Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    Návrhářka Nadège Vanhée světu minulý týden ukázala, že i tak tradiční a klasická značka jako Hermès umí překvapit. Kreativní ředitelka dámské sekce luxusní společnosti totiž v Šanghaji odhalila druhou kapitolu kolekce pro podzim a zimu letošního roku. Od první části nejnovější řady se ovšem výrazně lišila. Odrážela totiž nejen vrstvy známého módního domu, ale také moderní ženy.

    Svou estetikou tak oproti první přehlídce, odhalené letos v březnu v Paříži, stála na zcela opačném pólu módní scény. Zatímco francouzská show odrážela klasickou jezdeckou siluetu Hermès, řada z Šanghaje reflektovala rozmanitost městského života, definovaného outdoor, ale i městským stylem. Ultramoderní čínské velkoměsto tak posloužilo jako perfektní kulisa návrhářčina vzkazu.

    Zdroj: Hermès

    Designérka Nadège Vanhée se tedy soustředila především na funkčnost a tvárnost jednotlivých návrhů. Modelky proto zabalila do vrstev, které je se stylem připravují na vše, co by je mohlo v pomyslný den v městské džungli potkat. Jednoduché siluety tak vystřídaly oboustranné kabáty, svetry ovázané kolem pasu, navrstvené košile a výrazné, ovšem nadále praktické, doplňky.

    Hermès nezanevřel ani na tradici. Nabídl i hedvábné šátky a kabelku Kelly

    „Zaměřila jsem se na kombinaci outdoor a města, jelikož mám pocit, že Šanghaj definuje jistá rušná energie, ve které se misí ultra-urbanismus s přírodou,“ popsala svou myšlenku designérka. Její záměr pak perfektně doplňoval touhu Hermès nadále expandovat na čínský trh, který dlouhodobě zažívají veškeré luxusní značky. „Je nejvíce otevřený technologii a modernosti,“ dodala Vanhée.

    V kolekci, na jejíž představení dorazilo přes více než 800 hostů, navzdory její modernitě nechyběly ani tradiční a klasické Hermès prvky. Modelky proto vynesly také zdobené hedvábné šátky, často ovázané přes trendy baseballové čepice. Looky doplňovaly mini varianty ikonické Kelly kabelky či vysoké jezdecké a šněrovací boty. Návrhářka tak umně propojila minulost s budoucností.

    Zdroje: WWD, The Zoe Report, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Hermès

    Módní dům Hermès odhalil své vrstvy. V Šanghaji oslovil moderní ženu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    - Reklama -

    Návrhářka Nadège Vanhée světu minulý týden ukázala, že i tak tradiční a klasická značka jako Hermès umí překvapit. Kreativní ředitelka dámské sekce luxusní společnosti totiž v Šanghaji odhalila druhou kapitolu kolekce pro podzim a zimu letošního roku. Od první části nejnovější řady se ovšem výrazně lišila. Odrážela totiž nejen vrstvy známého módního domu, ale také moderní ženy.

    Svou estetikou tak oproti první přehlídce, odhalené letos v březnu v Paříži, stála na zcela opačném pólu módní scény. Zatímco francouzská show odrážela klasickou jezdeckou siluetu Hermès, řada z Šanghaje reflektovala rozmanitost městského života, definovaného outdoor, ale i městským stylem. Ultramoderní čínské velkoměsto tak posloužilo jako perfektní kulisa návrhářčina vzkazu.

    Zdroj: Hermès

    - Reklama -

    Designérka Nadège Vanhée se tedy soustředila především na funkčnost a tvárnost jednotlivých návrhů. Modelky proto zabalila do vrstev, které je se stylem připravují na vše, co by je mohlo v pomyslný den v městské džungli potkat. Jednoduché siluety tak vystřídaly oboustranné kabáty, svetry ovázané kolem pasu, navrstvené košile a výrazné, ovšem nadále praktické, doplňky.

    Hermès nezanevřel ani na tradici. Nabídl i hedvábné šátky a kabelku Kelly

    „Zaměřila jsem se na kombinaci outdoor a města, jelikož mám pocit, že Šanghaj definuje jistá rušná energie, ve které se misí ultra-urbanismus s přírodou,“ popsala svou myšlenku designérka. Její záměr pak perfektně doplňoval touhu Hermès nadále expandovat na čínský trh, který dlouhodobě zažívají veškeré luxusní značky. „Je nejvíce otevřený technologii a modernosti,“ dodala Vanhée.

    V kolekci, na jejíž představení dorazilo přes více než 800 hostů, navzdory její modernitě nechyběly ani tradiční a klasické Hermès prvky. Modelky proto vynesly také zdobené hedvábné šátky, často ovázané přes trendy baseballové čepice. Looky doplňovaly mini varianty ikonické Kelly kabelky či vysoké jezdecké a šněrovací boty. Návrhářka tak umně propojila minulost s budoucností.

    Zdroje: WWD, The Zoe Report, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―