Více

    ― Reklama ―

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Nadělte si zasloužený luxus. Adventní kalendáře za desetitisíce ukrývají parfémy i make-up

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    - Reklama -

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    - Reklama -

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    E-shopy ve Spojeném království čelí kritice. Zaplavují ulice plastovými obaly

    Spojené království posílá ze všech ekonomik Evropy na skládky nejvíce plastových obalů pocházejících z on-line obchodů. Začátkem týdne na to upozornila firma produkující udržitelné alternativy DS Smith. Apeluje proto na vládu i značky, aby využívání plastů rapidně omezily. Do roku 2030 mají totiž britské e-shopy doručit sedm miliard plastových obalů.

    Bottega Veneta jako královna textury. Objevte kouzlo mistrovských kousků

    Pokud existuje módní dům, který dokázal povznést texturu na úroveň umění, pak je to bezesporu Bottega Veneta. Od svých ikonických intrecciato vzorů až po nejnovější experimenty s kůží, semišem a ultra originálními povrchy je značka již řadu let synonymem pro sofistikovanost, hmatový luxus a tiché mistrovství italského řemesla.

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

    Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

    Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

    Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―