Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Ani polobotky, ani sneakers. Asics uvádí hybridní model Gel-Kinetic SP

    Značka Asics pokládá svůj nový model tenisek Gel-Kinetic SP na tenkou hranici. Obuv totiž mísí prvky typických sneakers i slušnějších polobotek. Propojuje tak klasický technický design společnosti s patinou naleštěných formálních bot. Tvůrci modelu prohlásili, že jejich cílem bylo vytvořit odpověď na poptávku generace Z. Ta dle nich totiž hledala elegantní možnosti, často je ale považovala za příliš nepohodlné.

    Zdroj: Asics

    Jonathan Anderson poodkrývá novou vizi. Tvaruje svou vlastní Dior ženu

    Francouzský módní dům Dior si stále ještě zvyká na svého nového kreativního ředitele Jonathana Anderson. Módní scéna proto zatajila dech, když designér odhalil svou Pre-Fall kolekci pro rok 2026. Jedná se totiž o další kousek skládačky, jež definuje jeho vlastní pojetí nadčasové Dior ženy. Anderson opět pracoval s archivem značky, nečerpal z něj však doslova, místo toho ho proložil vlastním módním jazykem.

    Má už Versace jasno? Italský módní dům nejspíše povede Pieter Mulier

    Spekulace ohledně budoucnosti Versace nabírají na obrátkách. Dle anonymních zdrojů serveru WWD má na pomyslný návrhářský trůn usednout dosavadní kreativní ředitel Maison Azzedine Alaïa Pieter Mulier. Mateřská společnost Versace, tedy Prada Group, ovšem prozatím odmítla domněnky komentovat. Dle dostupných informací navíc designér nadále vyjednává svůj potenciální odchod ze současné pozice.

    Zdroj: Unsplash

    Fendi těží z módního fenoménu. Oslavuje návrat seriálu Emily in Paris

    Ve čtvrtek 18. prosince se do nabídky streamovací platformy Netflix vrátil seriál Emily in Paris. Divákům nabídne svou již pátou sérii. Oslavit se ji rozhodl také módní dům Fendi. Vytvořil totiž speciální kolekci kabelek, jež odpovídá eklektickému a výraznému stylu hlavní hrdinky seriálu, ztvárněnou Lily Collins. Nový kabát ve dvou barevných variacích dostaly legendární modely značky, Baguette a Peekaboo bags.

    Zdroj: Fendi

    Chanel ovázal vlajkovou pobočku mašlí. Daroval jí sváteční proměnu

    Atmosféru svátků přivítal letos rovněž francouzský módní dům Chanel. Svou vlajkovou pobočku v Paříži na 19, rue Cambon totiž slavnostně zahalil do elegantního vánočního hávu. Uvázal na ni obří mašli plnou klasických Chanel elementů. Provedená je totiž v typické černo-bílo-zlaté barevné variaci a její textura připomíná ikonický nadčasový tvíd. Jeden cíp obří mašle pak zdobí třpytivé logo s dvojitým C.

    @forevermaryna a chanel christmas 🖤💫✨ 📍19 Rue Cambon, 75001 #chanel #paris #chanelparis #christmasdecorations #chaneldecor ♬ original sound – rxnplify

    Zdroje: WWD, Fashion Network, 10 Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Fendi

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    ― Reklama ―

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Ani polobotky, ani sneakers. Asics uvádí hybridní model Gel-Kinetic SP

    Značka Asics pokládá svůj nový model tenisek Gel-Kinetic SP na tenkou hranici. Obuv totiž mísí prvky typických sneakers i slušnějších polobotek. Propojuje tak klasický technický design společnosti s patinou naleštěných formálních bot. Tvůrci modelu prohlásili, že jejich cílem bylo vytvořit odpověď na poptávku generace Z. Ta dle nich totiž hledala elegantní možnosti, často je ale považovala za příliš nepohodlné.

    Zdroj: Asics

    Jonathan Anderson poodkrývá novou vizi. Tvaruje svou vlastní Dior ženu

    Francouzský módní dům Dior si stále ještě zvyká na svého nového kreativního ředitele Jonathana Anderson. Módní scéna proto zatajila dech, když designér odhalil svou Pre-Fall kolekci pro rok 2026. Jedná se totiž o další kousek skládačky, jež definuje jeho vlastní pojetí nadčasové Dior ženy. Anderson opět pracoval s archivem značky, nečerpal z něj však doslova, místo toho ho proložil vlastním módním jazykem.

    Má už Versace jasno? Italský módní dům nejspíše povede Pieter Mulier

    Spekulace ohledně budoucnosti Versace nabírají na obrátkách. Dle anonymních zdrojů serveru WWD má na pomyslný návrhářský trůn usednout dosavadní kreativní ředitel Maison Azzedine Alaïa Pieter Mulier. Mateřská společnost Versace, tedy Prada Group, ovšem prozatím odmítla domněnky komentovat. Dle dostupných informací navíc designér nadále vyjednává svůj potenciální odchod ze současné pozice.

    Zdroj: Unsplash

    Fendi těží z módního fenoménu. Oslavuje návrat seriálu Emily in Paris

    Ve čtvrtek 18. prosince se do nabídky streamovací platformy Netflix vrátil seriál Emily in Paris. Divákům nabídne svou již pátou sérii. Oslavit se ji rozhodl také módní dům Fendi. Vytvořil totiž speciální kolekci kabelek, jež odpovídá eklektickému a výraznému stylu hlavní hrdinky seriálu, ztvárněnou Lily Collins. Nový kabát ve dvou barevných variacích dostaly legendární modely značky, Baguette a Peekaboo bags.

    Zdroj: Fendi

    Chanel ovázal vlajkovou pobočku mašlí. Daroval jí sváteční proměnu

    Atmosféru svátků přivítal letos rovněž francouzský módní dům Chanel. Svou vlajkovou pobočku v Paříži na 19, rue Cambon totiž slavnostně zahalil do elegantního vánočního hávu. Uvázal na ni obří mašli plnou klasických Chanel elementů. Provedená je totiž v typické černo-bílo-zlaté barevné variaci a její textura připomíná ikonický nadčasový tvíd. Jeden cíp obří mašle pak zdobí třpytivé logo s dvojitým C.

    @forevermaryna a chanel christmas 🖤💫✨ 📍19 Rue Cambon, 75001 #chanel #paris #chanelparis #christmasdecorations #chaneldecor ♬ original sound – rxnplify

    Zdroje: WWD, Fashion Network, 10 Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―