Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní domy Gucci i Pierre Cardin odhalily novou podobu svých klíčových poboček. Ta první se ovšem nachází v Miláně, druhá v srdci Paříže. Italská značka Fendi zase zveřejnila roztomilou kolekci propojující její ikonické kabelky s motivem Pokémonů. Louis Vuitton odkryl design svých kufrů, vyrobených speciálně pro tenisový turnaj Australian Open. Pucci pak se svou další kolekcí zamíří do Říma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zveřejnil spolupráci s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patřit znamení draka. Italská značka Fendi se proto touto symbolikou rozhodla inspirovat ve své nové spolupráci. Společně s firmou Fragment, kterou zaštiťuje návrhář Hiroshi Fujiwara, tak vytvořila jedinečnou kombinaci ikonických kabelek a roztomilých postaviček Pokémon. Vybrala totiž ty podobající se drakům a nechala je vyšít na své luxusní tašky. K prodeji budou ovšem až od začátku ledna.

    Gucci odhalil novou podobu historické pobočky v Miláně. Zapojil také nové Horsebit dekorace

    Na opravě své historické pobočky v Miláně pracovala společnost Gucci celý rok. Speciální pozornost si zasloužila už jen proto, že byla založena v roce 1951. Proměna její podoby je pak spojená také s odchodem kreativního ředitele Alessandro Michele a příchodem jeho nástupce, návrháře Sabato De Sarno. Jeho vizi interiérového designu má ale značka plně implementovat až roku 2025. Prozatím ovšem vydala nové dekorace odkazující na její slavný Horsebit prvek.

    Pucci dorazí v dubnu do Říma. Hodlá se zaměřit na proslulý vzor Vivara

    Luxusní značka Pucci z Florencie prozkoumá letos v dubnu jižnější část své země. Oznámila totiž, že svou další kolekci odhalí v Římě. Detaily ohledně lokace nebo tématu nové řady ovšem prozatím neprozradila. Kreativní ředitelka Camille Miceli ale prozradila, že se ve své tvorbě hodlá soustředit na vzor Vivara. Jedná se o snad nejvíce ikonický potisk italské společnosti. V roce 1965 ho vytvořil její zakladatel Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadcházejícímu turnaji Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufry pro vytoužené trofeje

    Očekávaný tenisový turnaj Australian Open odstartuje v polovině ledna ve městě Melbourne. Finále má pak naplánované na 27. a 28. ledna. Finální dny turnaje budou představovat velkou chvíli také pro francouzskou značku Louis Vuitton. Vytvořila totiž dva speciální kufry, které mají ukrývat třpytivé trofeje. Na jejich přední stranu nechal obtisknout velké bílé pruhy, tvořící písmeno V. Odkazovat mají nejen na samotnou společnost, ale i vítězství.

    Svůj luxusní obchod zrenovovala i značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módní společnost Pierre Cardin se snaží přilákat zákazníky z mladších generací. Jejímu cíli odpovídá také design opraveného klíčového obchodu v Paříži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originální výlohy proto nechala značka vyplnit LED obrazovkami, které budou promítat přehlídky nebo módní kampaně. Uvnitř pak návštěvníci naleznou věšáky ve tvaru svítícího obráceného V. Odkazovat mají především na tvar pyramidy, který Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Módní novinky v kostce: Gucci odhalil opravenou pobočku v Miláně, Fendi spojil kabelky s Pokémony a Pucci míří do Říma

    Módní domy Gucci i Pierre Cardin odhalily novou podobu svých klíčových poboček. Ta první se ovšem nachází v Miláně, druhá v srdci Paříže. Italská značka Fendi zase zveřejnila roztomilou kolekci propojující její ikonické kabelky s motivem Pokémonů. Louis Vuitton odkryl design svých kufrů, vyrobených speciálně pro tenisový turnaj Australian Open. Pucci pak se svou další kolekcí zamíří do Říma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zveřejnil spolupráci s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patřit znamení draka. Italská značka Fendi se proto touto symbolikou rozhodla inspirovat ve své nové spolupráci. Společně s firmou Fragment, kterou zaštiťuje návrhář Hiroshi Fujiwara, tak vytvořila jedinečnou kombinaci ikonických kabelek a roztomilých postaviček Pokémon. Vybrala totiž ty podobající se drakům a nechala je vyšít na své luxusní tašky. K prodeji budou ovšem až od začátku ledna.

    Gucci odhalil novou podobu historické pobočky v Miláně. Zapojil také nové Horsebit dekorace

    Na opravě své historické pobočky v Miláně pracovala společnost Gucci celý rok. Speciální pozornost si zasloužila už jen proto, že byla založena v roce 1951. Proměna její podoby je pak spojená také s odchodem kreativního ředitele Alessandro Michele a příchodem jeho nástupce, návrháře Sabato De Sarno. Jeho vizi interiérového designu má ale značka plně implementovat až roku 2025. Prozatím ovšem vydala nové dekorace odkazující na její slavný Horsebit prvek.

    Pucci dorazí v dubnu do Říma. Hodlá se zaměřit na proslulý vzor Vivara

    Luxusní značka Pucci z Florencie prozkoumá letos v dubnu jižnější část své země. Oznámila totiž, že svou další kolekci odhalí v Římě. Detaily ohledně lokace nebo tématu nové řady ovšem prozatím neprozradila. Kreativní ředitelka Camille Miceli ale prozradila, že se ve své tvorbě hodlá soustředit na vzor Vivara. Jedná se o snad nejvíce ikonický potisk italské společnosti. V roce 1965 ho vytvořil její zakladatel Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadcházejícímu turnaji Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufry pro vytoužené trofeje

    Očekávaný tenisový turnaj Australian Open odstartuje v polovině ledna ve městě Melbourne. Finále má pak naplánované na 27. a 28. ledna. Finální dny turnaje budou představovat velkou chvíli také pro francouzskou značku Louis Vuitton. Vytvořila totiž dva speciální kufry, které mají ukrývat třpytivé trofeje. Na jejich přední stranu nechal obtisknout velké bílé pruhy, tvořící písmeno V. Odkazovat mají nejen na samotnou společnost, ale i vítězství.

    Svůj luxusní obchod zrenovovala i značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módní společnost Pierre Cardin se snaží přilákat zákazníky z mladších generací. Jejímu cíli odpovídá také design opraveného klíčového obchodu v Paříži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originální výlohy proto nechala značka vyplnit LED obrazovkami, které budou promítat přehlídky nebo módní kampaně. Uvnitř pak návštěvníci naleznou věšáky ve tvaru svítícího obráceného V. Odkazovat mají především na tvar pyramidy, který Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―