Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Přehlídka Ralph Lauren se konala v komorní atmosféře

    Do nového týdne vykročil správnou nohou také designér Ralph Lauren. Legendární návrhář představil novou podzimní kolekci přímo ve svém sídle a soukromém studiu na Madison Avenue v New Yorku. Právě zde se v roce 1972 konala jeho vůbec první přehlídka ready-to-wear.

    Celá událost se tentokrát nesla ve skromném a nostalgickém duchu za přítomnosti pouhých 100 hostů. Lauren se rozhodl navrátit éru, kdy módní scénu tvořila malá komunita vyvolených a přehlídky navštěvovali především návrhářovi nejbližší a novináři.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Přátelskou a intimní atmosféru navodila i následná společná večeře v renomované restauraci samotné značky, The Polo Bar. Skromný byl i počet looků, který byl zásadně menší než obvykle. Kolekce se netajila přítomností diskrétního luxusu v podobě kašmírových a vlněných kousků a zemité barevné palety.

    Lauren do kolekce vnesl také jeden ze svých základních estetických pilířů, divoký západ. Třásně, kovbojské opasky a klobouky se však objevily jen nepatrně a harmonicky doplnily jinak minimalistickou a jednoduchou kolekci. Půvab a sebevědomí americké ženy byly ztělesněny v elegantních, třpytivých šatech na mnoho způsobů.

    Kolekce šperků Pharrella Williams je inspirována řeckou mytologií

    Všestranný umělec a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton, Pharrell Williams, pokračuje v upevňování vztahů se šperkařským domem Tiffany & Co. Společně představují novou kolekci s názvem Titan.

    Šperky a tematika kolekce jsou inspirovány řeckou mytologií. Postava boha Poseidona a jeho ostrov Atlantida nesou pro návrháře osobní význam. Ústředním prvkem je také legendární Poseidonův trojzubec.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Kolekci s 19 kousky dominují ostny připomínající kopí trojzubce, které podle značky symbolizují odvážnou individualitu. Promyšleným tahem je také použití titanu jako hlavního materiálu v kombinaci s kontrastním 18karátovým žlutým zlatem.

    Šperky mají oslovit všechny s jedinečným smýšlením a odvahou postavit se všednosti. Titan bude k dispozici v buticích Tiffany & Co. po celém světě od června.

    Bella Hadid vstupuje do parfémového průmyslu

    Po měsících dohadů a čekání nám modelka Bella Hadid konečně odhalila svou značku Orebella. Světu představila exkluzivní přírodní parfémy, které si zamiluje vaše tělo, mysl i duše. Nápad vytvořit parfémy bez alkoholu vzešel z její vlastní negativní zkušenosti s tradičními vůněmi, které mohou být zatěžující.

    Zdroj: Orebella

    Vůně jsou založeny na takzvané dvoufázové formuli, která se aktivuje protřepáním designového flakonu. První vrstvu tvoří patentovaný elixír ze směsi hydratačních přírodních olejů a rosolovky řasotvaré, houby populární v čínské medicíně.

    Druhou vrstvu tvoří aromaterapeutické esenciální oleje v kombinaci s parfémovými tóny, které vám pozvednou náladu a zvýrazní vaši auru.

    @voguemagazine

    Meet Orebella, BellaHadid’s new beauty venture, announced exclusively with Vogue.

    ♬ original sound – Vogue

    Orebella má ve svém portfoliu pro začátek tři parfémy. Blooming Fire je určen pro milovníky hřejivých květinových vůní. Pánskou vůni zase připomíná Salted Muse s mořskými a dřevitými tóny. Trojici uzavírá Window2Soul, který se vyznačuje lehkou květinovou aromou.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, Orebella, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Přehlídka Ralph Lauren se konala v komorní atmosféře

    Do nového týdne vykročil správnou nohou také designér Ralph Lauren. Legendární návrhář představil novou podzimní kolekci přímo ve svém sídle a soukromém studiu na Madison Avenue v New Yorku. Právě zde se v roce 1972 konala jeho vůbec první přehlídka ready-to-wear.

    Celá událost se tentokrát nesla ve skromném a nostalgickém duchu za přítomnosti pouhých 100 hostů. Lauren se rozhodl navrátit éru, kdy módní scénu tvořila malá komunita vyvolených a přehlídky navštěvovali především návrhářovi nejbližší a novináři.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Přátelskou a intimní atmosféru navodila i následná společná večeře v renomované restauraci samotné značky, The Polo Bar. Skromný byl i počet looků, který byl zásadně menší než obvykle. Kolekce se netajila přítomností diskrétního luxusu v podobě kašmírových a vlněných kousků a zemité barevné palety.

    Lauren do kolekce vnesl také jeden ze svých základních estetických pilířů, divoký západ. Třásně, kovbojské opasky a klobouky se však objevily jen nepatrně a harmonicky doplnily jinak minimalistickou a jednoduchou kolekci. Půvab a sebevědomí americké ženy byly ztělesněny v elegantních, třpytivých šatech na mnoho způsobů.

    Kolekce šperků Pharrella Williams je inspirována řeckou mytologií

    Všestranný umělec a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton, Pharrell Williams, pokračuje v upevňování vztahů se šperkařským domem Tiffany & Co. Společně představují novou kolekci s názvem Titan.

    Šperky a tematika kolekce jsou inspirovány řeckou mytologií. Postava boha Poseidona a jeho ostrov Atlantida nesou pro návrháře osobní význam. Ústředním prvkem je také legendární Poseidonův trojzubec.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Kolekci s 19 kousky dominují ostny připomínající kopí trojzubce, které podle značky symbolizují odvážnou individualitu. Promyšleným tahem je také použití titanu jako hlavního materiálu v kombinaci s kontrastním 18karátovým žlutým zlatem.

    Šperky mají oslovit všechny s jedinečným smýšlením a odvahou postavit se všednosti. Titan bude k dispozici v buticích Tiffany & Co. po celém světě od června.

    Bella Hadid vstupuje do parfémového průmyslu

    Po měsících dohadů a čekání nám modelka Bella Hadid konečně odhalila svou značku Orebella. Světu představila exkluzivní přírodní parfémy, které si zamiluje vaše tělo, mysl i duše. Nápad vytvořit parfémy bez alkoholu vzešel z její vlastní negativní zkušenosti s tradičními vůněmi, které mohou být zatěžující.

    Zdroj: Orebella

    Vůně jsou založeny na takzvané dvoufázové formuli, která se aktivuje protřepáním designového flakonu. První vrstvu tvoří patentovaný elixír ze směsi hydratačních přírodních olejů a rosolovky řasotvaré, houby populární v čínské medicíně.

    Druhou vrstvu tvoří aromaterapeutické esenciální oleje v kombinaci s parfémovými tóny, které vám pozvednou náladu a zvýrazní vaši auru.

    @voguemagazine

    Meet Orebella, BellaHadid’s new beauty venture, announced exclusively with Vogue.

    ♬ original sound – Vogue

    Orebella má ve svém portfoliu pro začátek tři parfémy. Blooming Fire je určen pro milovníky hřejivých květinových vůní. Pánskou vůni zase připomíná Salted Muse s mořskými a dřevitými tóny. Trojici uzavírá Window2Soul, který se vyznačuje lehkou květinovou aromou.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, Orebella, TikTok

    ― Reklama ―

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―