Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    - Reklama -

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    - Reklama -

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―