Více

    ― Reklama ―

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Rychlé pracovní tempo udržíte s office kousky od Helsa

    Podzimní návrat do kanceláře po letní okurkové sezóně obvykle představuje studenou sprchu v podobě záplavy povinností a deadlinů. Pracovní stres vám kromě meditace nebo jógy pomůže odbourat i nová office kolekce od značky Helsa.

    Její kousky se přizpůsobují nabitému harmonogramu moderní ambiciózní ženy, která každé ráno sebevědomě vkročí do kanceláře tou správnou nohou. Není však workoholičkou. Po práci stihne zajít také na jedno martini s přáteli nebo na rande, klidně i sama se sebou.

    Helsu zbožňujeme zejména pro její návrhy šatů s delikátními a jednoduchými siluetami, které se vyznačují precizním krejčovským zpracováním. V Office Drop 11 tak nechybí oblíbené šaty Sarong v nových barevných provedeních. Sladkou tečkou kolekce jsou elegantní trenčkoty, saka a rovně střižené kalhoty.

    Parfémy Replica Fantasies vás přenesou do alternativního vesmíru

    Sychravé podzimní dny zpříjemní také luxusní vůně. Maison Margiela, značka známá balancováním na hranici mezi niche a komerčními parfémy, rozšiřuje svou kolekci Replica o tři speciální unisex vůně. Spadají do dech beroucí řady Replica Fantasies.

    Zdroj: Maison Margiela

    Všechny kompozice jsou pečlivě navrženy tak, aby svého nositele přenesly do vzdálené fantazie, o které by si normálně nedovolil snít. Zemitému a ideálnímu podzimnímu parfému Soul of the Forest dominuje akord Mystical Wood v omamné směsi s cedrovým dřevem, pačuli a mechem.

    Vysoko nad mraky vás vynese vůně Flying, a to díky akordu Ozonic Cloud, doplněného o citrusové složky a pižmo. Trojici uzavírá Dancing on the Moon, postavený na ingredienci Moon Dust. Fantazii evokující hypnotický tanec v měsíčních kráterech umocňuje aldehyd, kosatec a kašmeran.

    Djerf Avenue Beauty expanduje. Díky novým produktům sestavíte kompletní péči o vlasy

    Kosmetická sekce značky Djerf Avenue se rozšiřuje o další produkty na vlasy. Po velkém úspěchu stylingové mlhy a gelu uvádí na trh také řady Breezy a Essential, které se skládají z šesti výrobků.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Pokud stejně jako my obdivujete nadýchaný účes zakladatelky značky, influencerky Matildy Djerf, pak si řadu Breezy určitě zamilujete. Lehká textura a netoxické složení šamponu, kondicionéru a masky dodají vlasům potřebný tvar a nadýchanost.

    Kolekce Essential, zahrnující také šampon, kondicionér a masku, tak zajistí vaší koruně krásy to nejdůležitější, tedy hydrataci. Výsledkem se stanou hladké a lesklé vlasy bez nechtěného krepatění a otravného pocitu zatížení.

    Fendi přetváří kabelkovou ikonu. Představuje zaoblenější variantu Peekaboo Soft

    Možná jste si na přehlídce Fendi podzim/zima 2024/25 všimli klasické kabelky Peekaboo v rukou modelek. Bylo na ní však něco jiného a neobvyklého. Ikonický model se totiž dočkal nové podoby.

    Zdroj: Fendi

    Na rozdíl od ostatních verzí má Peekaboo Soft prodlouženou rukojeť, měkčí konstrukci a zaoblenější hrany. Stále si však zachovává svůj charakteristický lichoběžníkový tvar, a to díky kvalitnímu materiálu a brašnářskému zpracování.

    Značka momentálně tašku nabízí ve střední a velké velikosti, přičemž barevná paleta zůstává tlumená, s výjimkou azurové a karmínové. Pro hravý look můžete spolu s Peekaboo Soft do košíku přidat také roztomilý kožený držák na lízátka.

    Zdroje: Helsa, Maison Margiela, Djerf Avenue, Fendi, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Fendi

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    - Reklama -

    Rychlé pracovní tempo udržíte s office kousky od Helsa

    Podzimní návrat do kanceláře po letní okurkové sezóně obvykle představuje studenou sprchu v podobě záplavy povinností a deadlinů. Pracovní stres vám kromě meditace nebo jógy pomůže odbourat i nová office kolekce od značky Helsa.

    Její kousky se přizpůsobují nabitému harmonogramu moderní ambiciózní ženy, která každé ráno sebevědomě vkročí do kanceláře tou správnou nohou. Není však workoholičkou. Po práci stihne zajít také na jedno martini s přáteli nebo na rande, klidně i sama se sebou.

    Helsu zbožňujeme zejména pro její návrhy šatů s delikátními a jednoduchými siluetami, které se vyznačují precizním krejčovským zpracováním. V Office Drop 11 tak nechybí oblíbené šaty Sarong v nových barevných provedeních. Sladkou tečkou kolekce jsou elegantní trenčkoty, saka a rovně střižené kalhoty.

    - Reklama -

    Parfémy Replica Fantasies vás přenesou do alternativního vesmíru

    Sychravé podzimní dny zpříjemní také luxusní vůně. Maison Margiela, značka známá balancováním na hranici mezi niche a komerčními parfémy, rozšiřuje svou kolekci Replica o tři speciální unisex vůně. Spadají do dech beroucí řady Replica Fantasies.

    Zdroj: Maison Margiela

    Všechny kompozice jsou pečlivě navrženy tak, aby svého nositele přenesly do vzdálené fantazie, o které by si normálně nedovolil snít. Zemitému a ideálnímu podzimnímu parfému Soul of the Forest dominuje akord Mystical Wood v omamné směsi s cedrovým dřevem, pačuli a mechem.

    Vysoko nad mraky vás vynese vůně Flying, a to díky akordu Ozonic Cloud, doplněného o citrusové složky a pižmo. Trojici uzavírá Dancing on the Moon, postavený na ingredienci Moon Dust. Fantazii evokující hypnotický tanec v měsíčních kráterech umocňuje aldehyd, kosatec a kašmeran.

    Djerf Avenue Beauty expanduje. Díky novým produktům sestavíte kompletní péči o vlasy

    Kosmetická sekce značky Djerf Avenue se rozšiřuje o další produkty na vlasy. Po velkém úspěchu stylingové mlhy a gelu uvádí na trh také řady Breezy a Essential, které se skládají z šesti výrobků.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Pokud stejně jako my obdivujete nadýchaný účes zakladatelky značky, influencerky Matildy Djerf, pak si řadu Breezy určitě zamilujete. Lehká textura a netoxické složení šamponu, kondicionéru a masky dodají vlasům potřebný tvar a nadýchanost.

    Kolekce Essential, zahrnující také šampon, kondicionér a masku, tak zajistí vaší koruně krásy to nejdůležitější, tedy hydrataci. Výsledkem se stanou hladké a lesklé vlasy bez nechtěného krepatění a otravného pocitu zatížení.

    Fendi přetváří kabelkovou ikonu. Představuje zaoblenější variantu Peekaboo Soft

    Možná jste si na přehlídce Fendi podzim/zima 2024/25 všimli klasické kabelky Peekaboo v rukou modelek. Bylo na ní však něco jiného a neobvyklého. Ikonický model se totiž dočkal nové podoby.

    Zdroj: Fendi

    Na rozdíl od ostatních verzí má Peekaboo Soft prodlouženou rukojeť, měkčí konstrukci a zaoblenější hrany. Stále si však zachovává svůj charakteristický lichoběžníkový tvar, a to díky kvalitnímu materiálu a brašnářskému zpracování.

    Značka momentálně tašku nabízí ve střední a velké velikosti, přičemž barevná paleta zůstává tlumená, s výjimkou azurové a karmínové. Pro hravý look můžete spolu s Peekaboo Soft do košíku přidat také roztomilý kožený držák na lízátka.

    Zdroje: Helsa, Maison Margiela, Djerf Avenue, Fendi, Instagram

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―