Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Předávání módních cen CFDA na poslední chvíli změnilo moderátorku. Místo Sarah Jessica Parker zaujme herečka Anne Hathaway. Prada zase oznámila letošní úspěšný nárůst zisků. Pařížané se mezitím těší na plánované obnovení bulváru Champs-Elysées. Calvin Klein pak vydal novou sváteční kampaň s Hailey Bieber a Brandon Flynn a společnost Balenciaga se poprvé podívá do Indie.

    Calvin Klein odhalil sváteční kampaň. Vánoce oslaví společně s Hailey Bieber a Brandonem Flynn

    K propagaci svátečních kousků se vedení Calvin Klein rozhodlo využít své dlouhodobé ambasadory. Do nejnovějších návrhů proto obléklo modelku Hailey Bieber a herce Brandona Flynn. Kampaň nafocená Jamesem Brodribb má dle slavné značky „odrážet slavnostní atmosféru sezóny plné darů“. Zachytit chce proto také radostnou náladu Vánoc. Součástí vánoční řady jsou například džíny, ale také jemné saténové šaty nebo kabáty.

    Módní ocenění CFDA letos předá Anne Hathaway. Na poslední chvíli zastoupí Sarah Jessica Parker

    Organizační tým letošních CFDA oznámil nečekanou změnu. Místo herečky Sarah Jessica Parker uvede večer plný předávání módních cen Anne Hathaway. Událost je přitom naplánovaná ani ne za týden, tedy na pondělí 6. listopadu. Hvězda ikonického filmu Ďábel nosí Pradu se tak postaví po bok šéfredaktorky amerického magazínu Vogue Anny Wintour. „Parker se večeru nemůže zúčastnit kvůli neočekávaným událostem,“ popsali organizátoři.

    Balenciaga otevře svůj první obchod v Indii. Reflektuje tím důležitost nového luxusního centra

    Kvůli neveselým ekonomickým výhledům se pozornost evropských luxusních módních domů přesunula z Číny na Indii. Změnu nyní potvrdila také společnost Balenciaga. V Bombaji totiž otevře svoji první pobočku. Nabízet v ní hodlá pánské i dámské kolekce, kabelky, doplňky, ale i šperky. Design obchodu pak značka založila na takzvaném raw design, tedy architektuře odhalující nedokonalosti zdí nebo samotné struktury budov.

    Prada letos posílila. Za růst zisků v letošním roce vděčí trhům v Asii a Evropě

    Luxusní italská společnost Prada oznámila, že v prvních devíti měsících letošního roku vzrostly její zisky o 12 procent. Dodala rovněž, že úspěšný výsledek zařídili především zákazníci v Asii a Evropě, tedy jejích dvou nejdůležitějších trzích. Zisky značky tak dosáhly na více než tři miliardy eur. „Také ve třetím čtvrtletí jsme si zajistili silnou trajektorii růstu,“ popsal pak úspěšné prodeje ředitel módní společnosti Andrea Guerra.

    Pařížskou nejslavnější ulici Champs-Elysées čekají úpravy. Promění se na Vánoce, ale i Olympijské hry

    Jedna z nejslavnějších ulic světa se dočká proměny. Prezident komise spravující Champs-Elysées oznámil plánované úpravy na pondělní tiskové konferenci. Kromě nové vizuální identity bude mít bulvár nové osvětlení pro nadcházející vánoční období. Navíc se ale 2,6 kilometrů dlouhá promenáda upraví také pro Olympijské hry, které se v Paříži konají příští léto. Upravit se kvůli nim musel také kalendář Pařížského týdne módy.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Prada slaví rostoucí zisky, Calvin Klein odhalí sváteční kampaň a Balenciaga chystá premiéru v Indii

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.

    Růst prodejů LVMH v prvním čtvrtletí zpomalil. Odráží stav světové ekonomiky

    Luxusní skupina LVMH odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí, poukazující na zpomalení růstu jejích prodejů. Klesnout měly o tři procenta. Jelikož je firma sdružující slavné značky považována za největší v módním průmyslu, jedná se o důležitý ukazatel. Reflektuje totiž stav světové ekonomiky.

    Swinging Sixties ožívají. Současné trendy si opět pohrávají s módou 60. let

    V éře bleskově se měnících trendů, které se už nerodí jen na přehlídkových molech, může být občas obtížné naladit se na vlnu jakéhokoli módního hitu. Zdá se však, že v kurzu jsou opět také kousky charakteristické pro rebelská 60. léta. Kromě pouštění si písniček od Beatles je tedy na čase vytáhnout minisukně a barevné punčocháče.