Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    Lewis Hamilton propaguje Dior. S Kimem Jones vytvořil vlastní kolekci

    Dior patří mezi módní domy, které se mohou chlubit snad největším počtem slavných ambasadorů. Zástup celebrit mu však nebrání v tom, aby do svých řad vítal nové. Jeho nejnovějším zástupcem se tak stal proslulý automobilový závodník Lewis Hamilton. Nemá ovšem za úkol značku pouze reprezentovat, získal o něco aktivnější roli.

    Společně s kreativním ředitelem pánské sekce Dior, Kimem Jones, totiž vytvořil speciální kolekci. K prodeji bude ovšem až od 17. října. Zaměřuje se především na motivy Afriky a environmentalismu, tedy dvě témata, která obě slavné osobnosti, a blízké přátele, spojuje. Poprvé se totiž potkali už v roce 2016.

    Karl Lagerfeld oznámil novou spolupráci. Spojil se s italskou šperkařskou značkou Morellato

    Novým partnerstvím ve světě módy se stala také čerstvě oznámená spolupráce mezi značkou Karl Lagerfeld a italským šperkařským domem Morellato. Odstartovat má letos na podzim, od kterého společnosti plánují vydat v rozmezí jednoho roku hned dvě velké kolekce. Jejich součástí mají být jak denní šperky a hodinky, tak večerní kousky a luxusní limitované edice. Za design se pak postaví Karl Lagerfeld, zatímco vývoj produktu a distribuce zůstane na Morellato.

    Zdroj: Morellato Group

    Růst čínské ekonomiky zpomalil. Na vině jsou i slabé maloobchodní tržby

    Módní svět v pondělí nepotěšil nejnovější report o vývoji čínské ekonomiky. Zpomalila totiž nejvíce za posledních pět čtvrtletí. V červnu totiž mimo jiné tamní maloobchodní tržby vzrostly o pouhá dvě procenta, i když ekonomové předpokládali růst o 3,4 procenta. Dostaly se tak na nejpomalejší tempo od roku 2022. Potvrzují tím zároveň trvající odpor tamních zákazníků k nakupování, a to přes značnou podporu čínské vlády.

    Fila odhalila novou tvář. Čerstvá kampaň proměnila její vizáž

    Největším překvapením začínajícího týdne se stala nová kampaň pro letošní podzim a zimu sportovní značky Fila. Společnost se totiž rozhodla proměnit svou dosavadní vizáž. Obnovený koncept má „oslavovat její italské dědictví a podtrhnout čerstvý fokus na propojení módního a sportovního výkonu“.

    Kampaň s názvem The Bellissimo má tedy odstartovat „novou éru“. Značka tak kopíruje trvající trend, usilující o bližší spojení vysoké módy a sportu. Nová kolekce má proto zároveň lépe odrážet současné atlety. Zaměřuje se tedy na v současnosti nejvíce populární sporty, jako je například tenis, golf nebo pickleball.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    - Reklama -

    Lewis Hamilton propaguje Dior. S Kimem Jones vytvořil vlastní kolekci

    Dior patří mezi módní domy, které se mohou chlubit snad největším počtem slavných ambasadorů. Zástup celebrit mu však nebrání v tom, aby do svých řad vítal nové. Jeho nejnovějším zástupcem se tak stal proslulý automobilový závodník Lewis Hamilton. Nemá ovšem za úkol značku pouze reprezentovat, získal o něco aktivnější roli.

    Společně s kreativním ředitelem pánské sekce Dior, Kimem Jones, totiž vytvořil speciální kolekci. K prodeji bude ovšem až od 17. října. Zaměřuje se především na motivy Afriky a environmentalismu, tedy dvě témata, která obě slavné osobnosti, a blízké přátele, spojuje. Poprvé se totiž potkali už v roce 2016.

    Karl Lagerfeld oznámil novou spolupráci. Spojil se s italskou šperkařskou značkou Morellato

    Novým partnerstvím ve světě módy se stala také čerstvě oznámená spolupráce mezi značkou Karl Lagerfeld a italským šperkařským domem Morellato. Odstartovat má letos na podzim, od kterého společnosti plánují vydat v rozmezí jednoho roku hned dvě velké kolekce. Jejich součástí mají být jak denní šperky a hodinky, tak večerní kousky a luxusní limitované edice. Za design se pak postaví Karl Lagerfeld, zatímco vývoj produktu a distribuce zůstane na Morellato.

    - Reklama -

    Zdroj: Morellato Group

    Růst čínské ekonomiky zpomalil. Na vině jsou i slabé maloobchodní tržby

    Módní svět v pondělí nepotěšil nejnovější report o vývoji čínské ekonomiky. Zpomalila totiž nejvíce za posledních pět čtvrtletí. V červnu totiž mimo jiné tamní maloobchodní tržby vzrostly o pouhá dvě procenta, i když ekonomové předpokládali růst o 3,4 procenta. Dostaly se tak na nejpomalejší tempo od roku 2022. Potvrzují tím zároveň trvající odpor tamních zákazníků k nakupování, a to přes značnou podporu čínské vlády.

    Fila odhalila novou tvář. Čerstvá kampaň proměnila její vizáž

    Největším překvapením začínajícího týdne se stala nová kampaň pro letošní podzim a zimu sportovní značky Fila. Společnost se totiž rozhodla proměnit svou dosavadní vizáž. Obnovený koncept má „oslavovat její italské dědictví a podtrhnout čerstvý fokus na propojení módního a sportovního výkonu“.

    Kampaň s názvem The Bellissimo má tedy odstartovat „novou éru“. Značka tak kopíruje trvající trend, usilující o bližší spojení vysoké módy a sportu. Nová kolekce má proto zároveň lépe odrážet současné atlety. Zaměřuje se tedy na v současnosti nejvíce populární sporty, jako je například tenis, golf nebo pickleball.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―