Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Prada šokovala módní svět, když oznámila, že se bude podílet na tvorbě skafandrů pro NASA misi Artemis III. Návrhář Michael Kors zase hodlá cestovat do o něco více pozemské destinace. V prosinci totiž poprvé představí svou kolekci v Dubaji. Společnost Chanel přijala herečku Riley Keough za novou ambasadorku. Firmy Adidas Original a Moncler zase vydaly novou kolekci. Spolupráci oznámily i značky Kenzo a Levi’s.

    Chanel zastoupí další celebrita. Novou ambasadorkou značky se stala Riley Keough

    Do týmu ambasadorek luxusní značky Chanel se přidala herečka, režisérka a producentka Riley Keough. Objeví se proto také v chystané kampani pro jaro 2024. Herečka přitom s módním domem spolupracuje už několik let. Návrh slavné společnosti oblékla například při předávání cen Zlatý glóbus v roce 2017. Mezi další současné amabsadorky patří například celebrity jako Margot Robbie, Lily-Rose Depp nebo Marion Cotillard.

    Prada poletí na Měsíc. Podílí se na tvorbě skafandrů pro NASA misi Artemis III

    Společnost Axiom Space oznámila, že hodlá na nejnovější řadě skafandrů spolupracovat se značkou Prada. Společně tak vytvoří vybavení pro posádku NASA mise Artemis III. Ta se má stát první, která se od roku 1972 podívá na Měsíc. Italskou módní společnost si pak vedení Axiom Space vybralo díky jejím odborným znalostem materiálů a výrobních technik. S programem Artemis se pak do hlubokého vesmíru poprvé v historii podívá také žena.

    Adidas Original spolupracuje s Moncler. Společnosti vytvořily kolekci plnou virtuálních průzkumníků

    Kampaň The Art of Explorers se soustředí na různé druhy umění. Firmy Adidas Original a Moncler se totiž při její tvorbě rozhodly zahrnout nejen umělou inteligencí vygenerované obrazy, ale také sochaře, návrháře kostýmů nebo vizážisty. Samotná kolekce totiž propojuje prvky kreativity a futurismu. Modely oblečené do nejnovějších kousků tak na fotografiích doprovodily jejich virtuální „průzkumníci“.

    Společnou kolekci vydaly i značky Kenzo a Levi’s. Soustředily se na kulturní dědictví i džínovinu

    Spolupracovat se rozhodly rovněž společnosti Kenzo a Levi’s. V podzimní kolekci zahrnující asi 20 návrhů oslavují především džínovinu. Důraz chtěly dát nejen na funkčnost a praktičnost oblíbeného materiálu, ale také vlastní kulturní dědictví. Vytvořily tak zajímavou a jedinečnou kombinaci amerického a francouzsko-japonského stylu. Kampaň natočenou v Japonsku vytvořily filmařka Umi Ishihara a fotografka Ryu Ika.

    Michael Kors putuje do Dubaje. Poprvé tam představí svou kolekci

    Návrhář Michael Kors ještě nikdy nepředstavil kompletní kolekci mimo město New York. Jeho oznámení o plánované cestě do Dubaje je proto velkou událostí. V polovině prosince totiž ve městě představí svou jarní kolekci, kterou odhalil už v září v Brooklynu. Doplněná ale bude o nové kousky určené speciálně pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Miluju energii Dubaje. Lidé tam zbožňují luxus, módu a cestování. Je to perfektní kombinace,“ popsal své plány návrhář.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, Head Topics, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Prada míří na Měsíc, Chanel má novou tvář a Michael Kors dorazí do Dubaje

    Prada šokovala módní svět, když oznámila, že se bude podílet na tvorbě skafandrů pro NASA misi Artemis III. Návrhář Michael Kors zase hodlá cestovat do o něco více pozemské destinace. V prosinci totiž poprvé představí svou kolekci v Dubaji. Společnost Chanel přijala herečku Riley Keough za novou ambasadorku. Firmy Adidas Original a Moncler zase vydaly novou kolekci. Spolupráci oznámily i značky Kenzo a Levi’s.

    Chanel zastoupí další celebrita. Novou ambasadorkou značky se stala Riley Keough

    Do týmu ambasadorek luxusní značky Chanel se přidala herečka, režisérka a producentka Riley Keough. Objeví se proto také v chystané kampani pro jaro 2024. Herečka přitom s módním domem spolupracuje už několik let. Návrh slavné společnosti oblékla například při předávání cen Zlatý glóbus v roce 2017. Mezi další současné amabsadorky patří například celebrity jako Margot Robbie, Lily-Rose Depp nebo Marion Cotillard.

    Prada poletí na Měsíc. Podílí se na tvorbě skafandrů pro NASA misi Artemis III

    Společnost Axiom Space oznámila, že hodlá na nejnovější řadě skafandrů spolupracovat se značkou Prada. Společně tak vytvoří vybavení pro posádku NASA mise Artemis III. Ta se má stát první, která se od roku 1972 podívá na Měsíc. Italskou módní společnost si pak vedení Axiom Space vybralo díky jejím odborným znalostem materiálů a výrobních technik. S programem Artemis se pak do hlubokého vesmíru poprvé v historii podívá také žena.

    Adidas Original spolupracuje s Moncler. Společnosti vytvořily kolekci plnou virtuálních průzkumníků

    Kampaň The Art of Explorers se soustředí na různé druhy umění. Firmy Adidas Original a Moncler se totiž při její tvorbě rozhodly zahrnout nejen umělou inteligencí vygenerované obrazy, ale také sochaře, návrháře kostýmů nebo vizážisty. Samotná kolekce totiž propojuje prvky kreativity a futurismu. Modely oblečené do nejnovějších kousků tak na fotografiích doprovodily jejich virtuální „průzkumníci“.

    Společnou kolekci vydaly i značky Kenzo a Levi’s. Soustředily se na kulturní dědictví i džínovinu

    Spolupracovat se rozhodly rovněž společnosti Kenzo a Levi’s. V podzimní kolekci zahrnující asi 20 návrhů oslavují především džínovinu. Důraz chtěly dát nejen na funkčnost a praktičnost oblíbeného materiálu, ale také vlastní kulturní dědictví. Vytvořily tak zajímavou a jedinečnou kombinaci amerického a francouzsko-japonského stylu. Kampaň natočenou v Japonsku vytvořily filmařka Umi Ishihara a fotografka Ryu Ika.

    Michael Kors putuje do Dubaje. Poprvé tam představí svou kolekci

    Návrhář Michael Kors ještě nikdy nepředstavil kompletní kolekci mimo město New York. Jeho oznámení o plánované cestě do Dubaje je proto velkou událostí. V polovině prosince totiž ve městě představí svou jarní kolekci, kterou odhalil už v září v Brooklynu. Doplněná ale bude o nové kousky určené speciálně pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Miluju energii Dubaje. Lidé tam zbožňují luxus, módu a cestování. Je to perfektní kombinace,“ popsal své plány návrhář.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, Head Topics, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―