Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Předávání módních cen CFDA na poslední chvíli změnilo moderátorku. Místo Sarah Jessica Parker zaujme herečka Anne Hathaway. Prada zase oznámila letošní úspěšný nárůst zisků. Pařížané se mezitím těší na plánované obnovení bulváru Champs-Elysées. Calvin Klein pak vydal novou sváteční kampaň s Hailey Bieber a Brandon Flynn a společnost Balenciaga se poprvé podívá do Indie.

    Calvin Klein odhalil sváteční kampaň. Vánoce oslaví společně s Hailey Bieber a Brandonem Flynn

    K propagaci svátečních kousků se vedení Calvin Klein rozhodlo využít své dlouhodobé ambasadory. Do nejnovějších návrhů proto obléklo modelku Hailey Bieber a herce Brandona Flynn. Kampaň nafocená Jamesem Brodribb má dle slavné značky „odrážet slavnostní atmosféru sezóny plné darů“. Zachytit chce proto také radostnou náladu Vánoc. Součástí vánoční řady jsou například džíny, ale také jemné saténové šaty nebo kabáty.

    Módní ocenění CFDA letos předá Anne Hathaway. Na poslední chvíli zastoupí Sarah Jessica Parker

    Organizační tým letošních CFDA oznámil nečekanou změnu. Místo herečky Sarah Jessica Parker uvede večer plný předávání módních cen Anne Hathaway. Událost je přitom naplánovaná ani ne za týden, tedy na pondělí 6. listopadu. Hvězda ikonického filmu Ďábel nosí Pradu se tak postaví po bok šéfredaktorky amerického magazínu Vogue Anny Wintour. „Parker se večeru nemůže zúčastnit kvůli neočekávaným událostem,“ popsali organizátoři.

    Balenciaga otevře svůj první obchod v Indii. Reflektuje tím důležitost nového luxusního centra

    Kvůli neveselým ekonomickým výhledům se pozornost evropských luxusních módních domů přesunula z Číny na Indii. Změnu nyní potvrdila také společnost Balenciaga. V Bombaji totiž otevře svoji první pobočku. Nabízet v ní hodlá pánské i dámské kolekce, kabelky, doplňky, ale i šperky. Design obchodu pak značka založila na takzvaném raw design, tedy architektuře odhalující nedokonalosti zdí nebo samotné struktury budov.

    Prada letos posílila. Za růst zisků v letošním roce vděčí trhům v Asii a Evropě

    Luxusní italská společnost Prada oznámila, že v prvních devíti měsících letošního roku vzrostly její zisky o 12 procent. Dodala rovněž, že úspěšný výsledek zařídili především zákazníci v Asii a Evropě, tedy jejích dvou nejdůležitějších trzích. Zisky značky tak dosáhly na více než tři miliardy eur. „Také ve třetím čtvrtletí jsme si zajistili silnou trajektorii růstu,“ popsal pak úspěšné prodeje ředitel módní společnosti Andrea Guerra.

    Pařížskou nejslavnější ulici Champs-Elysées čekají úpravy. Promění se na Vánoce, ale i Olympijské hry

    Jedna z nejslavnějších ulic světa se dočká proměny. Prezident komise spravující Champs-Elysées oznámil plánované úpravy na pondělní tiskové konferenci. Kromě nové vizuální identity bude mít bulvár nové osvětlení pro nadcházející vánoční období. Navíc se ale 2,6 kilometrů dlouhá promenáda upraví také pro Olympijské hry, které se v Paříži konají příští léto. Upravit se kvůli nim musel také kalendář Pařížského týdne módy.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Prada slaví rostoucí zisky, Calvin Klein odhalí sváteční kampaň a Balenciaga chystá premiéru v Indii

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.