Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.
Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.
Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů
Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).
Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury
Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.
V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika
Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.
Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.
Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.
@trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix
S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.
Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok