Více

    ― Reklama ―

    Interiérový design se obrací ke svým kořenům, přinášejícím retro styl plný nadčasové elegance a nostalgie. Ten nejen oživuje kouzlo minulosti, ale také dodává moderním prvkům autentický charakter. Minimalismus, nyní obnovený v teplých a jemných barvách, znovu definuje jednoduchost a vkus. Tento trend můžete oživit použitím kovových prvků nebo materiálů jako je shearling, které přidávají nový rozměr a svěžest. Buďte připraveni na rok, kdy modrá barva, s její tajemnou a magickou atmosférou, zazáří jako klíčový prvek napříč různými designovými odvětvími.

    Modrá je dobrá. A to v jakémkoliv odstínu

    Snad nejžhavější interiérovou barvou následujícího roku bude modrá. Nejen, že zvyšuje estetický apel prostoru, ale je i skvělým pomocníkem při udržování mentální hygieny. Je to barva klidu a stability, která se přesouvá i k věrnosti a oddanosti. Všechny tyto aspekty pak spolu tvoří základ pro čistě vyhlížející a útulný domov. Pravděpodobně se s modrou v příštím roce setkáte všude. Jak v regálech běžných obchodů s dekoracemi, tak i v designérských studiích. Zvláště čistě modrá působí v koupelnách, kam už ji nyní situují i běžné interiérové řetězce.

    Foto: Innovatus Design

    Pokud nemáte zájem měnit svůj stávající interiér nebo váháte, zda-li rozšířit modrou barvu na větší plochy a části, můžete se zaměřit pouze na doplňky. Na online storu Wayfair naleznete široký výběr modrých dekorací ve všech možných odstínech. Mezi naše oblíbené patří okrasné vázy v tmavě modré barvě, ale jsou k dispozici také v dalších barevných provedeních. Krásné svíčky a vonné produkty naleznete u H&M Home.

    Foto: Wayfair, H&M

    Strohý minimalismus stále drží přední příčky v trendech. I příští rok se ho nebudeme moct nabažit

    Minimalismus v interiérovém designu ovládá scénu již několik sezón a ani příští rok nebude výjimkou. Strohé tvary a základní „střihy“ nábytku mohou získat nový rozměr díky fascinujícím materiálům. Metalické akcenty se v současnosti těší velké oblibě a zejména v kombinaci s jinými kovy vytvářejí dokonalý vizuální dojem. Stejně tak se uplatňuje trend betonového a kamenného vzhledu, který dodává prostoru podobnou jednoduchost a eleganci. Všechny tyto kousky doporučujeme mixovat s dřevěným anglickým obložením. Směs retra s novodobou modernou vykouzlí nevídaný šarm.

    Foto: Eye Swoon

    Využijte sílu teplých neutrálních barev

    Pokud nejste příznivcem chladné modré barvy, můžete experimentovat s teplými neutrálními odstíny. Po několik let byly v trendu chladné neutrální tóny, jako jsou šedá a lesklá antracitová. Nicméně v současné době je rozumnější zvolit béžovou, sytě hnědou nebo krémově bílou, které se stávají stále více populárními. V roce 2024 je předpovězeno, že nejvíce in bude pohodlí, a proto se v těchto barvách budete cítit, jako byste byli v objetí tepla. Skvělé možnosti pro vylepšení interiéru nabízejí kvalitní bytové textilie například od značky Loro Piana.

    Foto: Loro Piana

    Svého místa se konečně dočká i shearling. Fluffy materiály oficiálně obsazují vaše pohovky

    Shearlingové produkty nejsou aktuální pouze ve světě ready-to-wear, ale začínají ovlivňovat i oblast nábytku. V současné době můžeme sledovat nejnovější nábytkové kolekce předních designérů, kteří vytvářejí výjimečné kompozice s použitím shearling materiálů. Tyto textilie pokrývají celé sedací soupravy, tvoří povlaky na polštářích a dečkách, nebo zdobí rohy koberců. Skandinávská společnost Audo přidala do svých krásných křesel klasický shearling, plyš a další fluffy látky, čímž vytváří unikátní kombinace a dodává nábytku hřejivý rozměr.

    Zdroj: Instagram, Hypebeast, Innovatus Design, Livingetc, Homes&Gradens, goodhousekeeping

    ― Reklama ―

    Modrá magie, anglické obložení a neutrální hřejivost. Interiérové trendy pro rok 2024

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Interiérový design se obrací ke svým kořenům, přinášejícím retro styl plný nadčasové elegance a nostalgie. Ten nejen oživuje kouzlo minulosti, ale také dodává moderním prvkům autentický charakter. Minimalismus, nyní obnovený v teplých a jemných barvách, znovu definuje jednoduchost a vkus. Tento trend můžete oživit použitím kovových prvků nebo materiálů jako je shearling, které přidávají nový rozměr a svěžest. Buďte připraveni na rok, kdy modrá barva, s její tajemnou a magickou atmosférou, zazáří jako klíčový prvek napříč různými designovými odvětvími.

    - Reklama -

    Modrá je dobrá. A to v jakémkoliv odstínu

    Snad nejžhavější interiérovou barvou následujícího roku bude modrá. Nejen, že zvyšuje estetický apel prostoru, ale je i skvělým pomocníkem při udržování mentální hygieny. Je to barva klidu a stability, která se přesouvá i k věrnosti a oddanosti. Všechny tyto aspekty pak spolu tvoří základ pro čistě vyhlížející a útulný domov. Pravděpodobně se s modrou v příštím roce setkáte všude. Jak v regálech běžných obchodů s dekoracemi, tak i v designérských studiích. Zvláště čistě modrá působí v koupelnách, kam už ji nyní situují i běžné interiérové řetězce.

    Foto: Innovatus Design

    Pokud nemáte zájem měnit svůj stávající interiér nebo váháte, zda-li rozšířit modrou barvu na větší plochy a části, můžete se zaměřit pouze na doplňky. Na online storu Wayfair naleznete široký výběr modrých dekorací ve všech možných odstínech. Mezi naše oblíbené patří okrasné vázy v tmavě modré barvě, ale jsou k dispozici také v dalších barevných provedeních. Krásné svíčky a vonné produkty naleznete u H&M Home.

    - Reklama -

    Foto: Wayfair, H&M

    Strohý minimalismus stále drží přední příčky v trendech. I příští rok se ho nebudeme moct nabažit

    Minimalismus v interiérovém designu ovládá scénu již několik sezón a ani příští rok nebude výjimkou. Strohé tvary a základní „střihy“ nábytku mohou získat nový rozměr díky fascinujícím materiálům. Metalické akcenty se v současnosti těší velké oblibě a zejména v kombinaci s jinými kovy vytvářejí dokonalý vizuální dojem. Stejně tak se uplatňuje trend betonového a kamenného vzhledu, který dodává prostoru podobnou jednoduchost a eleganci. Všechny tyto kousky doporučujeme mixovat s dřevěným anglickým obložením. Směs retra s novodobou modernou vykouzlí nevídaný šarm.

    Foto: Eye Swoon

    Využijte sílu teplých neutrálních barev

    Pokud nejste příznivcem chladné modré barvy, můžete experimentovat s teplými neutrálními odstíny. Po několik let byly v trendu chladné neutrální tóny, jako jsou šedá a lesklá antracitová. Nicméně v současné době je rozumnější zvolit béžovou, sytě hnědou nebo krémově bílou, které se stávají stále více populárními. V roce 2024 je předpovězeno, že nejvíce in bude pohodlí, a proto se v těchto barvách budete cítit, jako byste byli v objetí tepla. Skvělé možnosti pro vylepšení interiéru nabízejí kvalitní bytové textilie například od značky Loro Piana.

    Foto: Loro Piana

    Svého místa se konečně dočká i shearling. Fluffy materiály oficiálně obsazují vaše pohovky

    Shearlingové produkty nejsou aktuální pouze ve světě ready-to-wear, ale začínají ovlivňovat i oblast nábytku. V současné době můžeme sledovat nejnovější nábytkové kolekce předních designérů, kteří vytvářejí výjimečné kompozice s použitím shearling materiálů. Tyto textilie pokrývají celé sedací soupravy, tvoří povlaky na polštářích a dečkách, nebo zdobí rohy koberců. Skandinávská společnost Audo přidala do svých krásných křesel klasický shearling, plyš a další fluffy látky, čímž vytváří unikátní kombinace a dodává nábytku hřejivý rozměr.

    Zdroj: Instagram, Hypebeast, Innovatus Design, Livingetc, Homes&Gradens, goodhousekeeping

    ― Reklama ―

    Módní průmysl na rozcestí. Svět luxusu čelí hrozbě rostoucích cel

    Analytikové začátkem letošního roku očekávali návrat luxusního průmyslu ke stabilnímu růstu. Koncem prvního čtvrtletí však museli své původní odhady přehodnotit. Sílící nacionalistické politiky, převážně ve Spojených státech amerických a Číně, totiž ohrožují také svět luxusu. Kromě trvající nestabilní ekonomiky tak musí čelit také rostoucím clům.

    Škola módních géniů. Královská akademie výtvarných umění dala světu Antverpskou šestku

    Královská akademie výtvarných umění v Antverpách je synonymem pro kreativitu, odvahu a revoluci v umění. Studoval ji dokonce i Vincent van Gogh, předtím, než se rozhodl vydat vlastní cestou. Nakonec se ovšem škola proslavila hlavně jako kolébka inovativní módy, která dala světu nespočet ikonických návrhářů, a hlavně slavnou Antverpskou šestku.

    Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

    Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

    Jaro volá po prvních výletech. Otevírá dveře luxusním destinacím

    Rychle se blížící jaro v mnohých z nás probouzí touhu po dobrodružství. Vydejte se proto do dalekých krajin, které si nejvíce užijete právě v tomto období. Na teplé sluníčko a zážitky bez davů vábí italský ostrov Capri, ale i o dost vzdálenější Mexico City. Proslulé rozkvetlé třešně si vás získají v Kjóto a milovníky přírody zláká norské město Stavanger.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    Módní dům Versace dal sbohem ikoně. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Další z proslulých módních domů mění své kreativní vedení. Tentokrát se ovšem jedná o odchod opravdové ikony. Italskou značku Versace už totiž nadále nepovede sestra jejího zakladatele Donatella Versace. Po téměř třech dekádách ji v její pozici nahradí návrhář Dario Vitale. I když jeho jméno zná jen málokdo, má za sebou úspěšnou kariéru u Miu Miu.

    Je Demna Gvasalia pro Gucci tím pravým ořechovým? Reakce jsou rozporuplné

    Módní svět zaznamenal významnou změnu. Demna Gvasalia, známý zkráceně jako Demna, byl jmenován novým kreativním ředitelem Gucci. Krok vyvolal rozporuplné reakce mezi investory, módními odborníky i veřejností. Zatímco někteří očekávají revoluci, jiní se obávají, že Demnův kontroverzní přístup naruší ikonickou identitu značky. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―