Více

    ― Reklama ―

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Není voda jako voda. Luxusní lahve mají do té kohoutkové opravdu daleko

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    - Reklama -

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    - Reklama -

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Značka Victoria’s Secret potvrdila comeback. Po šesti letech odhalila ikonickou show

    Očekávané týdny módy sice dávno skončily, neznamená to však, že je všem show konec. V úterý to dokázala značka Victoria's Secret, která po šesti letech na módní scénu navrátila svou proslulou přehlídku. Oproti jejím starším sestrám byla o poznání inkluzivnější, a tak sklidila značný úspěch.

    Rozmazlete se domácím spa. Luxusní produkty vytvoří relax i v pohodlí domova

    Nevlídné počasí přímo vybízí ke zpříjemnění si času stráveného doma. Horká koupel, voňavé produkty a dokonale relaxační atmosféra tak může být přesně tím, co potřebujete. Naštěstí pro vás, vytvořit si domácí spa není nic těžkého. Ponořte se do luxusních lázeňských procedur, aniž byste vyšli ze dveří.

    Pánové mají na podzim jasno. Jejich garderoba připomíná dědečkův šatník

    Letošní podzim přináší pánům jasnou zprávu. Zapomeňte na minimalistické trendy a oversized streetwear střihy. Na scénu se vrací něco mnohem zábavnějšího, nostalgického a (přiznejme si to) trochu zvláštního. Styl eklektického dědečka si nachází cestu i k mladším ročníkům a mění způsob vnímání pánského stylu.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―