Více

    ― Reklama ―

    Zdá se, že žádný módní večírek se dnes neobejde bez svého originálního koktejlu. Luxusní značky už moc dobře vědí, kdo ho pro ně připraví. Seznamte se s Le Syndicat!

    Cateringová pobočka pařížského baru Le Syndicat vzkvétá. Mezi její klienty se řadí Prada, Dior, Louis Vuitton či Chloé. A pro ty, kteří se na seznam hostů nedostanou, uvádí tento podnik, který se několikrát objevil v prestižním žebříčku 50 nejlepších barů světa, na trh kolekci koktejlů v plechovce.

    Podpora francouzských tradic

    Bar byl založen v roce 2014 a jeho smyslem je propagovat tradiční francouzské lihoviny, jako je calvados, armagnac či koňak, které modernizuje pro novou klientelu.

    „Neděláme jen koktejly, ale vyprávíme příběh,“ říká zakladatel Romain Le Mouëllic, který opustil kariéru realitního makléře a založil Domaine Syndicat, tedy Organizaci na obranu francouzských lihovin. Jeho partner Edmée Jacquot, marketingový ředitel společnosti, má zkušenosti s luxusem, díky práci pro značky jako Hermès a Dior.

    Le Syndicat se nachází v oblíbené pařížské čtvrti Faubourg Saint-Denis, ukrytý za omšelou fasádou polepenou plakáty. Za barem, kromě profesionálních mixologů, najdete také umělce a fotografy.

    Za doprovodu hiphopové hudby se zde podávají nápoje s gastronomickým nádechem. Často s nečekanými přísadami, jako je třeba sýr. Současné menu vzniklo ve spolupráci se šesti předními šéfkuchaři.

    @lesyndicat #lesyndicat #cocktails #paris ♬ son original – Le Syndicat

    „V branži tomu říkáme pětihvězdičkový dive bar, což znamená, že podnik nemusí být vždy super organizovaný, ale na druhou stranu koktejly jsou bezchybné,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Pro nás skutečný luxus znamená, že jsou naše produkty výjimečné. Zbytek pak může být nenucený a možná se řídí spíše intuicí než tradičními obchodními pravidly.“

    A nejspíše právě díky této kombinaci perfekcionalismu a hipsterské pohody se Le Syndicat stal partnerem módních akcí.

    Pro svou instalaci v obchodním domě Selfridges v Londýně, Loewe pověřila bar, aby připravil koktejly inspirované japonským animovaným filmem „Howl’s Moving Castle“, na oslavu své nejnovější spolupráce se Studiem Ghibli, která potrvá do 25. února.

    Coco Cloud, jeden ze tří exkluzivních koktejlů vytvořených pro tuto příležitost, je přikrytý kopulí kouře s vůní limetky, který se před pitím odrhne pírkem.

    Pro afterparty přehlídky Valentino houte couture, která se konala v lednu v pařížském Maxim’s, vyvinula společnost margaritu s amarem, italským bylinným likérem.

    Dokonalost v plechovce

    Nyní chce Le Syndicat své dovednosti přiblížit také široké veřejnosti, a to uvedením hotových koktejlů pod značkou Féfé. Na rozdíl od USA je tento segment ve Francii stále poměrně málo rozšířený.

    „Koktejly jsou v nápojovém průmyslu novým světadílem,“ myslí si Le Mouëllic. „Jsme v předvoji tohoto trendu a opravdu v něj věříme. Vidíme, že trh s koktejly vzkvétá. Jsme přesvědčeni, že ve Francii nemá nikdo lepší předpoklady pro rozvoj tohoto řemesla než my.“

    Jacquot poznamenává, že Le Syndicat má puristický přístup v odvětví ovládaném nápojovými konglomeráty. „Zatímco velké skupiny se zaměřují především na finanční cíle, nám jde především o produkt,“ tvrdí.

    Mezi odvědčené receptury patří například Pornstar Martini z armagnacu, mučenky a koření a Candy Negroni, které obsahuje malinovou vodu, korsický aperitiv a dezertní víno Banyuls. „Naším úkolem je také zvýšit zájem o tradiční francouzské lihoviny,“ vysvětluje Le Mouëllic.

    Francouzští výrobci jsou za podporu vděční. Zatímco koňak se těší prosperujícímu exportnímu trhu ve Spojených státech a Číně, jiné regiony se potýkají s problémy, protože měnící se životní styl snižuje poptávku po jejich lihovinách.

    Jako zápletka seriálu

    Le Mouëllic a Jacquot přesvědčili Patricka de Montal, osmdesátiletého majitele Château Arton, aby zapózoval pro fotografii s plechovkou jejich seltzeru s příchutí armagnacu, jahod a kakaa. Nejenže si objednal další na internetu, ale následně byli uvedeni do Společnosti mušketýrů armagnacu, což je vzácná pocta.

    „Potomek d’Artagnana ti na starém hradě pěje chválu a předává ti mušketýrskou šerpu. Poté se v podstatě stáváte ochráncem Armagnacu po celém světě,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Opravdu mají koně a opravdu mají meče,“ nadchne se Jacquot.

    Takové kořeny jsou pro zakladatele Le Syndicat skutečně cenné, jelikož se chystají ovládnout širší zákaznickou základnu. „Je to důležité, protože chceme být mostem mezi francouzskou tradicí a moderností. Jsme ukotveni v městském prostředí, bar je v Paříži, ale je zásadní udržovat toto spojení s místy, kde se rodí tradice,“ dodává Le Mouëllic.

    Zdroj: WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Není to koktejl, je to příběh. Seznamte se s mixology Fashion

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zdá se, že žádný módní večírek se dnes neobejde bez svého originálního koktejlu. Luxusní značky už moc dobře vědí, kdo ho pro ně připraví. Seznamte se s Le Syndicat!

    - Reklama -

    Cateringová pobočka pařížského baru Le Syndicat vzkvétá. Mezi její klienty se řadí Prada, Dior, Louis Vuitton či Chloé. A pro ty, kteří se na seznam hostů nedostanou, uvádí tento podnik, který se několikrát objevil v prestižním žebříčku 50 nejlepších barů světa, na trh kolekci koktejlů v plechovce.

    Podpora francouzských tradic

    Bar byl založen v roce 2014 a jeho smyslem je propagovat tradiční francouzské lihoviny, jako je calvados, armagnac či koňak, které modernizuje pro novou klientelu.

    „Neděláme jen koktejly, ale vyprávíme příběh,“ říká zakladatel Romain Le Mouëllic, který opustil kariéru realitního makléře a založil Domaine Syndicat, tedy Organizaci na obranu francouzských lihovin. Jeho partner Edmée Jacquot, marketingový ředitel společnosti, má zkušenosti s luxusem, díky práci pro značky jako Hermès a Dior.

    - Reklama -

    Le Syndicat se nachází v oblíbené pařížské čtvrti Faubourg Saint-Denis, ukrytý za omšelou fasádou polepenou plakáty. Za barem, kromě profesionálních mixologů, najdete také umělce a fotografy.

    Za doprovodu hiphopové hudby se zde podávají nápoje s gastronomickým nádechem. Často s nečekanými přísadami, jako je třeba sýr. Současné menu vzniklo ve spolupráci se šesti předními šéfkuchaři.

    @lesyndicat #lesyndicat #cocktails #paris ♬ son original – Le Syndicat

    „V branži tomu říkáme pětihvězdičkový dive bar, což znamená, že podnik nemusí být vždy super organizovaný, ale na druhou stranu koktejly jsou bezchybné,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Pro nás skutečný luxus znamená, že jsou naše produkty výjimečné. Zbytek pak může být nenucený a možná se řídí spíše intuicí než tradičními obchodními pravidly.“

    A nejspíše právě díky této kombinaci perfekcionalismu a hipsterské pohody se Le Syndicat stal partnerem módních akcí.

    Pro svou instalaci v obchodním domě Selfridges v Londýně, Loewe pověřila bar, aby připravil koktejly inspirované japonským animovaným filmem „Howl’s Moving Castle“, na oslavu své nejnovější spolupráce se Studiem Ghibli, která potrvá do 25. února.

    Coco Cloud, jeden ze tří exkluzivních koktejlů vytvořených pro tuto příležitost, je přikrytý kopulí kouře s vůní limetky, který se před pitím odrhne pírkem.

    Pro afterparty přehlídky Valentino houte couture, která se konala v lednu v pařížském Maxim’s, vyvinula společnost margaritu s amarem, italským bylinným likérem.

    Dokonalost v plechovce

    Nyní chce Le Syndicat své dovednosti přiblížit také široké veřejnosti, a to uvedením hotových koktejlů pod značkou Féfé. Na rozdíl od USA je tento segment ve Francii stále poměrně málo rozšířený.

    „Koktejly jsou v nápojovém průmyslu novým světadílem,“ myslí si Le Mouëllic. „Jsme v předvoji tohoto trendu a opravdu v něj věříme. Vidíme, že trh s koktejly vzkvétá. Jsme přesvědčeni, že ve Francii nemá nikdo lepší předpoklady pro rozvoj tohoto řemesla než my.“

    Jacquot poznamenává, že Le Syndicat má puristický přístup v odvětví ovládaném nápojovými konglomeráty. „Zatímco velké skupiny se zaměřují především na finanční cíle, nám jde především o produkt,“ tvrdí.

    Mezi odvědčené receptury patří například Pornstar Martini z armagnacu, mučenky a koření a Candy Negroni, které obsahuje malinovou vodu, korsický aperitiv a dezertní víno Banyuls. „Naším úkolem je také zvýšit zájem o tradiční francouzské lihoviny,“ vysvětluje Le Mouëllic.

    Francouzští výrobci jsou za podporu vděční. Zatímco koňak se těší prosperujícímu exportnímu trhu ve Spojených státech a Číně, jiné regiony se potýkají s problémy, protože měnící se životní styl snižuje poptávku po jejich lihovinách.

    Jako zápletka seriálu

    Le Mouëllic a Jacquot přesvědčili Patricka de Montal, osmdesátiletého majitele Château Arton, aby zapózoval pro fotografii s plechovkou jejich seltzeru s příchutí armagnacu, jahod a kakaa. Nejenže si objednal další na internetu, ale následně byli uvedeni do Společnosti mušketýrů armagnacu, což je vzácná pocta.

    „Potomek d’Artagnana ti na starém hradě pěje chválu a předává ti mušketýrskou šerpu. Poté se v podstatě stáváte ochráncem Armagnacu po celém světě,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Opravdu mají koně a opravdu mají meče,“ nadchne se Jacquot.

    Takové kořeny jsou pro zakladatele Le Syndicat skutečně cenné, jelikož se chystají ovládnout širší zákaznickou základnu. „Je to důležité, protože chceme být mostem mezi francouzskou tradicí a moderností. Jsme ukotveni v městském prostředí, bar je v Paříži, ale je zásadní udržovat toto spojení s místy, kde se rodí tradice,“ dodává Le Mouëllic.

    Zdroj: WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Skandinávské doplňky učiní z bytu katalogový kousek. Držte se kontrastu a přírodních tónů

    Skandinávské bytové doplňky se už několik sezón drží na vrcholku trendů. Možná za to vděčí své variabilitě, díky které je lze zakomponovat téměř do jakékoliv domácnosti. Jisté je, že z obláčku popularity skandinávský styl ještě nějakou dobu nespadne. Pokud tedy vaše srdce touží po severské atmosféře, nechte se jí směle pohltit.

    Nechte se novým rokem nakopnout. Čeká na vás ultimátní beauty glow up

    I když začátek nového roku nemusí nutně znamenat zásadní životní převrat nebo velká předsevzetí, jedná se o vděčnou příležitost. Využít ho totiž můžete k drobným krokům, které už sami sobě dlouho slibujete. Naordinujte si v lednu beauty glow up, sloužící jako instantní boost sebevědomí. Soustřeďte se však na dlouhotrvající změny.

    Opravdový hit loňského roku teprve dorazil. Mezi top filmy vítězí Anora

    Pretty Woman pro generaci Z. I tak nazývají nadšení kritici loňský filmový počin jménem Anora. Přesto, že snímek zazářil v Cannes, a dokonce si odnesl prestižní cenu Palme d'Or, do mainstreamu začíná pronikat až letos. Diváky zaujal nejen hluboký příběh mladé prostitutky z Brooklynu, ale také vycházející hvězda, herečka Mikey Madison.

    Rok 2025 je novým rokem 2015. TikTok se vrací k dávno zapomenutým trendům

    Éra roku 2015 přinesla tolik, že je těžké vybrat, odkud začít. Keep Calm and Carry On cedule v každém pokojíčku, EOS balzámy na rty, které byly spíše doplňkem než kosmetikou, a samozřejmě Converse tenisky s vysokou platformou. Rok 2025 překvapil nečekaným návratem dávno zapomenutých ikonických trendů, šířících se na sociální síti TikTok.

    Proměňte svá přání v obrazovou koláž. Vision boards jsou právem internetovým fenoménem

    Se začátkem nového roku přetékají sociální sítě estetickými vision boards. Obrázkové koláže mají pomoci vizualizovat sny a cíle pro celý rok. Lidé po celém světě pak přísahají, že se jim jejich přání díky těmto tabulím vyplnila. Moc pravidel při jejich tvoření neplatí, důležité je nedržet se zpátky a mít svůj výtvor pořád na očích.

    Letošní rok definují analogové hodinky. Dominují divoké barvy a bizarní způsoby nošení

    Se začínajícím rokem 2025 vyskakují na sociálních sítích očekávané trendy. Nebyly jich ušetřeny ani hodinky, v poslední době je například patrná oblíbenost analogových klasik na úkor chytrých modelů. Na vině je možná obecný návrat k tradičním hodnotám, jisté však je, že hodinkovému ráji budou letos vládnout právě klasické kousky.

    Móda v kostce: FKA Twigs cvičí za On a Prada chystá hvězdné Re-Nylon dokumenty

    Lesní požáry sužující Los Angeles zasáhly i módní průmysl a domovy celebrit. Louis Vuitton zůstane s letošní cruise kolekcí ve Francii a fanoušci Iris Apfel přivítají aukci více než 200 kousků z její kolekce. FKA Twigs září v další kampani pro On a Prada v nových Re-Nylon dokumentech poukazuje pomocí slavných herců na znečištěné oceány.

    Poddejte se lyžování na úrovni. Špičkové ski resorty lákají na luxus i sjezdovky

    Nejžádanější evropské ski resorty nabízejí mnohem více než jen bezchybně upravené a dechberoucí sjezdovky. Ukrývají rovněž nespočet luxusních hotelů, špičkových restaurací a kaváren nebo vytoužených módních butiků. Je jedno, zda zamíříte do Švýcarska, Rakouska či Francie, své si najdete v každém z lyžařských rájů.

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Rok 2025 přináší změny. Módní průmysl čekají v Evropské unii nové předpisy

    Začátek roku 2025 značí pro módní průmysl v Evropské unii značné změny. Bude se muset totiž podřídit řadě nových legislativních závazků. Stojí za nimi především snaha snížit množství textilního odpadu a s ním spojené negativní dopady na životní prostředí. Mezi další cíle patří omezení odlesňování nebo transparentnost týkající se původu produktů.

    Inovativní génius. Matthieu Blazy transformoval Bottega Veneta v italskou módní jedničku

    Značka Chanel otevírá vzrušující kapitolu pod vedením nového kreativního ředitele Matthieu Blazy, zatímco Bottega Veneta oplakává jeho odchod. Za svého působení redefinoval moderní eleganci a spojil nadčasový minimalismus s inovativními detaily. Poznejte proto jeho nejlepší kolekce, které zanechaly trvalou stopu ve světě módy.

    Luxusní použité švýcarské hodinky lákají na nízké ceny. Loni klesly na tříleté minimum

    Ceny luxusních použitých švýcarských hodinek, od značek jako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, nadále klesají. Nejnovější reporty potvrdily, že v uplynulém roce dosáhly nejnižší hodnoty za poslední tři roky. Na vině je především pomalejší růst světové ekonomiky či vysoké úrokové sazby. Zlevňování však prozatím uniká značka Cartier.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―