, jež bude doplněna o černou, taupe (šedohnědá) a citronově žlutou.

    Foto: Bottega Veneta

    Tipy na outfity

    Oproti jiným italským labelům jako Fendi nebo Versace působí Sardine Top Handle Bag velmi nadčasově a hodí se téměř ke všemu. Ideální match má ale kabelka hlavně s jednobarevnými komplety nebo kostýmy. Například k šatům a průhledné sukni od Laurenta je prostě jak dělaná. Můžete se ale i trochu uvolnit a vytáhnout k Sardince i džíny.

    Foto: Bottega Veneta, Saint Laurent, Balmain, Balenciaga, Maison Margiela, Cartier

    ― Reklama ―

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―