Více
    Redakce

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Londýn odhalí šatník královny Alžběty II. Jednat se má o největší výstavu jejího oblečení

    Příští jaro přivítá v Londýně velkolepou výstavu s názvem Queen Elizabeth II: Her Life in Style. Jednat se má o největší exhibici královnina oblečení v historii. Zahrnovat má na 200 kousků, a to z několika dekád, tedy od dětství až po život v roli britské panovnice. K vidění budou i její svatební a korunovační šaty. Výstavu pohostí Buckinghamský palác, a to pod záštitou Royal Collection Trust.

    Phoebe Philo vydala čtvrtou kolekci. Potvrdila svůj ikonický rukopis

    Další novinkou je již čtvrtá kolekce z dílny návrhářky Phoebe Philo. Talentovaná designérka totiž odstartovala svou stejnojmennou značku teprve na podzim roku 2023. Řada s názvem D potvrdila rukopis, který módní dům postupně buduje. Nabídla minimalistické, čisté, ovšem přesto kreativní kousky v jemných tónech béžové, hnědé, černé a burgundy. Nechyběly ani strukturované kabáty a topy.

    Zdroj: Phoebe Philo

    American Eagle má novou tvář. Značku zastoupí herečka Sydney Sweeney

    Značka proslulá svou džínovinou, American Eagle, má novou ambasadorku. Její kousky bude propagovat herečka Sydney Sweeney. Objevila se proto v nejnovější kampani pro letošní podzim s názvem Sydney Sweeney Has Great Jeans. „Letos na podzim oslavujeme to, co činí naši značku ikonickou, tedy trendy denim, který vždy vede, nenásleduje,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Zdroj: American Eagle

    MM6 Maison Margiela a Dr Martens opět spolu. Slavné značky obnovily spolupráci

    Na módní scénu se navrátilo duo proslulých značek. Společnosti MM6 Maison Margiela a Dr Martens uzavřely opět spolupráci. Tentokrát vytvořily kolekci, jež dle nich „znovu objevuje ikonické siluety“. Ta nabízí hybridy několika stylů. První z nich kombinuje 1460 boot a 1461 shoe, a to v zářivě bílé. Druhý pro změnu míchá 1461 shoe a Penton loafer. Jejich cílem je „pokřivení něčeho známého“.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Prada v pohybu. Letošní podzimní kampaň patří Kendall Jenner

    Zatímco Kylie Jenner září v nejnovější kampani pro Miu Miu, její sestra naopak dominuje kampani z dílny sesterské značky, tedy Prada. Módní dům tentokrát věnoval reklamu pro svou podzimní kolekci „intenzitě dynamického života, v pohybu“. Modelky a modelové jsou proto na fotografiích viděny „v normálnosti každodenní akce“, zatímco „směřují k neznámé a dosud nespatřené destinaci“.

    @prada Kendall Jenner’s already in – are you ready to join the Prada Fall/Winter 2025 collection in motion? #PradaFW25 #Prada ♬ original sound – Prada

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    - Reklama -

    Londýn odhalí šatník královny Alžběty II. Jednat se má o největší výstavu jejího oblečení

    Příští jaro přivítá v Londýně velkolepou výstavu s názvem Queen Elizabeth II: Her Life in Style. Jednat se má o největší exhibici královnina oblečení v historii. Zahrnovat má na 200 kousků, a to z několika dekád, tedy od dětství až po život v roli britské panovnice. K vidění budou i její svatební a korunovační šaty. Výstavu pohostí Buckinghamský palác, a to pod záštitou Royal Collection Trust.

    Phoebe Philo vydala čtvrtou kolekci. Potvrdila svůj ikonický rukopis

    Další novinkou je již čtvrtá kolekce z dílny návrhářky Phoebe Philo. Talentovaná designérka totiž odstartovala svou stejnojmennou značku teprve na podzim roku 2023. Řada s názvem D potvrdila rukopis, který módní dům postupně buduje. Nabídla minimalistické, čisté, ovšem přesto kreativní kousky v jemných tónech béžové, hnědé, černé a burgundy. Nechyběly ani strukturované kabáty a topy.

    Zdroj: Phoebe Philo

    - Reklama -

    American Eagle má novou tvář. Značku zastoupí herečka Sydney Sweeney

    Značka proslulá svou džínovinou, American Eagle, má novou ambasadorku. Její kousky bude propagovat herečka Sydney Sweeney. Objevila se proto v nejnovější kampani pro letošní podzim s názvem Sydney Sweeney Has Great Jeans. „Letos na podzim oslavujeme to, co činí naši značku ikonickou, tedy trendy denim, který vždy vede, nenásleduje,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Zdroj: American Eagle

    MM6 Maison Margiela a Dr Martens opět spolu. Slavné značky obnovily spolupráci

    Na módní scénu se navrátilo duo proslulých značek. Společnosti MM6 Maison Margiela a Dr Martens uzavřely opět spolupráci. Tentokrát vytvořily kolekci, jež dle nich „znovu objevuje ikonické siluety“. Ta nabízí hybridy několika stylů. První z nich kombinuje 1460 boot a 1461 shoe, a to v zářivě bílé. Druhý pro změnu míchá 1461 shoe a Penton loafer. Jejich cílem je „pokřivení něčeho známého“.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Prada v pohybu. Letošní podzimní kampaň patří Kendall Jenner

    Zatímco Kylie Jenner září v nejnovější kampani pro Miu Miu, její sestra naopak dominuje kampani z dílny sesterské značky, tedy Prada. Módní dům tentokrát věnoval reklamu pro svou podzimní kolekci „intenzitě dynamického života, v pohybu“. Modelky a modelové jsou proto na fotografiích viděny „v normálnosti každodenní akce“, zatímco „směřují k neznámé a dosud nespatřené destinaci“.

    @prada Kendall Jenner’s already in – are you ready to join the Prada Fall/Winter 2025 collection in motion? #PradaFW25 #Prada ♬ original sound – Prada

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Vogue čeká nová éra. Je Chloe Malle reálná Andy Sachs?

    V čele amerického vydání Vogue stojí od začátku Newyorského týdne módy jeho nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále se ale zodpovídá Anně Wintour, která zůstává globální šéfredaktorkou. Co můžeme od nové editorky čekat a jakou budoucnost si pro módní magazín představuje? Je možné, že Vogue převzala reálná podoba fiktivní Andy Sachs?

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    Značka Oishii posouvá hranice luxusu. Nabízí exkluzivní virální jahody

    Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―