Více

    ― Reklama ―

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Victoria’s Secret vydala inkluzivní řadu, Skims oslavuje Cardi B a LVMH otevírá kreativní prostory

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    - Reklama -

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    - Reklama -

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―