Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    - Reklama -

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    - Reklama -

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―