Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čím dál více značek zveřejňuje kolekce inspirované sváteční sezónou. Patří mezi ně Levi’s, jehož vedení se rozhodlo spolupracovat s Emmou Chamberlain. Společnost Versace si zase za tvář kampaně vybrala zpěváka Hyunjin. Módní dům Dior oznámil datum své příští přehlídky cruise. Stella McCartney hodlá podpořit koňskou terapii a Fashion Awards znají nominace návrháře roku.

    Stella McCartney nadále oslavuje koně. Chce podpořit centra koňských terapií

    Návrhářka známá pro svou lásku ke zvířatům Stella McCartney zveřejnila nový projekt. Navazuje jím na svou letošní kolekci pro podzim 2023, do které zapojila motiv jezdectví. Nyní se rozhodla spolupracovat s The Chopra Foundation. Pro společnost chce vybrat peníze, které následně poputují na koňskou terapii. Finance získá prodejem limitovaného modelu kabelky Falabella. Zároveň podpoří zveřejnění nové terapeutické webové stránky.

    Značka Levi’s vkročí do sváteční sezóny s Emmou Chamberlain. Zapojila ji do své kampaně

    Nejnovější reklama, oslavující blížící se Vánoce, společnosti Levi’s nese název It’s Giving Season. Její tváří je internetová hvězda a influencerka Emma Chamberlain. Součástí kolekce jsou její nejoblíbenější kousky, tedy například džíny Ribcage Bells s vysokým pasem a širokými nohavicemi. Vybrat si ale můžete i ze dvou pohodlných svetrů s názvy Rae Sweater a Betty Cardigan. Na jejích designu se podílela také sama Chamberlain.

    Na Vánoce se chystá také módní dům Versace. Hvězdou sezóny se stal zpěvák Hyunjin

    Sváteční atmosféra pohltila i společnost Versace. Zveřejnila totiž vánoční kampaň plnou sněhu, vánočních stromečků i prskavek. Její tváří se stal ambasador značky a K-pop zpěvák skupiny Stray Kids Hyunjin. „Miluju jeho energii a hravého ducha, kterého zapojuje do každé z fotografií,“ popsala spolupráci s ním kreativní ředitelka společnosti Donatella Versace. Součástí kolekce je také nová kabelka Athena.

    Fashion Awards odhalily nominace na návrháře roku. Mezi favority patří Daniel Lee i Jonathan Anderson

    Koncem minulého týdne zveřejnila Britská módní rada (BFC) jména návrhářů, kteří se budou letos ucházet o titul návrháře roku. Předávání známých Fashion Awards se uskuteční příští měsíc. Mezi nominované designery tedy patří Daniel Lee (Burberry), Jonathan Anderson (JW Anderson a Loewe), Matthieu Blazy (Bottega Veneta), Miuccia Prada a Raf Simons (Prada) nebo Sarah Burton (Alexander McQueen).

    Společnost Dior zná datum příští cruise show. Lokaci očekávané přehlídky ale neodhalila

    Dne 3. června se pozornost módního světa upře na značku Dior. Jedná se totiž o datum její příští cruise show. Termín odhalila společnost v pondělí, prozatím ovšem nezveřejnila lokaci oblíbené přehlídky. V minulosti se ale konala například v Mexico City, Seville nebo Athénách. Zároveň se dá očekávat, že se kreativní ředitelka módního domu Maria Grazia Chiuri i nyní rozhodne spolupracovat s lokálními řemeslníky.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Who What Wear, Instagram, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Značky Levi’s i Versace odhalily sváteční kampaň a Dior zná datum očekávané cruise show

    Čím dál více značek zveřejňuje kolekce inspirované sváteční sezónou. Patří mezi ně Levi’s, jehož vedení se rozhodlo spolupracovat s Emmou Chamberlain. Společnost Versace si zase za tvář kampaně vybrala zpěváka Hyunjin. Módní dům Dior oznámil datum své příští přehlídky cruise. Stella McCartney hodlá podpořit koňskou terapii a Fashion Awards znají nominace návrháře roku.

    - Reklama -

    Stella McCartney nadále oslavuje koně. Chce podpořit centra koňských terapií

    Návrhářka známá pro svou lásku ke zvířatům Stella McCartney zveřejnila nový projekt. Navazuje jím na svou letošní kolekci pro podzim 2023, do které zapojila motiv jezdectví. Nyní se rozhodla spolupracovat s The Chopra Foundation. Pro společnost chce vybrat peníze, které následně poputují na koňskou terapii. Finance získá prodejem limitovaného modelu kabelky Falabella. Zároveň podpoří zveřejnění nové terapeutické webové stránky.

    Značka Levi’s vkročí do sváteční sezóny s Emmou Chamberlain. Zapojila ji do své kampaně

    Nejnovější reklama, oslavující blížící se Vánoce, společnosti Levi’s nese název It’s Giving Season. Její tváří je internetová hvězda a influencerka Emma Chamberlain. Součástí kolekce jsou její nejoblíbenější kousky, tedy například džíny Ribcage Bells s vysokým pasem a širokými nohavicemi. Vybrat si ale můžete i ze dvou pohodlných svetrů s názvy Rae Sweater a Betty Cardigan. Na jejích designu se podílela také sama Chamberlain.

    Na Vánoce se chystá také módní dům Versace. Hvězdou sezóny se stal zpěvák Hyunjin

    Sváteční atmosféra pohltila i společnost Versace. Zveřejnila totiž vánoční kampaň plnou sněhu, vánočních stromečků i prskavek. Její tváří se stal ambasador značky a K-pop zpěvák skupiny Stray Kids Hyunjin. „Miluju jeho energii a hravého ducha, kterého zapojuje do každé z fotografií,“ popsala spolupráci s ním kreativní ředitelka společnosti Donatella Versace. Součástí kolekce je také nová kabelka Athena.

    - Reklama -

    Fashion Awards odhalily nominace na návrháře roku. Mezi favority patří Daniel Lee i Jonathan Anderson

    Koncem minulého týdne zveřejnila Britská módní rada (BFC) jména návrhářů, kteří se budou letos ucházet o titul návrháře roku. Předávání známých Fashion Awards se uskuteční příští měsíc. Mezi nominované designery tedy patří Daniel Lee (Burberry), Jonathan Anderson (JW Anderson a Loewe), Matthieu Blazy (Bottega Veneta), Miuccia Prada a Raf Simons (Prada) nebo Sarah Burton (Alexander McQueen).

    Společnost Dior zná datum příští cruise show. Lokaci očekávané přehlídky ale neodhalila

    Dne 3. června se pozornost módního světa upře na značku Dior. Jedná se totiž o datum její příští cruise show. Termín odhalila společnost v pondělí, prozatím ovšem nezveřejnila lokaci oblíbené přehlídky. V minulosti se ale konala například v Mexico City, Seville nebo Athénách. Zároveň se dá očekávat, že se kreativní ředitelka módního domu Maria Grazia Chiuri i nyní rozhodne spolupracovat s lokálními řemeslníky.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Who What Wear, Instagram, X

    ― Reklama ―

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―