Více

    ― Reklama ―

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Tod’s a Jo Malone slaví nové kampaně a Ami Paris vítá letní pop-up

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    - Reklama -

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    - Reklama -

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Skandinávské doplňky učiní z bytu katalogový kousek. Držte se kontrastu a přírodních tónů

    Skandinávské bytové doplňky se už několik sezón drží na vrcholku trendů. Možná za to vděčí své variabilitě, díky které je lze zakomponovat téměř do jakékoliv domácnosti. Jisté je, že z obláčku popularity skandinávský styl ještě nějakou dobu nespadne. Pokud tedy vaše srdce touží po severské atmosféře, nechte se jí směle pohltit.

    Nechte se novým rokem nakopnout. Čeká na vás ultimátní beauty glow up

    I když začátek nového roku nemusí nutně znamenat zásadní životní převrat nebo velká předsevzetí, jedná se o vděčnou příležitost. Využít ho totiž můžete k drobným krokům, které už sami sobě dlouho slibujete. Naordinujte si v lednu beauty glow up, sloužící jako instantní boost sebevědomí. Soustřeďte se však na dlouhotrvající změny.

    Opravdový hit loňského roku teprve dorazil. Mezi top filmy vítězí Anora

    Pretty Woman pro generaci Z. I tak nazývají nadšení kritici loňský filmový počin jménem Anora. Přesto, že snímek zazářil v Cannes, a dokonce si odnesl prestižní cenu Palme d'Or, do mainstreamu začíná pronikat až letos. Diváky zaujal nejen hluboký příběh mladé prostitutky z Brooklynu, ale také vycházející hvězda, herečka Mikey Madison.

    Rok 2025 je novým rokem 2015. TikTok se vrací k dávno zapomenutým trendům

    Éra roku 2015 přinesla tolik, že je těžké vybrat, odkud začít. Keep Calm and Carry On cedule v každém pokojíčku, EOS balzámy na rty, které byly spíše doplňkem než kosmetikou, a samozřejmě Converse tenisky s vysokou platformou. Rok 2025 překvapil nečekaným návratem dávno zapomenutých ikonických trendů, šířících se na sociální síti TikTok.

    Proměňte svá přání v obrazovou koláž. Vision boards jsou právem internetovým fenoménem

    Se začátkem nového roku přetékají sociální sítě estetickými vision boards. Obrázkové koláže mají pomoci vizualizovat sny a cíle pro celý rok. Lidé po celém světě pak přísahají, že se jim jejich přání díky těmto tabulím vyplnila. Moc pravidel při jejich tvoření neplatí, důležité je nedržet se zpátky a mít svůj výtvor pořád na očích.

    Letošní rok definují analogové hodinky. Dominují divoké barvy a bizarní způsoby nošení

    Se začínajícím rokem 2025 vyskakují na sociálních sítích očekávané trendy. Nebyly jich ušetřeny ani hodinky, v poslední době je například patrná oblíbenost analogových klasik na úkor chytrých modelů. Na vině je možná obecný návrat k tradičním hodnotám, jisté však je, že hodinkovému ráji budou letos vládnout právě klasické kousky.

    Móda v kostce: FKA Twigs cvičí za On a Prada chystá hvězdné Re-Nylon dokumenty

    Lesní požáry sužující Los Angeles zasáhly i módní průmysl a domovy celebrit. Louis Vuitton zůstane s letošní cruise kolekcí ve Francii a fanoušci Iris Apfel přivítají aukci více než 200 kousků z její kolekce. FKA Twigs září v další kampani pro On a Prada v nových Re-Nylon dokumentech poukazuje pomocí slavných herců na znečištěné oceány.

    Poddejte se lyžování na úrovni. Špičkové ski resorty lákají na luxus i sjezdovky

    Nejžádanější evropské ski resorty nabízejí mnohem více než jen bezchybně upravené a dechberoucí sjezdovky. Ukrývají rovněž nespočet luxusních hotelů, špičkových restaurací a kaváren nebo vytoužených módních butiků. Je jedno, zda zamíříte do Švýcarska, Rakouska či Francie, své si najdete v každém z lyžařských rájů.

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Rok 2025 přináší změny. Módní průmysl čekají v Evropské unii nové předpisy

    Začátek roku 2025 značí pro módní průmysl v Evropské unii značné změny. Bude se muset totiž podřídit řadě nových legislativních závazků. Stojí za nimi především snaha snížit množství textilního odpadu a s ním spojené negativní dopady na životní prostředí. Mezi další cíle patří omezení odlesňování nebo transparentnost týkající se původu produktů.

    Inovativní génius. Matthieu Blazy transformoval Bottega Veneta v italskou módní jedničku

    Značka Chanel otevírá vzrušující kapitolu pod vedením nového kreativního ředitele Matthieu Blazy, zatímco Bottega Veneta oplakává jeho odchod. Za svého působení redefinoval moderní eleganci a spojil nadčasový minimalismus s inovativními detaily. Poznejte proto jeho nejlepší kolekce, které zanechaly trvalou stopu ve světě módy.

    Luxusní použité švýcarské hodinky lákají na nízké ceny. Loni klesly na tříleté minimum

    Ceny luxusních použitých švýcarských hodinek, od značek jako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, nadále klesají. Nejnovější reporty potvrdily, že v uplynulém roce dosáhly nejnižší hodnoty za poslední tři roky. Na vině je především pomalejší růst světové ekonomiky či vysoké úrokové sazby. Zlevňování však prozatím uniká značka Cartier.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―