Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Mladší sestra Prady, italská módní společnost Miu Miu, o sobě dala v minulosti vědět hned několikrát. Do paměti milovníků módy se zapsala například svou mikro sukní z roku 2021. Jiné zase zaujalo její extravagantní spodní prádlo, poseté krystaly. Fanoušci balletcore si zase jistě vzpomenou na romantické baletní špičky, které dodnes zdobí instagramové stránky influencerů.

    Zdroj: Miu Miu

    Poměrně mladá značka, od loňského roku stará 30 let, ovšem dokázala, že zvládá nejen opakovaně tvořit všemi chtěné trendy, umí vybudovat i vlastní styl. Různými způsoby totiž za uplynulé roky vytvořila estetiku, obecně nazývanou Miu Miu girl. Jedná se o vzhled nebo typy outfitů, skvěle zachycující identitu, kterou se módní dům snaží ve svých kolekcích dlouhodobě utvářet.

    Není, jaká se zdá. Miu Miu girl staví na odiv svou (ne)vinnost

    Miu Miu girl samozřejmě nosí kousky nejvíce typické pro slavnou značku. Může se jednat o sexy „knihovnické“ brýle, skládanou mini sukni nebo košili schovanou pod kvalitním svetříkem. Skutečným klíčem k pochopení populární estetiky je ovšem její schopnost kombinovat roztomilost a nevinnost s jakýmsi napětím. Trendy návrhy jakoby schovávaly něco hlubšího, co nelze zcela rozpoznat na první pohled.

    Také z toho důvodu se Miu Miu letos stalo lídrem „librarian chic“ looku. Dává rovněž smysl, že se styl značky rozšířil především v Číně, kde získal vlastní přezdívku, tedy Rich Baby Girl. Čínská generace Z totiž italskou společnost vnímá jako pravou definici generačního bohatství. Zároveň jí umožňuje vyjádřit své sexy já, a to i v o něco konzervativnější čínské kultuře.

    Zářící hvězda módního světa. Miu Miu je jeho nejvíce hot značkou

    Vedení Miu Miu svou současnou sílu samozřejmě chápe, a tak do svých kampaní opakovaně dosazuje čínské hvězdy, jako je herečka Liu Haocun nebo Zhao Jin Mai. Úspěch ale sklízí i v dalších asijských státech, například Jižní Koreji nebo Japonsku. Dosah značky pak dokazují nejen úspěšné spolupráce, ale také nedávné výsledky. Například firma Lyst ji ve svém indexu z prvního letošního čtvrtletí označila za „nejvíce hot značku světa“.

    @mazzyymoon 🤭#miumiu #fashion #fashiontiktok #aesthetic #pinterestaesthetic #miumiugirls #moodboard #modeling #fashioneditorial #pinterest ♬ original sound – EX7STENCE™

    Také samotná společnost potvrdila, že její zisky v prvních třech měsících letošního roku vzrostly, a to o 89 procent oproti loňskému roku. Pokud hodlá Miu Miu stejným tempem pokračovat i nadále, je velmi pravděpodobné, že ve své slávě postupně dožene také svou starší sestru. Má totiž jedinečnou schopnost oslovovat masy bez toho, aniž by se ztratila ve svém stylu, který naopak nadále upevňuje jedinečnými módními kódy.

    Zdroje: WWD, Jing Daily, 032c, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    ― Reklama ―

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Mladší sestra Prady, italská módní společnost Miu Miu, o sobě dala v minulosti vědět hned několikrát. Do paměti milovníků módy se zapsala například svou mikro sukní z roku 2021. Jiné zase zaujalo její extravagantní spodní prádlo, poseté krystaly. Fanoušci balletcore si zase jistě vzpomenou na romantické baletní špičky, které dodnes zdobí instagramové stránky influencerů.

    Zdroj: Miu Miu

    Poměrně mladá značka, od loňského roku stará 30 let, ovšem dokázala, že zvládá nejen opakovaně tvořit všemi chtěné trendy, umí vybudovat i vlastní styl. Různými způsoby totiž za uplynulé roky vytvořila estetiku, obecně nazývanou Miu Miu girl. Jedná se o vzhled nebo typy outfitů, skvěle zachycující identitu, kterou se módní dům snaží ve svých kolekcích dlouhodobě utvářet.

    Není, jaká se zdá. Miu Miu girl staví na odiv svou (ne)vinnost

    Miu Miu girl samozřejmě nosí kousky nejvíce typické pro slavnou značku. Může se jednat o sexy „knihovnické“ brýle, skládanou mini sukni nebo košili schovanou pod kvalitním svetříkem. Skutečným klíčem k pochopení populární estetiky je ovšem její schopnost kombinovat roztomilost a nevinnost s jakýmsi napětím. Trendy návrhy jakoby schovávaly něco hlubšího, co nelze zcela rozpoznat na první pohled.

    Také z toho důvodu se Miu Miu letos stalo lídrem „librarian chic“ looku. Dává rovněž smysl, že se styl značky rozšířil především v Číně, kde získal vlastní přezdívku, tedy Rich Baby Girl. Čínská generace Z totiž italskou společnost vnímá jako pravou definici generačního bohatství. Zároveň jí umožňuje vyjádřit své sexy já, a to i v o něco konzervativnější čínské kultuře.

    Zářící hvězda módního světa. Miu Miu je jeho nejvíce hot značkou

    Vedení Miu Miu svou současnou sílu samozřejmě chápe, a tak do svých kampaní opakovaně dosazuje čínské hvězdy, jako je herečka Liu Haocun nebo Zhao Jin Mai. Úspěch ale sklízí i v dalších asijských státech, například Jižní Koreji nebo Japonsku. Dosah značky pak dokazují nejen úspěšné spolupráce, ale také nedávné výsledky. Například firma Lyst ji ve svém indexu z prvního letošního čtvrtletí označila za „nejvíce hot značku světa“.

    @mazzyymoon 🤭#miumiu #fashion #fashiontiktok #aesthetic #pinterestaesthetic #miumiugirls #moodboard #modeling #fashioneditorial #pinterest ♬ original sound – EX7STENCE™

    Také samotná společnost potvrdila, že její zisky v prvních třech měsících letošního roku vzrostly, a to o 89 procent oproti loňskému roku. Pokud hodlá Miu Miu stejným tempem pokračovat i nadále, je velmi pravděpodobné, že ve své slávě postupně dožene také svou starší sestru. Má totiž jedinečnou schopnost oslovovat masy bez toho, aniž by se ztratila ve svém stylu, který naopak nadále upevňuje jedinečnými módními kódy.

    Zdroje: WWD, Jing Daily, 032c, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―