Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.
Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.
Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.




Zdroj: Montblanc
O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.
Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona
„Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.
Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.
Zdroje: WWD, Instagram, YouTube