Více

    ― Reklama ―

    Konec Pařížského týdne módy neznamená, že se ve světě módy neděje nic nového. Právě naopak. Módní domy Michael Kors i Maison Margiela oznámily zapojení do „vesmíru“ metaverse. Značky Lacoste a Louis Vuitton pak přivítaly nové ambasadory. Ta první spolupracuje s hercem Wang Yibo, zatímco ta druhá s hráčem rugby Antoine Dupont. Herec Dwayne „The Rock“ Johnson zase uvedl vlastní kosmetickou řadu.

    Louis Vuitton se chystá na letní olympijské hry. Do svých řad přivítal Antoine Dupont

    Francouzská značka Louis Vuitton oznámila nového ambasadora. Zastupovat ji bude slavný hráč rugby Antoine Dupont. Zároveň se jedná už o šestého sportovce, kterého bude módní dům sponzorovat na nadcházejících letních olympijských hrách. „Žene se za excelencí a má ambiciózní cíle. Neustále tak překračuje své hranice, aby tak dosáhl svého snu získat olympijské zlato,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Maison Margiela proniká do digitálního světa. Představí Tabi v jejich metaverse verzi

    Mnohé luxusní značky postupně objevují taje nejnovějších technologií. Nově k nim patří také módní dům Maison Margiela. Ve středu totiž prohlásil, že do světa metaverse uvede své ikonické boty Tabi. K zakoupení tak budou nově i ve formě NFT, a to v bílé a limitované černé edici. „V současné době se technologie čím dál více propojuje s fyzickým světem. Je pro nás tedy fundamentální objevovat a experimentovat s digitální sférou,“ vysvětlila značka.

    Zdroj: Maison Margiela

    Nového ambasadora vítá i Lacoste. Stal se jím čínský herec Wang Yibo

    Módní značky se v poslední době snaží zaměřit na čínský trh, jehož potenciálu chtějí využít. Dává tedy smysl, že si společnost Lacoste vybrala nejnovějšího ambasadora z řady čínských hvězd. Stal se jím totiž herec Wang Yibo. I když v Evropě jeho jméno ještě příliš neprorazilo, na čínské sociální síti Weibo má přes 40 milionů sledujících. „Je vždy ochotný vystoupit ze své komfortní zóny,“ vyzdvihli zástupci Lacoste.

    Metaverse se nebojí ani Michael Kors. Oznámil spolupráci s FashionVerse

    Uživatelé známé hry FashionVerse se mohou radovat. Až do 10. března budou mít totiž možnost vyzkoušet nové scény i kousky od společnosti Michael Kors. K dispozici dostanou různé „scény“ ze života typické Michael Kors ženy. Zároveň si vyzkouší stylizaci značkového oblečení, jako jsou šaty, overaly, ale i kabelky nebo sluneční brýle. Pokud uživatelé splní všechny požadované výzvy, získají speciální digitální kabelku známé značky.

    Dwayne „The Rock“ Johnson vstupuje do beauty průmyslu. Uvede značku Papatui

    Herec Dwayne „The Rock“ Johnson už si dávno zvykl na to, že k němu vzhlíží nejeden muž. Sám totiž popsal, že se na něj neustále někdo obrací pro radu ohledně posilování, zdravé stravy nebo duševní hygieny. Dalším tématem, které jeho fanoušky zajímá, je ale i jeho skin care rutina. Rozhodl se proto, že je na čase, aby jim daroval vlastní beauty řadu pro muže s názvem Papatui. V neděli ji odhalí americký řetězec Target.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Margiela i Michael Kors objevují metaverse a Louis Vuitton víta Antoine Dupont

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec Pařížského týdne módy neznamená, že se ve světě módy neděje nic nového. Právě naopak. Módní domy Michael Kors i Maison Margiela oznámily zapojení do „vesmíru“ metaverse. Značky Lacoste a Louis Vuitton pak přivítaly nové ambasadory. Ta první spolupracuje s hercem Wang Yibo, zatímco ta druhá s hráčem rugby Antoine Dupont. Herec Dwayne „The Rock“ Johnson zase uvedl vlastní kosmetickou řadu.

    - Reklama -

    Louis Vuitton se chystá na letní olympijské hry. Do svých řad přivítal Antoine Dupont

    Francouzská značka Louis Vuitton oznámila nového ambasadora. Zastupovat ji bude slavný hráč rugby Antoine Dupont. Zároveň se jedná už o šestého sportovce, kterého bude módní dům sponzorovat na nadcházejících letních olympijských hrách. „Žene se za excelencí a má ambiciózní cíle. Neustále tak překračuje své hranice, aby tak dosáhl svého snu získat olympijské zlato,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Maison Margiela proniká do digitálního světa. Představí Tabi v jejich metaverse verzi

    Mnohé luxusní značky postupně objevují taje nejnovějších technologií. Nově k nim patří také módní dům Maison Margiela. Ve středu totiž prohlásil, že do světa metaverse uvede své ikonické boty Tabi. K zakoupení tak budou nově i ve formě NFT, a to v bílé a limitované černé edici. „V současné době se technologie čím dál více propojuje s fyzickým světem. Je pro nás tedy fundamentální objevovat a experimentovat s digitální sférou,“ vysvětlila značka.

    Zdroj: Maison Margiela

    - Reklama -

    Nového ambasadora vítá i Lacoste. Stal se jím čínský herec Wang Yibo

    Módní značky se v poslední době snaží zaměřit na čínský trh, jehož potenciálu chtějí využít. Dává tedy smysl, že si společnost Lacoste vybrala nejnovějšího ambasadora z řady čínských hvězd. Stal se jím totiž herec Wang Yibo. I když v Evropě jeho jméno ještě příliš neprorazilo, na čínské sociální síti Weibo má přes 40 milionů sledujících. „Je vždy ochotný vystoupit ze své komfortní zóny,“ vyzdvihli zástupci Lacoste.

    Metaverse se nebojí ani Michael Kors. Oznámil spolupráci s FashionVerse

    Uživatelé známé hry FashionVerse se mohou radovat. Až do 10. března budou mít totiž možnost vyzkoušet nové scény i kousky od společnosti Michael Kors. K dispozici dostanou různé „scény“ ze života typické Michael Kors ženy. Zároveň si vyzkouší stylizaci značkového oblečení, jako jsou šaty, overaly, ale i kabelky nebo sluneční brýle. Pokud uživatelé splní všechny požadované výzvy, získají speciální digitální kabelku známé značky.

    Dwayne „The Rock“ Johnson vstupuje do beauty průmyslu. Uvede značku Papatui

    Herec Dwayne „The Rock“ Johnson už si dávno zvykl na to, že k němu vzhlíží nejeden muž. Sám totiž popsal, že se na něj neustále někdo obrací pro radu ohledně posilování, zdravé stravy nebo duševní hygieny. Dalším tématem, které jeho fanoušky zajímá, je ale i jeho skin care rutina. Rozhodl se proto, že je na čase, aby jim daroval vlastní beauty řadu pro muže s názvem Papatui. V neděli ji odhalí americký řetězec Target.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―