Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Nadělte si zasloužený luxus. Adventní kalendáře za desetitisíce ukrývají parfémy i make-up

    Ačkoliv stojíme teprve na začátku podzimu, adventní kalendáře už zaujaly pozici horkého zboží v nabídce mnoha kosmetických značek. Období Vánoc je pro firmy konkurenční čas a zákazníci za kalendář se čtyřiadvaceti políčky rádi zaplatí i tisíce korun. Inspirujte se tedy luxusními produkty, skrývajícími se za vánočními okénky.

    Jako kdyby Vánoce nebyly samy o sobě dost komerční, firmy se každý rok předhánějí také v tom, kdo z nich vytvoří líbivější adventní kalendář. Mnozí z nás jim to ale odpustí, jelikož vánoční kouzlo dělá všechny každodenní předměty krásnější. Obsahem takových kalendářů často bývají právě bestsellery nebo dobře známé produkty, kterým zimní kabátek dodává neodolatelný nádech.

    Dekorativní kosmetika vládne většině kalendářů

    Především luxusní kosmetické značky přichází každý rok s inovovanými designy a promyšleným obsahem kalendáře. Jednou z nich je také Dior, který letos nabízí zlato-bíle zdobený balíček, ukrývající 24 miniatur. Uvnitř najdete parfémy, rtěnky, tekutou rtěnku, lak na nehty či paletku s pěti očními stíny. Beauty nádhera vás vyjde na přibližně 16 900 korun (750 dolarů).

    Zdroj: Lancôme, Charlotte Tilbury

    Chybět nesmí ani Charlotte Tilbury. S cenovkou 5 400 korun (215 eur) je její adventní kalendář o něco příznivější k předvánočnímu rozpočtu. Ale to pouze na oko, jelikož nabízí jen 12 produktů. Tři z nich jsou však v plné velikosti, což nebývá zvykem. Vzhled celého kalendáře je navíc rozkošný. Zbylých devět okének zaplní řasenka, setting sprej, několik produktů na rty či krém na obličej.

    V adventních kalendářích nechybí ani pečující kosmetika

    Kosmetická značka Lancôme představuje skvělý balanc, pokud toužíte po dekorativní, ale také pečující kosmetice. V jejím adventním kalendáři za 4 300 korun (190 dolarů) si každý den rozbalíte zmenšené balení populárních pleťových sér, krémů, parfémů, rtěnek nebo třeba paletek na oči. Dohromady tak pod stromečkem budete mít ucelenou sadu produktů pro péči i krásu.

    Pokud se nelíčíte, ale kosmetiku zbožňujete, adventní kalendář nabízí i společnost Molton Brown. V prosinci si až do Vánoc rozbalíte jeden z jejích pečujících produktů. Střídat se budou parfémy, produkty do koupele či tělové krémy. Najdete v něm ale také vlasovou péči. Kalendář navíc značka navrhla ve spolupráci s umělkyní Nataschou Maksimovic, která si vyhrála s mramorovým vzorem.

    Dalším zástupcem převážně dekorativní kosmetiky je značka Yves Saint Laurent. Je rovněž známá pro své neodolatelné luxusní produkty, není proto divu, že za její adventní kalendář zaplatíte 9 tisíc korun. Ukrývá se v něm několik rtěnek, populární parfémy jako Libre nebo Black Opium, lesk na rty, šest skin care produktů a jeden kosmetický doplněk, to vše v miniaturních baleních.

    @trendmood More #Holiday2024 sneak peeks 👀😍 what are your thoughts for this #ysl holiday collection? XO #Trendmood #newmakeuplaunches2024 #newmakeupcheck #newmakeupproduct #beautynews #adventcalendar #adventcalendar2024 #yslbeauty #yslbeautyholiday2024 #yslholiday2024 #ysladventcalendar #ysladventcalendar2024 ♬ Moi…Lolita – Angèle – Trinix Remix

    S případnou koupí adventních kalendářů příliš neváhejte. Velmi rychle mizí a značky, obzvláště ty luxusní, je nabízí v omezeném počtu. Dobře zvažte, který vám za to svým obsahem stojí a zda je jeho reálná hodnota výhodnější než klasická vánoční balení. V takové chvíli se vyplatí nečekat na překvapení z okének, ale udělat si kvalitní rešerši, díky které si na většinu prosincových dnů zajistíte kousek radosti.

    Zdroje: Dior, Charlotte Tilbury, Lancôme (USA), Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―