Více

    ― Reklama ―

    Módní domy Gucci i Pierre Cardin odhalily novou podobu svých klíčových poboček. Ta první se ovšem nachází v Miláně, druhá v srdci Paříže. Italská značka Fendi zase zveřejnila roztomilou kolekci propojující její ikonické kabelky s motivem Pokémonů. Louis Vuitton odkryl design svých kufrů, vyrobených speciálně pro tenisový turnaj Australian Open. Pucci pak se svou další kolekcí zamíří do Říma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zveřejnil spolupráci s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patřit znamení draka. Italská značka Fendi se proto touto symbolikou rozhodla inspirovat ve své nové spolupráci. Společně s firmou Fragment, kterou zaštiťuje návrhář Hiroshi Fujiwara, tak vytvořila jedinečnou kombinaci ikonických kabelek a roztomilých postaviček Pokémon. Vybrala totiž ty podobající se drakům a nechala je vyšít na své luxusní tašky. K prodeji budou ovšem až od začátku ledna.

    Gucci odhalil novou podobu historické pobočky v Miláně. Zapojil také nové Horsebit dekorace

    Na opravě své historické pobočky v Miláně pracovala společnost Gucci celý rok. Speciální pozornost si zasloužila už jen proto, že byla založena v roce 1951. Proměna její podoby je pak spojená také s odchodem kreativního ředitele Alessandro Michele a příchodem jeho nástupce, návrháře Sabato De Sarno. Jeho vizi interiérového designu má ale značka plně implementovat až roku 2025. Prozatím ovšem vydala nové dekorace odkazující na její slavný Horsebit prvek.

    Pucci dorazí v dubnu do Říma. Hodlá se zaměřit na proslulý vzor Vivara

    Luxusní značka Pucci z Florencie prozkoumá letos v dubnu jižnější část své země. Oznámila totiž, že svou další kolekci odhalí v Římě. Detaily ohledně lokace nebo tématu nové řady ovšem prozatím neprozradila. Kreativní ředitelka Camille Miceli ale prozradila, že se ve své tvorbě hodlá soustředit na vzor Vivara. Jedná se o snad nejvíce ikonický potisk italské společnosti. V roce 1965 ho vytvořil její zakladatel Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadcházejícímu turnaji Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufry pro vytoužené trofeje

    Očekávaný tenisový turnaj Australian Open odstartuje v polovině ledna ve městě Melbourne. Finále má pak naplánované na 27. a 28. ledna. Finální dny turnaje budou představovat velkou chvíli také pro francouzskou značku Louis Vuitton. Vytvořila totiž dva speciální kufry, které mají ukrývat třpytivé trofeje. Na jejich přední stranu nechal obtisknout velké bílé pruhy, tvořící písmeno V. Odkazovat mají nejen na samotnou společnost, ale i vítězství.

    Svůj luxusní obchod zrenovovala i značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módní společnost Pierre Cardin se snaží přilákat zákazníky z mladších generací. Jejímu cíli odpovídá také design opraveného klíčového obchodu v Paříži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originální výlohy proto nechala značka vyplnit LED obrazovkami, které budou promítat přehlídky nebo módní kampaně. Uvnitř pak návštěvníci naleznou věšáky ve tvaru svítícího obráceného V. Odkazovat mají především na tvar pyramidy, který Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Módní novinky v kostce: Gucci odhalil opravenou pobočku v Miláně, Fendi spojil kabelky s Pokémony a Pucci míří do Říma

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní domy Gucci i Pierre Cardin odhalily novou podobu svých klíčových poboček. Ta první se ovšem nachází v Miláně, druhá v srdci Paříže. Italská značka Fendi zase zveřejnila roztomilou kolekci propojující její ikonické kabelky s motivem Pokémonů. Louis Vuitton odkryl design svých kufrů, vyrobených speciálně pro tenisový turnaj Australian Open. Pucci pak se svou další kolekcí zamíří do Říma.

    - Reklama -

    Fendi oslavuje rok draka. Zveřejnil spolupráci s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patřit znamení draka. Italská značka Fendi se proto touto symbolikou rozhodla inspirovat ve své nové spolupráci. Společně s firmou Fragment, kterou zaštiťuje návrhář Hiroshi Fujiwara, tak vytvořila jedinečnou kombinaci ikonických kabelek a roztomilých postaviček Pokémon. Vybrala totiž ty podobající se drakům a nechala je vyšít na své luxusní tašky. K prodeji budou ovšem až od začátku ledna.

    Gucci odhalil novou podobu historické pobočky v Miláně. Zapojil také nové Horsebit dekorace

    Na opravě své historické pobočky v Miláně pracovala společnost Gucci celý rok. Speciální pozornost si zasloužila už jen proto, že byla založena v roce 1951. Proměna její podoby je pak spojená také s odchodem kreativního ředitele Alessandro Michele a příchodem jeho nástupce, návrháře Sabato De Sarno. Jeho vizi interiérového designu má ale značka plně implementovat až roku 2025. Prozatím ovšem vydala nové dekorace odkazující na její slavný Horsebit prvek.

    Pucci dorazí v dubnu do Říma. Hodlá se zaměřit na proslulý vzor Vivara

    Luxusní značka Pucci z Florencie prozkoumá letos v dubnu jižnější část své země. Oznámila totiž, že svou další kolekci odhalí v Římě. Detaily ohledně lokace nebo tématu nové řady ovšem prozatím neprozradila. Kreativní ředitelka Camille Miceli ale prozradila, že se ve své tvorbě hodlá soustředit na vzor Vivara. Jedná se o snad nejvíce ikonický potisk italské společnosti. V roce 1965 ho vytvořil její zakladatel Emilio Pucci.

    - Reklama -

    Louis Vuitton dodá nadcházejícímu turnaji Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufry pro vytoužené trofeje

    Očekávaný tenisový turnaj Australian Open odstartuje v polovině ledna ve městě Melbourne. Finále má pak naplánované na 27. a 28. ledna. Finální dny turnaje budou představovat velkou chvíli také pro francouzskou značku Louis Vuitton. Vytvořila totiž dva speciální kufry, které mají ukrývat třpytivé trofeje. Na jejich přední stranu nechal obtisknout velké bílé pruhy, tvořící písmeno V. Odkazovat mají nejen na samotnou společnost, ale i vítězství.

    Svůj luxusní obchod zrenovovala i značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módní společnost Pierre Cardin se snaží přilákat zákazníky z mladších generací. Jejímu cíli odpovídá také design opraveného klíčového obchodu v Paříži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originální výlohy proto nechala značka vyplnit LED obrazovkami, které budou promítat přehlídky nebo módní kampaně. Uvnitř pak návštěvníci naleznou věšáky ve tvaru svítícího obráceného V. Odkazovat mají především na tvar pyramidy, který Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―