Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Upřímný, naplňující, plný fantazie a sentimentu. Tak popsal kreativní ředitel Loewe Jonathan Anderson film z tvorby japonského studia Ghibli Zámek v oblacích. Nechal se jím proto inspirovat při tvorbě nové kolekce. Světu ji ukáže v Londýně společně se Selfridges.

    Pobočka Selfridges Corner Shop se zaplnila kouzelnými návrhy inspirovanými ikonickým japonským animovaným filmem. Zámek v oblacích ze studia Ghibli vypráví příběh mladé odvážné dívky Sophie, která se nechtěně zaplete do světa nádherných i temných kouzel. Do příběhu se kromě milionů diváků zamiloval také kreativní ředitel značky Loewe Jonathan Anderson. Nechal proto jeho hlavní postavy vstoupit do své nejnovější kolekce.

    Objeví se tak nejen na taškách nebo kabelkách, ale i na mikinách, svetrech nebo čepicích. Scény z filmu se ukrývají také například uvnitř dlouhého kabátu připomínajícího hlavní postavu čaroděje Howla. „Zámek v oblacích je technicky inovativní, je to most mezi něčím starým a novým. Přesně takový kreativní přístup sdílíme,“ okomentoval svou nejnovější tvorbu Anderson. Kolekci představí ve spolupráci s obchodním domem Selfridges v Londýně.

    Společně ji zahrnou do instalace konající se v pobočce známé jako Corner Shop. Jedná se o poslední část kolaborace společnosti Loewe se studiem Ghibli. V minulosti značka zveřejnila také návrhy inspirované filmy Můj soused Totoro a Cesta do fantazie. Současná výstava bude v Londýně k vidění do 25. února. „Naši kreativitu jsme popostrčili troufalými a propracovanými kousky, které mají za úkol přivést film k životu,“ vysvětlil dále Anderson.

    Návštěvníky instalace čeká i speciální restaurace, kino nebo nafukovací zámek

    Součástí chystané instalace bude například Kalciferova kuchyně. Jedná se o nabídku jídel i drinků inspirovanou jednou z hlavních postav filmu, obživlým ohýnkem Kalciferem. V nejnižším patře budovy Selfridges se pak mohou návštěvníci těšit na promítání samotného filmu. Výstavní prostory obchodního domu na ulici Edward Mews se zase promění do Pokoje oblaků. Ten nabídne například ukázku originálních skečů původního filmu.

    Kousek od obchodu Selfridges pak na instalaci bude na ulici kolemjdoucí lákat nafukovací varianta samotného „zámku v oblacích“. Kromě oblečení a doplňků dále Loewe představí také svíčku inspirovanou ohníčkem Kalciferem. K zakoupení bude i ručně vyráběné nádobí od Laurette Broll, které je vytvarované do podoby ikonického klobouku postavy Sophie. Při hravém focení kolekce Anderson spolupracoval se známým fotografem Juergen Teller.

    Zdroj: WWD, Hero Magazine, Re-Edition Magazine, Twitter, Instagram

    Loewe se ponořil do kouzelného světa Ghibli. Představí kolekci inspirovanou Zámkem v oblacích

    MFW: Módní domy odhalily sofistikovanou jednoduchost, ikonické proužky i dech beroucí róby

    Milánský týden módy se uchýlil ke konci. V posledních dnech ovšem stihl nabídnout hned několik úspěšných přehlídek. Návrhář Giorgio Armani sklidil ovace poté, co předvedl řadu dokonalých rób. Módní dům Missoni pohlédl do minulosti a opět zpracoval své slavné proužky. Značka Bottega Veneta pak odhalila jednoduché, ovšem stoprocentně sofistikované kousky.

    Zájem o úzké džíny prudce narůstá. Čeká nás jejich opětovná nadvláda?

    Úzké džíny se staly jakýmsi kontroverzním kouskem, který buď milujete, nebo nenávidíte. Zdá se, že na delší dobu upadly v zapomnění. Nejnovější data a outfity současných módních ikon však předpovídají jejich možný návrat, který otřese základy každého šatníku.

    Proměňte své obroučky v módní doplněk. Trendy brýle roku 2024

    Brýle považujeme za módní doplněk už několik desítek let. Letos to ovšem platí dvojnásob. Důvodem je vliv celebrit, TikTok trend oslavující estetiku knihovnic, i bezprostřední výraznost obrouček. Na rozdíl od prstýnku nebo doplňku ve vlasech si totiž brýlí každý všimne téměř okamžitě. V roce 2024 do popředí vstoupily především modely připomínající uplynulá léta 20. století.

    Odhalte michelinskou mystiku. Aneb čím víc hvězd, tím víc restaurace

    Dnešní článek nebude o haute couture, ale haute cuisine. Ponoříme se totiž do procesu, jak získat prestižní ocenění i vydatnou porci uznání. Michelinská hvězda je symbolem nejvyšší kulinářské kvality, dokonalosti a je snem snad každého šéfkuchaře nebo restaurace na světě.