Více

    ― Reklama ―

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Nadělte si zasloužený luxus. Adventní kalendáře za desetitisíce ukrývají parfémy i make-up

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    - Reklama -

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    - Reklama -

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    Z domácího vězení na Newyorský fashion week. Anna Delvey usiluje o druhou šanci

    Někteří ji znají jen z titulků, jiní s ní prožili několik večerů při sledování seriálu Inventing Anna na Netflixu. Anna Delvey se totiž proslavila svým pokusem oklamat newyorskou smetánku a stát se její součástí za pomocí krádeží a podvodů. Její trvající domácí vězení jí však nebrání v úsilí vrátit se zpět na scénu.

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Milánský týden módy reaguje na současné dění. Show odráží zoufalství i naději

    Nejnovější přehlídky odhalily v Miláně módní domy jako Roberto Cavalli, Jil Sander, Alberta Ferretti nebo Antonio Marras. Jejich kolekce odrážely současné dění, na které každý z nich reagoval odlišně. Některé značky nabídly odlehčenou naději, zatímco jiné podtrhly pocit bezvýchodnosti a touhu po lepších časech.

    Aktivní látky v sérech mají dvojí tvář. Pleti mohou prospět, ale i ublížit

    Každá pleť má jiné potřeby, a proto je důležité vědět, jaké aktivní látky v sérech hledat a na co si dát pozor. Pojďme se společně podívat na ty nejdůležitější z nich, na to, jaké mají účinky a proč byste je měli do své kosmetické rutiny rozhodně zařadit i vy.

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Londýn zatáhl oponu. Show stihly představit módní domy Burberry, Erdem nebo KNWLS

    I když Londýnský fashion week skončil, milovníci módy nesmutní. Své dveře totiž očekávaným přehlídkám zároveň otevírá Miláno. Navíc jim britská metropole nabídla uspokojivý dárek na rozloučenou, tedy nejnovější kolekce z dílen Burberry, Erdem či KNWLS.

    LVMH Prize získala Hodakova. Letošní finalisty charakterizovalo poctivé řemeslo a udržitelnost

    Kulturní centrum Foundation Louis Vuitton se na několik dní proměnilo v líheň nadějných módních talentů. Už tradičně se stalo místem pro konání finále soutěže pro začínající návrháře, známé jako LVMH Prize. Hlavní trofej získala značka Hodakova, vedlejší ocenění pak Duran Lantink a Standing Ground.

    Nenahraditelný pomocník, nebo zbytečná investice? TikTok propadl fixačním sprejům

    Bezchybně vypadající make-up po celý den je snem každého, kdo do něj ráno před zrcadlem investoval drahocenný čas. Pochopily to také mnohé beauty společnosti prodávající fixační spreje, slibující dokonalý vzhled. V letošním roce se do nich zamilovali i uživatelé TikToku. Ne každý model však splňuje to, co slibuje.

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―