Více

    ― Reklama ―

    Zdá se, že žádný módní večírek se dnes neobejde bez svého originálního koktejlu. Luxusní značky už moc dobře vědí, kdo ho pro ně připraví. Seznamte se s Le Syndicat!

    Cateringová pobočka pařížského baru Le Syndicat vzkvétá. Mezi její klienty se řadí Prada, Dior, Louis Vuitton či Chloé. A pro ty, kteří se na seznam hostů nedostanou, uvádí tento podnik, který se několikrát objevil v prestižním žebříčku 50 nejlepších barů světa, na trh kolekci koktejlů v plechovce.

    Podpora francouzských tradic

    Bar byl založen v roce 2014 a jeho smyslem je propagovat tradiční francouzské lihoviny, jako je calvados, armagnac či koňak, které modernizuje pro novou klientelu.

    „Neděláme jen koktejly, ale vyprávíme příběh,“ říká zakladatel Romain Le Mouëllic, který opustil kariéru realitního makléře a založil Domaine Syndicat, tedy Organizaci na obranu francouzských lihovin. Jeho partner Edmée Jacquot, marketingový ředitel společnosti, má zkušenosti s luxusem, díky práci pro značky jako Hermès a Dior.

    Le Syndicat se nachází v oblíbené pařížské čtvrti Faubourg Saint-Denis, ukrytý za omšelou fasádou polepenou plakáty. Za barem, kromě profesionálních mixologů, najdete také umělce a fotografy.

    Za doprovodu hiphopové hudby se zde podávají nápoje s gastronomickým nádechem. Často s nečekanými přísadami, jako je třeba sýr. Současné menu vzniklo ve spolupráci se šesti předními šéfkuchaři.

    @lesyndicat #lesyndicat #cocktails #paris ♬ son original – Le Syndicat

    „V branži tomu říkáme pětihvězdičkový dive bar, což znamená, že podnik nemusí být vždy super organizovaný, ale na druhou stranu koktejly jsou bezchybné,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Pro nás skutečný luxus znamená, že jsou naše produkty výjimečné. Zbytek pak může být nenucený a možná se řídí spíše intuicí než tradičními obchodními pravidly.“

    A nejspíše právě díky této kombinaci perfekcionalismu a hipsterské pohody se Le Syndicat stal partnerem módních akcí.

    Pro svou instalaci v obchodním domě Selfridges v Londýně, Loewe pověřila bar, aby připravil koktejly inspirované japonským animovaným filmem „Howl’s Moving Castle“, na oslavu své nejnovější spolupráce se Studiem Ghibli, která potrvá do 25. února.

    Coco Cloud, jeden ze tří exkluzivních koktejlů vytvořených pro tuto příležitost, je přikrytý kopulí kouře s vůní limetky, který se před pitím odrhne pírkem.

    Pro afterparty přehlídky Valentino houte couture, která se konala v lednu v pařížském Maxim’s, vyvinula společnost margaritu s amarem, italským bylinným likérem.

    Dokonalost v plechovce

    Nyní chce Le Syndicat své dovednosti přiblížit také široké veřejnosti, a to uvedením hotových koktejlů pod značkou Féfé. Na rozdíl od USA je tento segment ve Francii stále poměrně málo rozšířený.

    „Koktejly jsou v nápojovém průmyslu novým světadílem,“ myslí si Le Mouëllic. „Jsme v předvoji tohoto trendu a opravdu v něj věříme. Vidíme, že trh s koktejly vzkvétá. Jsme přesvědčeni, že ve Francii nemá nikdo lepší předpoklady pro rozvoj tohoto řemesla než my.“

    Jacquot poznamenává, že Le Syndicat má puristický přístup v odvětví ovládaném nápojovými konglomeráty. „Zatímco velké skupiny se zaměřují především na finanční cíle, nám jde především o produkt,“ tvrdí.

    Mezi odvědčené receptury patří například Pornstar Martini z armagnacu, mučenky a koření a Candy Negroni, které obsahuje malinovou vodu, korsický aperitiv a dezertní víno Banyuls. „Naším úkolem je také zvýšit zájem o tradiční francouzské lihoviny,“ vysvětluje Le Mouëllic.

    Francouzští výrobci jsou za podporu vděční. Zatímco koňak se těší prosperujícímu exportnímu trhu ve Spojených státech a Číně, jiné regiony se potýkají s problémy, protože měnící se životní styl snižuje poptávku po jejich lihovinách.

    Jako zápletka seriálu

    Le Mouëllic a Jacquot přesvědčili Patricka de Montal, osmdesátiletého majitele Château Arton, aby zapózoval pro fotografii s plechovkou jejich seltzeru s příchutí armagnacu, jahod a kakaa. Nejenže si objednal další na internetu, ale následně byli uvedeni do Společnosti mušketýrů armagnacu, což je vzácná pocta.

    „Potomek d’Artagnana ti na starém hradě pěje chválu a předává ti mušketýrskou šerpu. Poté se v podstatě stáváte ochráncem Armagnacu po celém světě,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Opravdu mají koně a opravdu mají meče,“ nadchne se Jacquot.

    Takové kořeny jsou pro zakladatele Le Syndicat skutečně cenné, jelikož se chystají ovládnout širší zákaznickou základnu. „Je to důležité, protože chceme být mostem mezi francouzskou tradicí a moderností. Jsme ukotveni v městském prostředí, bar je v Paříži, ale je zásadní udržovat toto spojení s místy, kde se rodí tradice,“ dodává Le Mouëllic.

    Zdroj: WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Není to koktejl, je to příběh. Seznamte se s mixology Fashion

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zdá se, že žádný módní večírek se dnes neobejde bez svého originálního koktejlu. Luxusní značky už moc dobře vědí, kdo ho pro ně připraví. Seznamte se s Le Syndicat!

    - Reklama -

    Cateringová pobočka pařížského baru Le Syndicat vzkvétá. Mezi její klienty se řadí Prada, Dior, Louis Vuitton či Chloé. A pro ty, kteří se na seznam hostů nedostanou, uvádí tento podnik, který se několikrát objevil v prestižním žebříčku 50 nejlepších barů světa, na trh kolekci koktejlů v plechovce.

    Podpora francouzských tradic

    Bar byl založen v roce 2014 a jeho smyslem je propagovat tradiční francouzské lihoviny, jako je calvados, armagnac či koňak, které modernizuje pro novou klientelu.

    „Neděláme jen koktejly, ale vyprávíme příběh,“ říká zakladatel Romain Le Mouëllic, který opustil kariéru realitního makléře a založil Domaine Syndicat, tedy Organizaci na obranu francouzských lihovin. Jeho partner Edmée Jacquot, marketingový ředitel společnosti, má zkušenosti s luxusem, díky práci pro značky jako Hermès a Dior.

    - Reklama -

    Le Syndicat se nachází v oblíbené pařížské čtvrti Faubourg Saint-Denis, ukrytý za omšelou fasádou polepenou plakáty. Za barem, kromě profesionálních mixologů, najdete také umělce a fotografy.

    Za doprovodu hiphopové hudby se zde podávají nápoje s gastronomickým nádechem. Často s nečekanými přísadami, jako je třeba sýr. Současné menu vzniklo ve spolupráci se šesti předními šéfkuchaři.

    @lesyndicat #lesyndicat #cocktails #paris ♬ son original – Le Syndicat

    „V branži tomu říkáme pětihvězdičkový dive bar, což znamená, že podnik nemusí být vždy super organizovaný, ale na druhou stranu koktejly jsou bezchybné,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Pro nás skutečný luxus znamená, že jsou naše produkty výjimečné. Zbytek pak může být nenucený a možná se řídí spíše intuicí než tradičními obchodními pravidly.“

    A nejspíše právě díky této kombinaci perfekcionalismu a hipsterské pohody se Le Syndicat stal partnerem módních akcí.

    Pro svou instalaci v obchodním domě Selfridges v Londýně, Loewe pověřila bar, aby připravil koktejly inspirované japonským animovaným filmem „Howl’s Moving Castle“, na oslavu své nejnovější spolupráce se Studiem Ghibli, která potrvá do 25. února.

    Coco Cloud, jeden ze tří exkluzivních koktejlů vytvořených pro tuto příležitost, je přikrytý kopulí kouře s vůní limetky, který se před pitím odrhne pírkem.

    Pro afterparty přehlídky Valentino houte couture, která se konala v lednu v pařížském Maxim’s, vyvinula společnost margaritu s amarem, italským bylinným likérem.

    Dokonalost v plechovce

    Nyní chce Le Syndicat své dovednosti přiblížit také široké veřejnosti, a to uvedením hotových koktejlů pod značkou Féfé. Na rozdíl od USA je tento segment ve Francii stále poměrně málo rozšířený.

    „Koktejly jsou v nápojovém průmyslu novým světadílem,“ myslí si Le Mouëllic. „Jsme v předvoji tohoto trendu a opravdu v něj věříme. Vidíme, že trh s koktejly vzkvétá. Jsme přesvědčeni, že ve Francii nemá nikdo lepší předpoklady pro rozvoj tohoto řemesla než my.“

    Jacquot poznamenává, že Le Syndicat má puristický přístup v odvětví ovládaném nápojovými konglomeráty. „Zatímco velké skupiny se zaměřují především na finanční cíle, nám jde především o produkt,“ tvrdí.

    Mezi odvědčené receptury patří například Pornstar Martini z armagnacu, mučenky a koření a Candy Negroni, které obsahuje malinovou vodu, korsický aperitiv a dezertní víno Banyuls. „Naším úkolem je také zvýšit zájem o tradiční francouzské lihoviny,“ vysvětluje Le Mouëllic.

    Francouzští výrobci jsou za podporu vděční. Zatímco koňak se těší prosperujícímu exportnímu trhu ve Spojených státech a Číně, jiné regiony se potýkají s problémy, protože měnící se životní styl snižuje poptávku po jejich lihovinách.

    Jako zápletka seriálu

    Le Mouëllic a Jacquot přesvědčili Patricka de Montal, osmdesátiletého majitele Château Arton, aby zapózoval pro fotografii s plechovkou jejich seltzeru s příchutí armagnacu, jahod a kakaa. Nejenže si objednal další na internetu, ale následně byli uvedeni do Společnosti mušketýrů armagnacu, což je vzácná pocta.

    „Potomek d’Artagnana ti na starém hradě pěje chválu a předává ti mušketýrskou šerpu. Poté se v podstatě stáváte ochráncem Armagnacu po celém světě,“ vysvětluje Le Mouëllic. „Opravdu mají koně a opravdu mají meče,“ nadchne se Jacquot.

    Takové kořeny jsou pro zakladatele Le Syndicat skutečně cenné, jelikož se chystají ovládnout širší zákaznickou základnu. „Je to důležité, protože chceme být mostem mezi francouzskou tradicí a moderností. Jsme ukotveni v městském prostředí, bar je v Paříži, ale je zásadní udržovat toto spojení s místy, kde se rodí tradice,“ dodává Le Mouëllic.

    Zdroj: WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―