Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nový týden přinesl čerstvé módní novinky. Šperkařský dům Swarovski otevřel vlajkovou prodejnu v Miláně. Ve stejném městě na Piazza Duomo pak Zegna odstartoval speciální projekt. Značka Tod’s mezitím zahájila výstavu věnovanou benátským umělcům. Karl Lagerfeld zase propojuje módu se sportem a Paris Hilton vydala spolu s Tan-Luxe nový samoopalovací produkt.

    Swarovski slavnostně otevřel další vlajkovou pobočku. Najdete ji v módním srdci Itálie

    Šperkařský dům Swarovski se v současnosti může chlubit hned několika vlajkovými pobočkami. Minulý podzim například otevřel impozantní obchod na 5th Avenue. Ve čtvrtek 18. dubna pak odhalil novou prodejnu v Miláně. Nachází se přímo na slavném Piazza Duomo a sahá do výše tří poschodí. O její interiér se postarala kreativní ředitelka Swarovski Giovanna Engelbert.

    Zdroj: Swarovski

    Paris Hilton prodává své znalosti samoopalování. Společně s Tan-Luxe vydala nový produkt

    Další novinkou se stalo nečekané oznámení Paris Hilton. Propojila totiž své dlouholeté znalosti samoopalování a expertízu společnosti Tan-Luxe. Výsledkem se stal nový produkt s názvem The Future. Obsahovat má nejnovější technologii Triple Tan+ a vydržet má dle prohlášení Tan-Luxe až 10 dní po aplikaci. „Dali jsme své kreativní mysli dohromady a vymysleli budoucnost opalování,“ prohlásila Hilton.

    Karl Lagerfeld se stal další značkou, která propadla sportu. Spolupracuje s Fiba 3×3

    Módní značky se v poslední době drží společného trendu. Proplétají totiž své aktivity se sportovním průmyslem. Výjimkou není ani Karl Lagerfeld. Značka totiž oznámila spolupráci s Mezinárodní basketbalovou federací, známou jako Fiba 3×3. Spolupracovat proto bude se sportovci z různých týmů a států. „Přijmi současnost a vynalez svou budoucnost je naše mantra, silně ladící také s tímto sportem,“ prohlásili zástupci slavné značky.

    Tod’s láká na novou výstavu. Představuje taje módy i benátských umělců

    V pátek večer přivítaly Benátky hned dvě slavnostní události. Tou první se stalo odstartování 60. ročníku Bienále, tedy mezinárodní výstavy umění. Navštívit ji můžete až do 24. listopadu. Zároveň ale započala také speciální výstava značky Tod’s s názvem The Art of Craftsmanship. Zaměřuje se na tvorbu 11 benátských umělců a řemeslníků. Každý z nich pak po svém pojal ikonické mokasíny značky s názvem Gommino.

    Zdroj: Tod’s

    Zegna přesouvá svou oázu do centra Milána. Značka se ujala Piazza Duomo

    Milánský týden designu skončil ve velkém. Minulý týden v pátek ho pomohla slavnostně zakončit také společnost Zegna. Její ředitel Gildo Zegna se totiž na ikonickém náměstí Piazza Duomo setkal s milánským starostou Giuseppe Sala. Společně odstartovali projekt, usilující o větší biodiverzitu, inspirovaný iniciativou Oasi Zegna. Po dobu tří let se proto značka bude starat o květinové záhony, umístěné před slavnou katedrálou.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Tod's

    Módní novinky v kostce: Zegna převzal Piazza Duomo, Karl Lagerfeld proniká do sportu a Tod’s láká na výstavu

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.