Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Únor je měsícem, ve kterém náš seznam přání nejspíše zaplaví srdíčka, červená barva a hřejivý pocit na duši. Rovněž nastává ideální čas na obdarování a oslavu lásky ve všech jejích podobách. Přinášíme vám několik produktů, kterými můžete udělat radost sobě i ostatním, ať už sv. Valentýna slavíte, nebo ne.

    Kabelka Multipocket v červeném provedení potěší všechny příznivce trendů

    Značka Acne Studios tentokrát oslavuje svátek lásky neodolatelnou edicí kabelky Multipocket. Její krvavě červená barva a roztomilé mašle na předních kapsách dokonale hrají do karet aktuálním trendům a dělají z ní nadějnou kandidátku na novou „it-bag“.

    Kabelku pak můžete nosit na mnoho způsobů, má totiž rukojeť i odnímatelný popruh. Na první pohled zaujme zejména několik kapes umístěných na vnějších stranách. Nádech vintage a éry Y2K jí dodává také lesklá zvrásněná kůže. Pokud je vaším vysněným valentýnským dárkem působivá mini kabelka přes rameno, sáhněte po její menší sestře Multipocket Micro.

    Zdroj: Acne Studios

    Vůně Erotikon rozvine váš příběh lásky tak, jak o tom sníte

    Elegance, svůdnost a vášeň se ukrývají ve flakonu exkluzivního parfému Erotikon od pražské parfumérie PIGMENTARIUM. Nejedná se však o žádnou novinku, právě naopak, zrovna totiž slaví své páté výročí.

    Při této příležitosti se značka rozhodl oslavit Erotikon v nové smyslné kampani fotografa Kuba Kríža. Parfém je unisex a o nezapomenutelný estetický a čichový zážitek se postarají tóny čokolády, povzbuzujícího zázvoru, hřejivé vanilky a pižma.

    Zdroj: PIGMENTARIUM

    Valentýn se nese ve znamení spodního prádla SKIMS

    Zapomeňte na kytici, darujte SKIMS. Tak zní jedno z hesel letošní valentýnské kampaně značky založené modelkou Kim Kardashian, v níž září především zpěvačka Lana Del Rey. V nové kolekci najdete pohodlná pyžama a lounge kousky v odstínech růžové. Nechybí ale ani srdíčkový vzor nebo odvážnější komplety s braletkovými podprsenkami a tangy.

    Pro muže pak značka rovněž vytvořila novou kolekci spodního prádla. Její tváří pak není nikdo jiný než slavný zpěvák USHER. Pro zákazníky SKIMS si pak připravil speciální překvapení. Jedná se o speciální limitovanou edici jeho nového alba Coming Home s unikátním obalem a bonusovou skladbou.

    Zdroj: SKIMS

    Fenty Skin a A$AP Rocky představují balzám na rty pro každého

    Značka Fenty Skin rozšiřuje svou řadu ikonických produktů na rty. Tentokrát se jedná o vyživující a šťavnatý balzám Lux Balm s barbadoskou třešní a bambuckým máslem ve stylovém balení.

    Nový balzám se dokonce objevil v písni rappera A$AP Rocky už několik měsíců před jeho oficiálním představením. Reklamní kampaň na Lux Balm cílí speciálně na muže a dokazuje, že luxusní péče o sebe nemusí být jenom záležitostí žen.

    Zdroje: Acne Studios, PIGMENTARIUM, SKIMS, Fenty Skin, Instagram, Hypebeast

    Nákupní seznam na únor: Oslavte měsíc lásky kabelkou od Acne Studios nebo luxusním parfémem Erotikon

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J'Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Interiér roku 2025 oslavuje barvu Burnt Sienna i mísu s pomeranči. To vše na eklektickém základě

    Interiérové trendy roku 2025 zasahují do několika stylů. Inspiraci nachází v 70. letech, jejich prvky však převádí do moderních a inovativních linií. Oblíbený minimalismus sice ustupuje, jednou nohou v designovém hřišti ovšem stále zůstává. Jak jinak totiž správně vyniknou zdobné koberce než v jednoduchém prostředí? Alespoň tak nám je letos odprezentoval milánský Design Week.

    Pharrell Williams ztvárnil ducha Olympiády. Nová kolekce Louis Vuitton stojí na pospolitosti

    Kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton Pharrell Williams opět dokázal svou schopnost využívat aktuální dění i odhadovat budoucí trendy. Jeho nejnovější kolekce, odhalená na zahradě ředitelství UNESCO, umně podtrhla srdce blížící se Olympijských her, tedy pospolitost.