Více

    ― Reklama ―

    Další kapitola světových týdnů módy je u konce. Londýnský fashion week uzavřela v pondělí značka Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Lee tak popřel trvající spekulace o jeho odchodu. Úspěšnou kolekcí dokázal, že se prozatím nikam nechystá. Jeho řadu pro letošní podzim a zimu definovaly především pro Burberry tak typické kabáty a bundy.

    Londýnský týden módy dotáhla v pondělí do zdárného finále show z dílny Burberry. Návrhář Daniel Lee totiž do své nejnovější kolekce zahrnul vše, co po něm módní dům vyžadoval. Značku dlouhodobě trápí neveselé finanční výsledky, a tak její poměrně čerstvý ředitel Joshua Schulman nastavil nové směřování. Soustředit se hodlá především na ikonické kousky, jako jsou trenčkoty a kabáty.

    Zdroj: Reuters

    Právě těch nabídl Lee v řadě pro letošní podzim a zimu více než dostatek. Talentovaný návrhář se však samozřejmě inspiroval i jinde, než jen u svého šéfa. Dle jeho slov ho k tvorbě motivovaly procházky po anglickém venkově a s nimi spojené honosné venkovské domy. Designér tak chtěl ve své tvorbě poukázat na jejich luxusní interiéry, definované bohatými látkami a tapetami.

    Na mole proto nechyběla například řada trenčkotů, šatů nebo obleků z hedvábného sametu. Úkryt před nevlídným počasím za okny anglických vil zase nabídly robustní pletené svetry nebo prošívané bundy. Nechyběly ale ani klasické pláštěnky, kápě nebo obrovské hřejivé šály. „Burberry je značka dělaná pro cestování, pohyb, pro pobyt venku v jakémkoli počasí a terénu,“ prohlásil Lee.

    Přehlídkou potvrdil Lee svou dominanci. Odejít z Burberry nejspíše nehodlá

    Mladý designér však čerpal inspiraci také z vysoké společnosti a historických drama. Na mole se proto prošli také herci a herečky ze seriálů, jako je The Crown, Bridgerton nebo Downtown Abbey. Návrhář tím chtěl zachytit také „idealistický pohled toho, jak se na Spojené království dívá zbytek světa“. Výsledkem je tedy kolekce, která Daniela Lee prozatím udrží na trůnu Burberry.

    Módní svět totiž nadále spekuluje o tom, zda neplánuje designér svůj odchod. Na jeho místo by mohl nastoupit například návrhář Kim Jones, který nedávno opustil své království pánské módy u Dior. Lee ovšem podobné plány důrazně odmítl. „Miluji tuhle značku, je to úžasná značka. Cítím se opravdu poctěn, že pro Burberry pracuji,“ okomentoval svou poslední přehlídku návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní dům Burberry nabídl velké finále. Uzavřel Londýnský týden módy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Další kapitola světových týdnů módy je u konce. Londýnský fashion week uzavřela v pondělí značka Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Lee tak popřel trvající spekulace o jeho odchodu. Úspěšnou kolekcí dokázal, že se prozatím nikam nechystá. Jeho řadu pro letošní podzim a zimu definovaly především pro Burberry tak typické kabáty a bundy.

    - Reklama -

    Londýnský týden módy dotáhla v pondělí do zdárného finále show z dílny Burberry. Návrhář Daniel Lee totiž do své nejnovější kolekce zahrnul vše, co po něm módní dům vyžadoval. Značku dlouhodobě trápí neveselé finanční výsledky, a tak její poměrně čerstvý ředitel Joshua Schulman nastavil nové směřování. Soustředit se hodlá především na ikonické kousky, jako jsou trenčkoty a kabáty.

    Zdroj: Reuters

    Právě těch nabídl Lee v řadě pro letošní podzim a zimu více než dostatek. Talentovaný návrhář se však samozřejmě inspiroval i jinde, než jen u svého šéfa. Dle jeho slov ho k tvorbě motivovaly procházky po anglickém venkově a s nimi spojené honosné venkovské domy. Designér tak chtěl ve své tvorbě poukázat na jejich luxusní interiéry, definované bohatými látkami a tapetami.

    - Reklama -

    Na mole proto nechyběla například řada trenčkotů, šatů nebo obleků z hedvábného sametu. Úkryt před nevlídným počasím za okny anglických vil zase nabídly robustní pletené svetry nebo prošívané bundy. Nechyběly ale ani klasické pláštěnky, kápě nebo obrovské hřejivé šály. „Burberry je značka dělaná pro cestování, pohyb, pro pobyt venku v jakémkoli počasí a terénu,“ prohlásil Lee.

    Přehlídkou potvrdil Lee svou dominanci. Odejít z Burberry nejspíše nehodlá

    Mladý designér však čerpal inspiraci také z vysoké společnosti a historických drama. Na mole se proto prošli také herci a herečky ze seriálů, jako je The Crown, Bridgerton nebo Downtown Abbey. Návrhář tím chtěl zachytit také „idealistický pohled toho, jak se na Spojené království dívá zbytek světa“. Výsledkem je tedy kolekce, která Daniela Lee prozatím udrží na trůnu Burberry.

    Módní svět totiž nadále spekuluje o tom, zda neplánuje designér svůj odchod. Na jeho místo by mohl nastoupit například návrhář Kim Jones, který nedávno opustil své království pánské módy u Dior. Lee ovšem podobné plány důrazně odmítl. „Miluji tuhle značku, je to úžasná značka. Cítím se opravdu poctěn, že pro Burberry pracuji,“ okomentoval svou poslední přehlídku návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Milán ovládla opulence. Na mola vyrazily módní domy Fendi, Diesel i Jil Sander

    Týden módy v Miláně je v plném proudu. Očekávané přehlídky představilo hněd několik slavných módních domů. Zdá se, že je všechny tentokrát při tvorbě kolekcí pro letošní podzim a zimu oslovila opulence. V jejím duchu se nesla také show z dílny Fendi, oslavující 100. výročí značky. Nevyhnuly se jí ale ani společnosti Diesel nebo Jil Sander.

    Královský ples v podání Miss Sohee. Jihokorejská návrhářka vytváří róby pro moderní princezny

    V kalendáři nedávného týdne haute couture přehlídek přibylo nové jméno, Miss Sohee. Značka jihokorejské návrhářky Sohee Park se na pařížském couture maratonu objevila již několikrát. Pro sezónu jaro 2025 ji však Fédération de la Haute Couture et de la Mode poprvé zařadila do oficiálního rozvrhu. Osud Miss Sohee se tím zpečetil, haute couture scéna se rozrostla o nový vycházející talent.

    Zahoďte zimní kulichy. Před jarním vánkem ochrání šikovné pokrývky hlavy

    Mnozí už se nemohou dočkat, až zase na několik dlouhých měsíců schovají teplé kulichy hluboko do skříně. Venkovní teplota sice proti tomuto přání zatím usilovně protestuje, ale s přicházejícími jarními měsíci se sluneční paprsky brzy probojují k nadvládě. Přivítejte je proto stylově, a to s vkusnou, ale praktickou pokrývkou hlavy.

    Módní dům Gucci vrátil do Milána módu. Statečně zahájil tamní fashion week

    Kolotoč týdnů módy se ani na chvilku nezastavuje. Po Londýně přichází na řadu Milán, jehož aktuální sezónu odstartovala v úterý přehlídka módního domu Gucci. Vzhledem k tomu, že má momentálně prázdný trůn kreativního ředitele, se o kolekci postaral tým mladých designérů. Jejich cílem bylo jediné, ukázat, že slavnou značku nic nezastaví.

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Spotify osvěžil dávný trend. Pink Pilates Princess zaplňuje posilovny i mola

    Hudební streamovací služba Spotify s koncem roku hodnotí zvyky svých posluchačů. Loni například udělila milovníkům trendy pozitivního popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak již existující pojem, kdysi dominující platformě TikTok. Životní styl romantizující denní rituály a pilates, se špetkou pastelově růžové, se tak opět prodral na povrch.

    Londýn převzal štafetu. Přivítal další dávku očekávaného týdne módy

    Po nedávném Newyorském týdnu módy přichází na řadu další ze série očekávaných módních událostí. Londýn ve čtvrtek přivítal fashion week, trvající až do pondělí. Oproti předchozím ročníkům je však o téměř den kratší. Chybět na něm bude například show z dílny JW Anderson. Do popředí tak vstoupí značky jako Burberry, Roksanda či Simone Rocha.

    Paříž jako neopakovatelný módní zážitek. Zavítejte na první haute couture výstavu v Louvru

    Zapomeňte na přeplněnou místnost s portrétem Mony Lisy. Muzeum Louvre totiž v lednu uvedlo svou premiérovou módní expozici. Unikátní výstava nazvaná Louvre Couture - Objets d'art, objets de mode v pavilonu dekorativního umění vám odhalí to nejlepší ze světa vysoké módy. Nechybí ani róby ikon jako Balenciaga či Jean Paul Gaultier.

    Konec velké éry. Rolex ukončuje značku Carl F. Bucherer

    Společnost Rolex oznámila, že po 137 letech ukončí činnost odkoupené značky Carl F. Bucherer. Navzdory investicím v řádu stovek milionů švýcarských franků se výrobci luxusních hodinek nepodařilo dosáhnout vysněných zisků. Rolex převzal značku v roce 2023 jako součást akvizice řetězce Bucherer AG, nyní ji ale nechá postupně utlumit.

    Společnosti Skims a Nike spojily síly. Představí novou fitness značku pro ženy

    Značka Nike zahajuje novou kapitolu. Spolu se společností Skims, založenou influencerkou a modelkou Kim Kardashian, vytvoří nový fitness brand pro ženy. Projekt s názvem NikeSkims tak propojí dlouholeté zkušenosti Nike a hype, který Skims v podstatě už od založení obklopuje. První kolekci pak plánuje vydat letos na jaře.

    Ohněte módu podle sebe. Skládané sukně míří z módních mol rovnou do šatníku

    Zařazení trendy kousků do běžného šatníku může být občas oříškem. Nejlepší jsou proto takové, které mají hned několik možných podob a značky si s nimi nakládají po svém. Podobná variabilita platí letos i pro skládané sukně. Zaplavily totiž kolekce pro nadcházející jaro a léto, v nichž známí designéři nabídli doslova záplavu možností a stylů.

    Hermès zkoumá nové vody. Uvažuje o vlastní haute couture kolekci

    Haute couture představuje ve světě módy nejvyšší schodek na stupni vítězů. Dosáhnout takové excelence, která tvorbu vysoké módy umožní, proto není snadným úkolem. Pustit se do něj ovšem hodlá módní dům Hermès. Jeho ředitel Axel Dumas v pátek prohlásil, že by značka mohla na Pařížském týdnu haute couture zazářit už v roce 2026 nebo 2027.

    Móda v kostce: Značky odhalují slavné tváře a Londýn vítá nováčka

    Módní společnosti vítají jaro pomocí čerstvých tváří. Řada z nich totiž představila nové ambasadory. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu září ve špercích Pomellato a herečka Eiza González zase v kouscích od David Yurman. Značka De Beers pro změnu spolupracuje s modelkou Adwoa Aboah. Londýnský týden módy pak vítá nový brand Songs of Siren.

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L'Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    Na předávání BAFTA zářila i móda. Blýskl se Louis Vuitton či Schiaparelli

    Módní scénu o víkendu pohltilo předávání cen BAFTA. Jako každá známá ceremonie, také ta britská totiž přilákala očekávaný zástup celebrit v blyštivých róbách. Na červeném koberci proto zazářilo hned několik dechberoucích kousků. Hlavní roli tentokrát ztvárnily módní domy jako Schiaparelli, Alexander McQueen, Louis Vuitton nebo Prada.

    Snídaně u Tiffanyho je pasé. V Nairobi s vámi v luxusním hotelu posnídají žirafy

    Skotskou loveckou chatu byste možná čekali úplně jinde než v srdci Keni. Téměř po století se ale jedna taková nachází právě v Nairobi, obklopená nekonečnou zelení připomínající skutečné safari. Hlavním hřebem hotelu jsou ovšem volně pobíhající žirafy, se kterými si dokonce můžete užít i snídani nebo čaj o páté.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―