Končící pracovní týden si pro milovníky módy nachystal nečekané novinky. Návrhářka Gabriela Hearst zveřejnila kolekci, kterou původně vytvořila pro balet Carmen. Victoria’s Secret zase svým fanouškům nabídne speciální řadu Dream. Milán zná svůj program na zářijový týden módy a Zegna Group slaví úspěšné prodeje i zisky.
Gabriela Hearst zve do světa Carmen. Prodává dech beroucí baletní kostýmy
Známá návrhářka Gabriela Hearst se z módního světa přesunula na divadelní scénu. Vytvořila totiž kostýmy pro balet Carmen z dílny San Francisco Ballet. Nyní však jednotlivé kousky prodává ve vybraných buticích a na svých webových stránkách. Jedná se o 12 pletených návrhů, jako jsou sukně, šaty, kalhoty nebo svetry.
Zdroj: Gabriela Hearst
Kostýmy měly pak za cíl vytvořit dojem obrazu, zachycujícího jedinečný pohyb. Vyrobené jsou proto z udržitelné extra jemné merino vlny. Vystihuje je výrazné široké žebrování, které jednotlivým kouskům umožňuje přizpůsobit se pohybu svého majitele. Návrhy tak mohou působit zcela staticky, ale i rozevlátě.
Milán zná program blížícího se týdne módy. Opustí ho Giorgio Armani i Tom Ford
Hlavní italské město módy na rozdíl od svých kolegů, Paříže, Londýna a New Yorku, až do pátku neznalo program zářijového týdne módy. Konat se má od 17. do 23. září. Oproti původním plánům tak bude akce o jeden den delší. Návštěvníci se mohou těšit na 58 přehlídek a tři virtuální show. Chybět bude ovšem Giorgio Armani, odhalující svou řadu v New Yorku. Na runway nedorazí ani Tom Ford, jehož současný kreativní ředitel odchází.
Na novou kolekci láká i Victoria’s Secret. Plnit má vaše nejniternější sny
Čerstvou řadu si pro své zákazníky připravila také známá značka spodního prádla Victoria’s Secret. Kolekce s názvem Dream má zahrnovat především kousky, vhodné pro každodenní nošení, a tedy pohodlí. V kampani se pak objevily slavné tváře jako modelka Candice Swanepoel, Devyn Garcia, Mayowa Nicholas nebo Taylor Hill.
Některé z nich se pak mají účastnit také blížící se podzimní Victoria’s Secret Fashion Show. Jedná se o první přehlídku, kterou značka přichystala od roku 2018. Dříve byla totiž silně kritizovaná za svou neinkluzivitu a stereotypní zobrazování ženských těl. Také proto nyní novou show připravují dvě ženy, tedy Janie Schaffer a Sarah Sylvester.
Zegna Group vítězí nad negativními ekonomickými vyhlídkami. Slaví vysoké prodeje
Většina luxusních skupin musí v současnosti čelit nevlídnému ekonomickému prostředí. Pár z nich se ovšem daří nad ním vítězit. Zařadila se mezi ně také firma Zegna Group. Oznámila totiž, že v první polovině letošního roku vzrostly její prodeje o 6,3 procenta, a to na 960 milionů eur. Loni ve stejném období přitom dosáhly na pouhých 903 milionů. V druhém čtvrtletí tak příjmy skupiny stouply o 4,7 procenta.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram