Více

    ― Reklama ―

    V nové kolekci italské značky Moncler představila Alicia Keys své nejhlubší dojmy z New Yorku. Oversized sportovní bundy, bucket hat, úzké halter topy a neonové barvy tak vystihují 90. léta Manhattanu. Tehdy začala zpěvačka snít o tom, čeho všeho by mohla jednou dosáhnout.

    Italská luxusní značka Moncler se v nové spolupráci zaměřila na místo, kde se všem plní jejich sny, New York. Na pomoc si proto přizvala zpěvačku Aliciu Keys, která je s městem díky svému hitu Empire State of Mind už navždy spojená. Kolekce má zachycovat „energii velkoměsta, nadějný optimismus a swag“. Takovou atmosféru módní společnost představuje pomocí oversized bund a souprav, zářivých barev nebo úzkých crop a halter topů.

    „Moncler byl něco, co jste mohli vidět, ale nedosáhli jste na to. Byla to vize excelence, o kterou jste usilovali. Návrhy tak plní mé dětské sny,“ okomentovala spolupráci Alicia Keys. Kolekce byla totiž inspirovaná především 90. léty na Manhattanu. Atmosféru snů, tvrdé práce a street stylu tolik typickou pro New York se Keys snažila vložit právě do nových kousků. „Při navrhování jsme se v podstatě vrátili v čase,“ doplnila zpěvačka.

    Kombinace neforemných bund a upnutých topů pak využívá vliv jak maskulinity, tak ženskosti. Vytváří proto androgynní look, který umožnil kolekci stát se „gender neutrální“. V jednotlivých návrzích se pak střídají pestré barvy jako zelená, červená nebo zářivě fialová, kterou má Keys v oblibě. Mezi návrhy ale patří také stříbrná sportovní souprava bundy a kalhot nebo černá mikina s nápisem Where Dreams Are Made Of. Ten má rovněž odkazovat na pocit odhodlání spojovaný s Manhattenem.

    Kampaň k nové kolekci nafotili dva fotografové. Každý zachytil Keys z jiného úhlu pohledu

    Zpěvačka Alicia Keys má ke značce Moncler poměrně blízko. Často se totiž objevuje na jejích přehlídkách nebo různých jiných akcích. Roku 2021 se také ujala přednesu její prezentace na týdnu módy v Miláně. Současnou kolekci pak dohromady představili na letošním týdnu módy v Londýně. Nyní je ale rovněž volně dostupná k prodeji. Spolupráce s Keys pak spadá do širšího projektu The Art of Genius představujícího světově známé umělce a hudebníky.

    Fotografie ke kampani pak nafotili dva fotografové. Ibrahem Hasan chtěl Keys představit po boku dalších New Yorčanů, kteří „jsou připraveni za sebou něco zanechat“. Zpěvačka se tak na fotkách objeví po boku dalších úspěšných umělců. Naopak fotografka Laura Jane Coulsion chtěla ve více intimních portrétech zachytit „osobnost a charakter zpěvačky“. Na ostatní má zároveň působit jako nová persona – návrhářka.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, NSS Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Moncler

    Moncler zachytil ve spolupráci s Aliciou Keys ducha New Yorku. Inspiroval se jejími sny z 90. let

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V nové kolekci italské značky Moncler představila Alicia Keys své nejhlubší dojmy z New Yorku. Oversized sportovní bundy, bucket hat, úzké halter topy a neonové barvy tak vystihují 90. léta Manhattanu. Tehdy začala zpěvačka snít o tom, čeho všeho by mohla jednou dosáhnout.

    - Reklama -

    Italská luxusní značka Moncler se v nové spolupráci zaměřila na místo, kde se všem plní jejich sny, New York. Na pomoc si proto přizvala zpěvačku Aliciu Keys, která je s městem díky svému hitu Empire State of Mind už navždy spojená. Kolekce má zachycovat „energii velkoměsta, nadějný optimismus a swag“. Takovou atmosféru módní společnost představuje pomocí oversized bund a souprav, zářivých barev nebo úzkých crop a halter topů.

    „Moncler byl něco, co jste mohli vidět, ale nedosáhli jste na to. Byla to vize excelence, o kterou jste usilovali. Návrhy tak plní mé dětské sny,“ okomentovala spolupráci Alicia Keys. Kolekce byla totiž inspirovaná především 90. léty na Manhattanu. Atmosféru snů, tvrdé práce a street stylu tolik typickou pro New York se Keys snažila vložit právě do nových kousků. „Při navrhování jsme se v podstatě vrátili v čase,“ doplnila zpěvačka.

    Kombinace neforemných bund a upnutých topů pak využívá vliv jak maskulinity, tak ženskosti. Vytváří proto androgynní look, který umožnil kolekci stát se „gender neutrální“. V jednotlivých návrzích se pak střídají pestré barvy jako zelená, červená nebo zářivě fialová, kterou má Keys v oblibě. Mezi návrhy ale patří také stříbrná sportovní souprava bundy a kalhot nebo černá mikina s nápisem Where Dreams Are Made Of. Ten má rovněž odkazovat na pocit odhodlání spojovaný s Manhattenem.

    - Reklama -

    Kampaň k nové kolekci nafotili dva fotografové. Každý zachytil Keys z jiného úhlu pohledu

    Zpěvačka Alicia Keys má ke značce Moncler poměrně blízko. Často se totiž objevuje na jejích přehlídkách nebo různých jiných akcích. Roku 2021 se také ujala přednesu její prezentace na týdnu módy v Miláně. Současnou kolekci pak dohromady představili na letošním týdnu módy v Londýně. Nyní je ale rovněž volně dostupná k prodeji. Spolupráce s Keys pak spadá do širšího projektu The Art of Genius představujícího světově známé umělce a hudebníky.

    Fotografie ke kampani pak nafotili dva fotografové. Ibrahem Hasan chtěl Keys představit po boku dalších New Yorčanů, kteří „jsou připraveni za sebou něco zanechat“. Zpěvačka se tak na fotkách objeví po boku dalších úspěšných umělců. Naopak fotografka Laura Jane Coulsion chtěla ve více intimních portrétech zachytit „osobnost a charakter zpěvačky“. Na ostatní má zároveň působit jako nová persona – návrhářka.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, NSS Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―