Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Čtvrtá série seriálu Emily in Paris odhalí nejen pokračování zamotaného děje, ale také ikonické outfity herečky Lily Collins. Značka Anne Klein zase představí podzimní kampaň, ve které zazáří modelka Sara Sampaio a internetová hvězda Camila Coelho. Pandora slaví úspěšné druhé čtvrtletí a značka SoWell představuje nové Ozempic suplementy.

    Anne Klein zachytila v nové kampani svou typickou ženu. Ztvárnila ji Sara Sampaio a Camila Coelho

    Pro představení své podzimní kampaně si značka Anne Klein vybrala dvě vycházející hvězdy. Její nejnovější kousky totiž oblékla portugalská modelka Sara Sampaio, která má brzy zazářit ve filmu Superman: Legacy. Zahalila se do nich ale také brazilsko-americká internetová hvězda Camila Coelho. Na fotografiích si pak známá módní společnost přála zachytit „typickou“ Anne Klein ženu.

    Zdroj: Anne Klein

    Obsese jménem Ozempic pokračuje. Firma SoWell vydává nové doplňující suplementy

    Zdá se, že posedlost lékem Ozempic ještě neskončila. Jeho primárním cílem je léčit cukrovku 2. typu, lidé si ho ovšem oblíbili také díky jeho vedlejším účinkům, způsobujícím hubnutí. Kromě toho ovšem vede také k několika dalším nežádoucím efektům. Firma SoWell proto nyní vydává suplementy, obsahující protein, vlákninu a elektrolyty, které mají uživatelům kontroverzního léku pomoci.

    Pandora slaví navzdory nepříznivé ekonomické situaci úspěch. Očekává vyšší růst

    Společnost Pandora se zařadila mezi nepříliš početnou skupinu značek, kterým se napříč zpomalující se ekonomice daří. Odhalila totiž úspěšné výsledky z druhého čtvrtletí, kdy její příjmy vzrostly o 15 procent. Navýšila proto i odhady svého růstu. Předpokládá proto nyní, že dosáhne na 9 až 12 procent. „Nepohybujeme se v jednoduchém tržním kontextu, proto jsme velmi potěšení,“ prohlásili zástupci firmy.

    Emily in Paris se vrací na stránky Netflixu. S sebou přináší i řadu ikonických kostýmů

    Jednou z nejvíce očekávaných premiér letošního léta je nová série seriálu Emily in Paris. Módní nadšenci si ho oblíbili nejen díky v něm zachyceným romantickým uličkám Paříže, ale také outfitům hlavní postavy. Jejího ztvárnění se ujala slavná herečka Lily Collins. Známá je mimo jiné také tím, že divákům připomíná ikonickou herečku Audrey Hepburn. Toho proto využívá i kostymérka oblíbeného seriálu.

    Zdroj: Profimedia

    Outfity z nejnovější čtvrté série mají proto odkazovat nejen na samotnou herečku, ale také 60. léta a další ikony tehdejší doby, jako je například modelka Twiggy. Jednou z hlavních referencí je rovněž proslulý černobílý ples Trumana Capote z roku 1966. Kromě toho herečka představí také značky jako Jacquemus, Marni, Ozias, Miu Miu, Boss nebo La DoubleJ. První část nové série pak bude k zhlédnutí od čtvrtka.

    Zdroje: WWD, PR Newswire, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Anne Klein vydala hvězdnou kampaň a Emily in Paris se vrací na scénu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Čtvrtá série seriálu Emily in Paris odhalí nejen pokračování zamotaného děje, ale také ikonické outfity herečky Lily Collins. Značka Anne Klein zase představí podzimní kampaň, ve které zazáří modelka Sara Sampaio a internetová hvězda Camila Coelho. Pandora slaví úspěšné druhé čtvrtletí a značka SoWell představuje nové Ozempic suplementy.

    - Reklama -

    Anne Klein zachytila v nové kampani svou typickou ženu. Ztvárnila ji Sara Sampaio a Camila Coelho

    Pro představení své podzimní kampaně si značka Anne Klein vybrala dvě vycházející hvězdy. Její nejnovější kousky totiž oblékla portugalská modelka Sara Sampaio, která má brzy zazářit ve filmu Superman: Legacy. Zahalila se do nich ale také brazilsko-americká internetová hvězda Camila Coelho. Na fotografiích si pak známá módní společnost přála zachytit „typickou“ Anne Klein ženu.

    Zdroj: Anne Klein

    Obsese jménem Ozempic pokračuje. Firma SoWell vydává nové doplňující suplementy

    Zdá se, že posedlost lékem Ozempic ještě neskončila. Jeho primárním cílem je léčit cukrovku 2. typu, lidé si ho ovšem oblíbili také díky jeho vedlejším účinkům, způsobujícím hubnutí. Kromě toho ovšem vede také k několika dalším nežádoucím efektům. Firma SoWell proto nyní vydává suplementy, obsahující protein, vlákninu a elektrolyty, které mají uživatelům kontroverzního léku pomoci.

    - Reklama -

    Pandora slaví navzdory nepříznivé ekonomické situaci úspěch. Očekává vyšší růst

    Společnost Pandora se zařadila mezi nepříliš početnou skupinu značek, kterým se napříč zpomalující se ekonomice daří. Odhalila totiž úspěšné výsledky z druhého čtvrtletí, kdy její příjmy vzrostly o 15 procent. Navýšila proto i odhady svého růstu. Předpokládá proto nyní, že dosáhne na 9 až 12 procent. „Nepohybujeme se v jednoduchém tržním kontextu, proto jsme velmi potěšení,“ prohlásili zástupci firmy.

    Emily in Paris se vrací na stránky Netflixu. S sebou přináší i řadu ikonických kostýmů

    Jednou z nejvíce očekávaných premiér letošního léta je nová série seriálu Emily in Paris. Módní nadšenci si ho oblíbili nejen díky v něm zachyceným romantickým uličkám Paříže, ale také outfitům hlavní postavy. Jejího ztvárnění se ujala slavná herečka Lily Collins. Známá je mimo jiné také tím, že divákům připomíná ikonickou herečku Audrey Hepburn. Toho proto využívá i kostymérka oblíbeného seriálu.

    Zdroj: Profimedia

    Outfity z nejnovější čtvrté série mají proto odkazovat nejen na samotnou herečku, ale také 60. léta a další ikony tehdejší doby, jako je například modelka Twiggy. Jednou z hlavních referencí je rovněž proslulý černobílý ples Trumana Capote z roku 1966. Kromě toho herečka představí také značky jako Jacquemus, Marni, Ozias, Miu Miu, Boss nebo La DoubleJ. První část nové série pak bude k zhlédnutí od čtvrtka.

    Zdroje: WWD, PR Newswire, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Co znamenají čísla na kouscích od Maison Margiela? Rozluštěte jejich tajemství

    Módní dům Maison Margiela se po přehlídce haute couture 2024 stal virálním. Pod vedením Johna Galliano se není čemu divit, jelikož jeho teatrální kreace jsou nevídané. Jedním z nejosobitějších a nejzáhadnějších prvků této značky je číselný systém, nacházející se na každém štítku. Víte, co se pod jednotlivými kroužkovanými čísly skrývá?

    Prada posouvá své kódy na novou úroveň. Na scénu vrací futurismus i osobní styl

    Dosud poměrně poklidný harmonogram Milánského týdne módy rozbila ve čtvrtek přehlídka z dílny Prada. Kreativní duo Raf Simons a Miuccia Prada totiž bez servítek zahájilo novou módní kapitolu. Talentovaní návrháři vytvořili kolekci, která obnovuje obdiv k futurismu, ale i nenahraditelnému individuálnímu stylu.

    Nadechněte se tónů nové sezóny. Její vůni evokují podzimní parfémy

    Podzim nedefinují jenom teplé barvy v podobě spadaného listí nebo huňaté svetry a šály. Váží se k němu také specifické vůně, evokující sezónu dýní, skořice a pumpkin spice latte. Sychravé dny proto rozjasní parfémy, odpovídající posledním podzimním trendům.

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―