Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na březen: Oslavte Den žen s vůní Cosmic od Kylie Jenner nebo vyrazte na jarní procházku s kolekcí Nike a Jacquemus

    ― Reklama ―

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―