Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nový týden odstartovalo hned několik módních novinek. Americká značka Kate Spade odhalila vtipnou letní kolekci, vytvořenou ve spolupráci s Heinz. Společnost Motorola si zase na propagaci telefonu Razr pozvala ikonickou Paris Hilton. Ralph Lauren zveřejnil datum své podzimní přehlídky a Loewe rozšiřuje své působení v Číně.

    Kate Spade přiznala svou lásku ke kečupu. Vydala kolekci s Heinz

    Nejnovější řada Kate Spade propojila klasické barevné návrhy americké módní společnosti a ikonické logo firmy Heinz. Cílem spolupráce je totiž zachytit, jakým způsobem lidé vyjadřují svou lásku k oblíbeným značkám. Ve speciální kolekci proto nechybí všechny základní kousky. Zakoupit si můžete tričko, prostornou tote bag, mokasíny nebo klíčenku.

    Zdroj: Kate Spade

    „Hravé designy jsou perfektní pro speciální letní chvilky, zachycují totiž ducha nadcházející sezóny,“ prohlásila dle The Fashion Network ředitelka designu Kate Spade New York Jennifer Lyu. Společnost hodlá řadu v nejbližších dnech zveřejnit ve svých světových buticích, a to včetně Číny, Evropy, Japonska nebo jihovýchodní Asie.

    Loewe posiluje svou přítomnost v Číně. Odhalil butik uvnitř komplexu Taikoo Li Chengdu

    Módní svět zaujala začátkem týdne také novinka společnosti Loewe. Představila totiž nový butik Loewe Gaozhai, nacházející se v čínském komplexu Taikoo Li Chengdu. Jedná se o bývalý domov literáta Gao Delin z dynastie Qing.

    Součástí luxusního butiku je proto také dech beroucí zahrádka, ikonické šedé cihly nebo stará tašková střecha. Luxusní interiér, zařízený dle návrhů Jonathana Anderson, pak spojuje jak čínské, tak španělské prvky.

    Ralph Lauren zamíří do Hamptons. Nejnovější kolekci odhalí 5. září

    Svou novinku sdílel také americký návrhář Ralph Lauren. Uvedl totiž, že svou nadcházející kolekci pro týden módy v New Yorku odhalí 5. září. Tentokrát ji ovšem nepředvede v ulicích Manhattanu nebo Brooklynu, vydá se do jiné ikonické newyorské destinace. Show hodlá uspořádat v Hamptons, tedy lokaci, kam řada tamních bohatých rodin tradičně míří za letním odpočinkem, a to ve svých honosných sídlech a vilách.

    Paris Hilton propaguje y2k telefon Motorola Razr. Poctila ho vlastním DJ setem

    Další spoluprací, která si získala pozornost módního světa, se stala ta mezi Paris Hilton a společností Motorola. Firma si hvězdu pozvala na akci, propagující nové vydání jejího ikonického skládacího telefonu Razr. Oslavila navíc 20 let od zveřejnění jeho prvního modelu.

    Paris Hilton se dlouhodobě netají tím, že je věrnou fanynkou Motoroly, a tak nikoho nepřekvapilo, když na party otevřela svůj vlastní DJ set. Telefon Razr slaví svůj opětovný návrat především díky generaci Z, která si oblíbila prvky z éry y2k, tedy začátku současného století.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Kate Spade spolupracuje s Heinz a Paris Hilton propaguje y2k Motorolu

    Nový týden odstartovalo hned několik módních novinek. Americká značka Kate Spade odhalila vtipnou letní kolekci, vytvořenou ve spolupráci s Heinz. Společnost Motorola si zase na propagaci telefonu Razr pozvala ikonickou Paris Hilton. Ralph Lauren zveřejnil datum své podzimní přehlídky a Loewe rozšiřuje své působení v Číně.

    Kate Spade přiznala svou lásku ke kečupu. Vydala kolekci s Heinz

    Nejnovější řada Kate Spade propojila klasické barevné návrhy americké módní společnosti a ikonické logo firmy Heinz. Cílem spolupráce je totiž zachytit, jakým způsobem lidé vyjadřují svou lásku k oblíbeným značkám. Ve speciální kolekci proto nechybí všechny základní kousky. Zakoupit si můžete tričko, prostornou tote bag, mokasíny nebo klíčenku.

    Zdroj: Kate Spade

    „Hravé designy jsou perfektní pro speciální letní chvilky, zachycují totiž ducha nadcházející sezóny,“ prohlásila dle The Fashion Network ředitelka designu Kate Spade New York Jennifer Lyu. Společnost hodlá řadu v nejbližších dnech zveřejnit ve svých světových buticích, a to včetně Číny, Evropy, Japonska nebo jihovýchodní Asie.

    Loewe posiluje svou přítomnost v Číně. Odhalil butik uvnitř komplexu Taikoo Li Chengdu

    Módní svět zaujala začátkem týdne také novinka společnosti Loewe. Představila totiž nový butik Loewe Gaozhai, nacházející se v čínském komplexu Taikoo Li Chengdu. Jedná se o bývalý domov literáta Gao Delin z dynastie Qing.

    Součástí luxusního butiku je proto také dech beroucí zahrádka, ikonické šedé cihly nebo stará tašková střecha. Luxusní interiér, zařízený dle návrhů Jonathana Anderson, pak spojuje jak čínské, tak španělské prvky.

    Ralph Lauren zamíří do Hamptons. Nejnovější kolekci odhalí 5. září

    Svou novinku sdílel také americký návrhář Ralph Lauren. Uvedl totiž, že svou nadcházející kolekci pro týden módy v New Yorku odhalí 5. září. Tentokrát ji ovšem nepředvede v ulicích Manhattanu nebo Brooklynu, vydá se do jiné ikonické newyorské destinace. Show hodlá uspořádat v Hamptons, tedy lokaci, kam řada tamních bohatých rodin tradičně míří za letním odpočinkem, a to ve svých honosných sídlech a vilách.

    Paris Hilton propaguje y2k telefon Motorola Razr. Poctila ho vlastním DJ setem

    Další spoluprací, která si získala pozornost módního světa, se stala ta mezi Paris Hilton a společností Motorola. Firma si hvězdu pozvala na akci, propagující nové vydání jejího ikonického skládacího telefonu Razr. Oslavila navíc 20 let od zveřejnění jeho prvního modelu.

    Paris Hilton se dlouhodobě netají tím, že je věrnou fanynkou Motoroly, a tak nikoho nepřekvapilo, když na party otevřela svůj vlastní DJ set. Telefon Razr slaví svůj opětovný návrat především díky generaci Z, která si oblíbila prvky z éry y2k, tedy začátku současného století.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―