Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Oficiální příchod září udělal za oddechem pomyslnou tlustou čáru, nastal čas back to school, back to business. Devátý měsíc v pořadí bývá pro mnohé (nejen v oblasti módy) jedním z nejrušnějších v roce a vyznačuje se příjemným, ale nepředvídatelným babím létem. Pojďte se s námi podívat, jaké kousky nesmí chybět ve vašem šatníku pro toto přechodné a hektické období.

    - Reklama -

    2v1: kabát se šálou pro dostatečné zahřátí

    Kabáty a objemné šály očividně dominují nové sezóně, tak proč je nezkombinovat? Dlouhé a odvážné šály měly na letošních přehlídkách své čestné místo na molech, často byly dokonce spojeny s kabáty jako hravý detail. Extrémně populární se na sociálních sítích stal kousek značky TOTEME, The Row opět nabízí své mistrovské minimalistické provedení, Isabel Marant má model à la pařížská elegance.

    Zdroj: TOTEME, The Row, Isabel Marant

    Business core ve znamení saka

    Spolu se smrští nenápadného luxusu se vrátila i touha po elegantním oblečení do práce v korporátním stylu, který ztělesňuje zejména sako. Tvoří jakýsi protipól ke stejně všudypřítomnému Y2K. Pro letošní sezónu se ho mnoho značek rozhodlo kombinovat se siluetou přesýpacích hodin a širokými rameny. Stačí si vybrat u Versace, Balmain nebo Bottega Veneta a dokonalý outfit pro úspěšný pracovní den je na světě!

    - Reklama -

    Zdroj: Versace, Balmain, Bottega Veneta

    Punčocháče trochu jinak

    Babí léto dokáže být trochu matoucí, když přijde na počasí a patřiční outfit. Rozumným krokem je rozhodně vrstvení. Svou roli v tom hrají i punčocháče, které se opět vracejí do módy a díky značkám jako Miu Miu už nejsou zaškatulkovány jako „zastaralé“. Velkolepý návrat zažívají také díky souvisejícímu trendu opravdu krátkých šortek, ke kterým se punčocháče skvěle hodí. Gucci se vydal jemně hravou a zelenou cestou, ty s monogramem najdete u Tory Burch a Saint Laurent má velmi elegantní večerní verzi.

    Zdroj: Gucci, Tory Burch, Saint Laurent

    - Reklama -

    Přichází fenomén zvaný clutch

    Kabelka ve stylu clutch se může zdát nepraktická, ale je dokonalým detailním doplňkem každého outfitu. Na přehlídkách jsme ji měli možnost vidět v rukou mnoha modelek a modelů. Tu typickou s motivem Intreccio má Bottega Veneta. Spíše denní verzi v zajímavém odstínu guimauve nabízí Loewe, naopak večerní a společenskou pak Valentino.

    Zdroj: Bottega Veneta, Loewe, Valentino

    Zdroje: Who What Wear

    Nákupní seznam na září: Kousky pro babí léto a nabité pracovní dny

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―