Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jednou z největších novinek dnešního týdne je kampaň značky Prada. Zazářila v ní totiž herečka Maya Hawke. Společnost Lanvin zase oznámila, že ji bude zastupovat čínský herec Cheng Yi. Bottega Veneta má rovněž novou ambasadorku, stala se jí herečka Shu Qi. Firmy Chloé a Atelier Jolie zase prozradily první detaily o své spolupráci. Louis Vuitton se pak stal nejvyhledávanější módní společností roku.

    Bottega Veneta má novou globální ambasadorku. Vybrala si oceňovanou herečku Shu Qi

    Módní společnost Bottega Veneta hodlá ve čtvrtek odhalit novou kampaň. Její hvězdou pak bude nová globální ambasadorka značky, tedy herečka Shu Qi. Celebrita se minulý měsíc zúčastnila i módní přehlídky Bottega Veneta v Miláně. Na zveřejněných fotkách drží nový model kabelky Gemelli, na sobě má zase bundu vytvořenou za pomocí ikonické Intrecciato techniky. „Oceňuji jejich bohaté dědictví a jedinečnou kreativní vizi,“ prohlásila o značce Qi.

    Nového ambasadora si vybrala také značka Lanvin. Zastupovat ji bude čínský herec Cheng Yi

    Módní dům Lanvin přivítal do své řady globálních ambasadorů nového člena. Stal se jím jeho dlouhodobý spolupracovník, čínský herec Cheng Yi. Kousky značky totiž věrně obléká už několik let. Zúčastnil se proto také módní přehlídky společnosti věnované její podzimní kolekci pro rok 2023. „Yi je hvězda současného čínského zábavního průmyslu. Je součástí nové generace herců, kteří přetvářejí čínskou kulturu na globální úrovni,“ popsali zástupci Lanvin.

    Nejvyhledávanější značkou roku 2023 je Louis Vuitton. Ukázala to data firmy Watch Pilot

    Firma Watch Pilot využívá statistiky vyhledávače Google, aby zjistila, jaké luxusní podniky jsou na internetu nejvyhledávanější. Nyní prohlásila, že dosud nejvíce žádanou značkou roku je Louis Vuitton. Lidé si ji totiž průměrně vyhledali 118 milionkrát. „Jedná se o odraz trvajícího odkazu a žádanosti jejích luxusních kabelek,“ vysvětlili zástupci Watch Pilot. Na druhém místě se umístila módní společnost Gucci. Úspěšné ale byly také značky Dior, Chanel nebo Coach.

    Společnosti Chloé a Atelier Jolie oznámily první detaily chystané spolupráce

    Fanoušci módní značky Chloé i herečky Angeliny Jolie se mohou radovat. Společnosti totiž hodlají už v lednu zveřejnit svou společnou kolekci. Jedná se o první spolupráci značky Atelier Jolie, jejíž založení filmová hvězda oznámila před několika měsíci. Výjimečná má být tím, že se soustředí na propojení žen a posílení jejich práv. Kromě toho ale usiluje o vytvoření příležitostí pro znevýhodněné skupiny. Propojila se proto například s firmou La Fabrique Nomade pracující s uprchlíky a migranty.

    Prada nadále objevuje svět filmu. V její sváteční kampani zazářila herečka Maya Hawke

    Klíčovým prvkem nové sváteční kampaně společnosti Prada je nadživotní verze jejích luxusních vánočních baněk. Do blyštivých stříbrných dekorací pak značka usadila hvězdy, které si pro nejnovější spolupráci vybrala. Jedná se například o herečky Maya Hawke a Kim Tae-Ri. Atmosféra fotografií vzbuzující dojem sci-fi má navíc vytvářet myšlenku jakéhosi útěku z reálného světa. Herečka Maya Hawke se pak už dříve objevila v reklamě Prada na její kolekci šperků.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Lanvin slaví nového ambasadora, Prada spolupracuje s Maya Hawke a Louis Vuitton je nejvyhledávanější značkou roku

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s "unsexy" produkty.

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.