Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na březen: Oslavte Den žen s vůní Cosmic od Kylie Jenner nebo vyrazte na jarní procházku s kolekcí Nike a Jacquemus

    ― Reklama ―

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―