Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pozornost módního světa se ve středu přesunula z Milána na Paříž. Město totiž zahájilo přehlídkami a prezentacemi nabitý týden módy. Na vlastní módní dny se mezitím připravuje i Šanghaj. Kromě toho pozornost milovníků módy získalo oznámení Victoria Beckham. Nově se hodlá zaměřit na parfémy. Pozornost jim věnuje také Dior, jelikož zahajuje výstavu inspirovanou vůní J’Adore. Pharrell Williams zase odhalil nové produkty řady Humanrace.

    Victoria Beckham objevuje svět parfémů. První produkty odhalí na Pařížském týdnu módy

    Módní značka návrhářky Victoria Beckham už v současnosti nabízí několik kosmetických nebo make-up produktů. Nyní se ovšem dle nejnovějšího oznámení hodlá zaměřit také na parfémy. Detaily ovšem společnost kromě prvních fotografií kampaně prozatím nezveřejnila. První produkty chce ale odhalit při příležitosti Pařížského týdne módy. Od 29. září totiž v pařížské pobočce otevře na pět dní parfémový pop-up.

    Parfémům se věnuje i značka Dior. V Paříži odhalila výstavu o ikonické vůni J’Adore

    Společně se začátkem Pařížského týdne módy odstartovala také výstava s názvem Dior J’Adore! Jak napovídá název, zaměřuje se především na příběh nejvíce ikonického parfému známé značky. Jedná se ale také o zachycení dědictví luxusního módního domu. I když byl parfém poprvé vydaný roku 1999, jeho zlatá barva provázela společnost už od jejího počátku. „Zlatá se jako třpytivá nit táhne naší historií,“ vysvětlil mluvčí Dior.

    Pařížský týden módy představí nejen tradiční módní ikony, ale i devět nováčků

    Móda bude Paříž doprovázet od středy 25. září do úterý 3. října. Fanoušci módy se tak mohou těšit na představení 108 značek, 68 přehlídek a 41 prezentací. Mezi ikonické účastníky Pařížského týdne módy se pak poprvé přidá devět tvůrců. Patří mezi ně například návrhář Peter Do, který se proslavil především v New Yorku. Do hlavního francouzského města se také poprvé podívá italská značka Marni. Své do té doby tradiční místo v Miláně ale opustila už před rokem.

    Pharrell Williams neztrácí čas. Jeho kosmetická řada Humanrace vydá dva nové produkty

    I když slavný americký zpěvák a raper v současnosti vede pánskou módu Louis Vuitton a připravuje se na vydání nové knihy, udělá si čas i na svou kosmetickou řadu. Jeho značka Humanrace totiž připravuje dva nové produkty. Oba jsou přitom založené na gelu. Přesněji se jedná o nový cleanser a krém. „Jde o to nabídnout možnost co nejvíce lidem,“ vysvětlil Williams. Doplnit totiž chtěl už existující produkty, založené na jiné bázi.

    Na týden módy se připravuje také Šanghaj. Letos velkoměsto navštíví i Stella McCartney

    Od 8. října se pozornost módního světa na devět dní přesune na Šanghaj. Město totiž rovněž uvítá další ročník týdne módy. Jarní kolekci na něm představí okolo 100 značek. Mezi jeho účastníky patří například společnosti jako Tommy Zhong, Staffonly, Mark Gong, Oude Waag nebo The World Is Your Oyster. Zvláštním hostem bude tentokrát Stella McCartney, která ve městě zopakuje svou show z Paříže. Ve stejný den rovněž zahájí výstavu s názvem Budoucnost módy.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Victoria Beckham objevuje parfémy, Pařížský týden módy vítá nováčky a Dior otevírá výstavu o ikonickém parfému

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Snová symbolika střídá bujnou fantazii. Unikněte do snu nestárnoucího surrealismu

    Surrealismus představuje v módě útěk do vesmírně vzdálené dimenze, ve které se setkávají sny, fantazie a svět hlubokých myšlenek. Ovšem od začátku uměleckého směru jsme se značně posunuli. Pomyslná druhá vlna surrealismu vychází ze stejných faktorů, ale je prolnuta realistickým vyobrazením nejrůznějších vzorů. V módě se surrealismus stává synonymem pro populární Schiaparelli a nečekaně ovlivňuje i řadu dalších značek.

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.