Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    Módní novinky v kostce: Victoria’s Secret vydala inkluzivní řadu, Skims oslavuje Cardi B a LVMH otevírá kreativní prostory

    Tichý luxus zůstává v minulé sezóně. MBPFW proměnil Tyršův dům na avantgardní runway

    Na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Week nás příjemně překvapil výběr perfektní lokace, která zaujala osobitým designovým prostředím. Potěšila nás také přehlídka návrháře Tomáše Němce, při jejíž tvorbě se inspiroval Sicílií. V soutěži VAN GRAAF Junior Talent zase zazářila studentka Hana Valtová. A co víc, značka Tobias Equipment poprvé upustila od své obvyklé stylizace s elfíma ušima.

    Ne všechny trendy si jsou rovné. Hity, které letos na jaře raději vynecháme

    Kromě dlouhodobě oblíbených stylů se svět módy tradičně plní také různými bleskovými mikro trendy. Některé z nich dokáží pozvednout outfit na vyšší úroveň a snadno zapadnou do téměř každého looku. Jiné jsou ovšem pouze povrchní, nepraktické, zbytečné a ne příliš estetické. Vybrali jsme proto pět jarních "anti-trendů".

    Módní novinky v kostce: Zegna převzal Piazza Duomo, Karl Lagerfeld proniká do sportu a Tod’s láká na výstavu

    Nový týden přinesl čerstvé módní novinky. Šperkařský dům Swarovski otevřel vlajkovou prodejnu v Miláně. Ve stejném městě na Piazza Duomo pak Zegna odstartoval speciální projekt. Značka Tod's mezitím zahájila výstavu věnovanou benátským umělcům. Karl Lagerfeld zase propojuje módu se sportem a Paris Hilton vydala spolu s Tan-Luxe nový samoopalovací produkt.

    Darujte domovu jarní proměnu. Vylepšete ho o top biohacking doplňky

    Principy takzvaného biohackingu narůstají na oblíbenosti a začínají proto pronikat také do světa domácností. Způsoby, jak zlepšit imunitu, spánek nebo třeba duševní zdraví je totiž užitečné aplikovat i z pohodlí našich domovů. Při jarní proměně interiéru se proto můžete odměnit top doplňky, zlepšujícími kvalitu vašeho života.