Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět se opět zaplnil důležitými novinkami. Louis Vuitton uvítal nového ambasadora z řady sportovců. Valentino zase v nové kampani pěje ódu na New York. Návrhář Richard Quinn odhalil kolekci pro Max&Co. a Beyoncé zveřejnila značku Cécred. Průmyslu švýcarských hodinek se ovšem v lednu nedařilo tak, jak očekával.

    Valentino oslavuje diverzitu a propojenost kultur. Nafotil kampaň v New Yorku

    Ve své nejnovější kampani se módní dům Valentino vydal do Spojených států amerických. Reklamu s názvem L’École totiž nafotil v New Yorku. Cítil totiž, že velkoměsto perfektně vyzdvihne message jeho nedávné kolekce. Zachycovat má totiž diverzitu i provázanost různých kultur. Atmosféru pak slavné značce pomohly vytvořit modelka Kaia Gerber, herečka Son Ye-jin a zpěvačka Jolin Tsai. Znázorňovat mají také ženskost a lidskost.

    Zdroj: Valentino

    Louis Vuitton přivítal nového ambasadora. Značku bude propagovat basketbalista Victor Wembanyama

    Novinky zveřejnila také francouzská značka Louis Vuitton. Do svých řad ambasadorů totiž přivítala basketbalistu Victora Wembanyama. Objevit se tak má nejen v nadcházejících kampaních, ale také na různých akcích. „Stejně jako Louis Vuitton, i tento mladý sportovec exceluje ve své kariéře, která ovšem teprve začíná,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Švýcarským hodinkám se přestává dařit. Jejich prodejce trápí pokles exportů

    O něco méně radostné zprávy zveřejnili v úterý zástupci průmyslu švýcarských hodinek. Oznámili totiž, že exporty jejich produktů v lednu zpomalily. Důvodem je především klesající poptávka. Podle analytika firmy Citigroup Thomase Chauvet tak nejnovější čísla ukázala na „pomalý start letošního roku“. Měsíční vývoz hodinek pak vzrostl o 3,1 procenta, a to na 2,2 miliardy dolarů.

    Richard Quinn oslavuje futurismus uplynulých let. Odhalil kolekci pro Max&Co.

    Po dech beroucí přehlídce na Londýnském týdnu módy, nabídl návrhář Richard Quinn další módní skvost. Ve spolupráci se značkou Max&Co. totiž vytvořit speciální kolekci. Představovat má mix futurismu 60. a 70. let minulého století, ale také současný pohled do budoucnosti. Slavný návrhář ho vytvořil především za pomocí umělé inteligence. Návrhy pak odhalil v milánském luxusním baru Terrazza Martini.

    Zdroj: Max&Co.

    Beyoncé reflektuje současné trendy. Přináší značku produktů na vlasy Cécred

    Zpěvačka Beyoncé si uveřejnění nové značky načasovala opravdu perfektně. Zaměřuje se totiž na přípravky na vlasy, které od začátku roku narůstají na popularitě. Inspirovat jí k vytvoření společnosti mělo její dětství. Vyrůstala totiž v kadeřnickém salóně své mámy. Mezi základní kolekce Cécred pak patří The Foundation, nabízející šampóny, kondicionéry, masky, vyživující oleje i speciální péči.

    Zdroj: Cécred

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebeast, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Max&Co.

    Módní novinky v kostce: Richard Quinn tvoří pro Max&Co., Beyoncé nabízí Cécred a Louis Vuitton vítá nového ambasadora

    Módní svět se opět zaplnil důležitými novinkami. Louis Vuitton uvítal nového ambasadora z řady sportovců. Valentino zase v nové kampani pěje ódu na New York. Návrhář Richard Quinn odhalil kolekci pro Max&Co. a Beyoncé zveřejnila značku Cécred. Průmyslu švýcarských hodinek se ovšem v lednu nedařilo tak, jak očekával.

    - Reklama -

    Valentino oslavuje diverzitu a propojenost kultur. Nafotil kampaň v New Yorku

    Ve své nejnovější kampani se módní dům Valentino vydal do Spojených států amerických. Reklamu s názvem L’École totiž nafotil v New Yorku. Cítil totiž, že velkoměsto perfektně vyzdvihne message jeho nedávné kolekce. Zachycovat má totiž diverzitu i provázanost různých kultur. Atmosféru pak slavné značce pomohly vytvořit modelka Kaia Gerber, herečka Son Ye-jin a zpěvačka Jolin Tsai. Znázorňovat mají také ženskost a lidskost.

    Zdroj: Valentino

    Louis Vuitton přivítal nového ambasadora. Značku bude propagovat basketbalista Victor Wembanyama

    Novinky zveřejnila také francouzská značka Louis Vuitton. Do svých řad ambasadorů totiž přivítala basketbalistu Victora Wembanyama. Objevit se tak má nejen v nadcházejících kampaních, ale také na různých akcích. „Stejně jako Louis Vuitton, i tento mladý sportovec exceluje ve své kariéře, která ovšem teprve začíná,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    - Reklama -

    Švýcarským hodinkám se přestává dařit. Jejich prodejce trápí pokles exportů

    O něco méně radostné zprávy zveřejnili v úterý zástupci průmyslu švýcarských hodinek. Oznámili totiž, že exporty jejich produktů v lednu zpomalily. Důvodem je především klesající poptávka. Podle analytika firmy Citigroup Thomase Chauvet tak nejnovější čísla ukázala na „pomalý start letošního roku“. Měsíční vývoz hodinek pak vzrostl o 3,1 procenta, a to na 2,2 miliardy dolarů.

    Richard Quinn oslavuje futurismus uplynulých let. Odhalil kolekci pro Max&Co.

    Po dech beroucí přehlídce na Londýnském týdnu módy, nabídl návrhář Richard Quinn další módní skvost. Ve spolupráci se značkou Max&Co. totiž vytvořit speciální kolekci. Představovat má mix futurismu 60. a 70. let minulého století, ale také současný pohled do budoucnosti. Slavný návrhář ho vytvořil především za pomocí umělé inteligence. Návrhy pak odhalil v milánském luxusním baru Terrazza Martini.

    Zdroj: Max&Co.

    Beyoncé reflektuje současné trendy. Přináší značku produktů na vlasy Cécred

    Zpěvačka Beyoncé si uveřejnění nové značky načasovala opravdu perfektně. Zaměřuje se totiž na přípravky na vlasy, které od začátku roku narůstají na popularitě. Inspirovat jí k vytvoření společnosti mělo její dětství. Vyrůstala totiž v kadeřnickém salóně své mámy. Mezi základní kolekce Cécred pak patří The Foundation, nabízející šampóny, kondicionéry, masky, vyživující oleje i speciální péči.

    Zdroj: Cécred

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebeast, Instagram

    ― Reklama ―

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―