Začátek týdne přinesl hned několik neočekávaných zpráv. Návrhář Alessandro Michele nečekaně odhalil první tvorbu v nové pozici kreativního ředitele Valentino. Populární herečka Nicola Coughlan se zase objevila v kampani pro Skims. Značka Swarovski zahájila exkluzivní výstavu v Miláně a Gucci ve stejném městě představil svou pánskou kolekci.
Swarovski zve na výstavu Masters of Light. Přicestovala až do Milána
Známá rakouská značka luxusních šperků Swarovski v neděli zahájila svou očekávanou výstavu Masters of Light: From Vienna to Milan. V hlavním italském městě módy tak představí historii společnosti a její nejvíce ikonické spolupráce s módními domy i popovými hvězdami.
Otevření výstavy ovšem nechtěli zástupci Swarovski oslavit sami, a tak si na pomoc pozvali řadu známých osobností. Do prostor Palazzo Citterio z 18. století tak zavítaly hvězdy jako Jessica Alba nebo Gwyneth Paltrow. Jedná se o první odhalení výstavy v Evropě poté, co do Milána doputovala z Šanghaje.
Přehlídka Gucci v plánu byla, její (ne)milé narušení ovšem nikoli
Návštěvníci Milánského týdne pánské módy se jeho závěrečný den, tedy v pondělí, stali svědky nečekaného drama. Předem naplánované odhalení kolekce z dílny Gucci totiž narušilo (ne)milé překvapení. Bývalý kreativní ředitel stejného módního domu, Alessandro Michele, totiž jen pár hodin před jejím začátkem odhalil svou první tvorbu pro Valentino.
Kreativním ředitelem slavné značky je totiž pouze od jara. Svůj debut tak měl původně naplánovaný na Pařížský týden módy, a to koncem září. Jen pár hodin před show svého nástupce u Gucci se ovšem rozhodl překvapit cruise kolekcí pro jaro 2025. Takové chování je ovšem ve světě módy považováno za poměrně nekolegiální.
Zdroj: Reuters
Přehlídka Gucci návrháře Sabata de Sarno ovšem navzdory neplánovaným zvratům sklidila úspěch. Návrhář se totiž přidal k optimismu ostatních značek a představil hravou a pozitivní kolekci, plnou pastelových barev a funky košilí. Nutno ovšem podotknout, že také řadu návrhů Alessandra Michele lze považovat za více než povedenou. Umně totiž kombinuje jeho styl s pro Valentino tak typickou elegancí.
Nicola Coughlan na sebe umí strhnout pozornost. Z Bridgerton přešla ke Skims
Další nečekanou zprávou se stala kampaň společnosti Skims, kterou založila modelka a influencerka Kim Kardashian. Opět tak dokázala, že umí vycítit ten správný pop kulturní moment. V době vydání vysoce očekávané třetí série seriálu Bridgerton totiž vydala řadu fotografií ve spolupráci s herečkou Nicolou Coughlan. Ta totiž ve zmíněném seriálu uchvátila diváky svou perfektně zahranou rolí Penelope Featherington.
@nicolacoughlan Everybody’s wearing @SKIMS ♬ original sound – nicolacoughlan
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok