Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    Módní domy se předhánějí v čarokrásných vánočních kampaních. Která vás nejvíc okouzlí?

    Pod vlivem alternativní módy. Léto jako z kultovního seriálu Sex Education

    Co to vlastně alternativní móda znamená? Jde o módní poselství, které ani z daleka nepodléhá aktuálním trendům. Je to kreativní výraz, vybočující z mainstreamových a konvenčních kreací, přičemž často čerpá z minulosti či nejrůznějších subkultur. Nejzářnějším příkladem je punkový odkaz Vivienne Westwood, nově se sem masově začleňují upcycled kousky, téměř cokoliv háčkovaného, ale i takzvaný goblincore.

    Kolik vody oblékáme? V oblečení se budeme topit, dokud neskončíme na suchu

    Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik vody oblékáte? Vlastně v oblečení doslova plaveme, a to možná více doslova, než by vás zprvu napadlo. Voda je zásadní pro všechny formy života na Zemi. Módní průmysl je bohužel obrovským spotřebitelem a znečišťovatelem vodních toků. Největší značky toho přitom většinou v oblasti hospodaření s vodou dělají nejméně.

    S jakými botami naladíte perfektní summer chic? Zaměřte se na pantofle, žabky i mokasíny

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Mají luxusní značky stále hodnotu? Možná si nekupujete módu, nýbrž iluzi

    Luxusní značky byly dlouhou dobu synonymem prestiže, kvality a exkluzivity. V posledních letech však čelí různým výzvám, které ovlivňují jejich postavení na trhu a význam pro spotřebitele. Položte si otázku, proč si zrovna vy luxusní značky kupujete? Proč za ně platíte? Možná zjistíte, že vaše tužby nejsou tak úplně vaše.