Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    Módní novinky v kostce: Victoria’s Secret vydala inkluzivní řadu, Skims oslavuje Cardi B a LVMH otevírá kreativní prostory

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.