Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Londýn odhalí šatník královny Alžběty II. Jednat se má o největší výstavu jejího oblečení

    Příští jaro přivítá v Londýně velkolepou výstavu s názvem Queen Elizabeth II: Her Life in Style. Jednat se má o největší exhibici královnina oblečení v historii. Zahrnovat má na 200 kousků, a to z několika dekád, tedy od dětství až po život v roli britské panovnice. K vidění budou i její svatební a korunovační šaty. Výstavu pohostí Buckinghamský palác, a to pod záštitou Royal Collection Trust.

    Phoebe Philo vydala čtvrtou kolekci. Potvrdila svůj ikonický rukopis

    Další novinkou je již čtvrtá kolekce z dílny návrhářky Phoebe Philo. Talentovaná designérka totiž odstartovala svou stejnojmennou značku teprve na podzim roku 2023. Řada s názvem D potvrdila rukopis, který módní dům postupně buduje. Nabídla minimalistické, čisté, ovšem přesto kreativní kousky v jemných tónech béžové, hnědé, černé a burgundy. Nechyběly ani strukturované kabáty a topy.

    Zdroj: Phoebe Philo

    American Eagle má novou tvář. Značku zastoupí herečka Sydney Sweeney

    Značka proslulá svou džínovinou, American Eagle, má novou ambasadorku. Její kousky bude propagovat herečka Sydney Sweeney. Objevila se proto v nejnovější kampani pro letošní podzim s názvem Sydney Sweeney Has Great Jeans. „Letos na podzim oslavujeme to, co činí naši značku ikonickou, tedy trendy denim, který vždy vede, nenásleduje,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Zdroj: American Eagle

    MM6 Maison Margiela a Dr Martens opět spolu. Slavné značky obnovily spolupráci

    Na módní scénu se navrátilo duo proslulých značek. Společnosti MM6 Maison Margiela a Dr Martens uzavřely opět spolupráci. Tentokrát vytvořily kolekci, jež dle nich „znovu objevuje ikonické siluety“. Ta nabízí hybridy několika stylů. První z nich kombinuje 1460 boot a 1461 shoe, a to v zářivě bílé. Druhý pro změnu míchá 1461 shoe a Penton loafer. Jejich cílem je „pokřivení něčeho známého“.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Prada v pohybu. Letošní podzimní kampaň patří Kendall Jenner

    Zatímco Kylie Jenner září v nejnovější kampani pro Miu Miu, její sestra naopak dominuje kampani z dílny sesterské značky, tedy Prada. Módní dům tentokrát věnoval reklamu pro svou podzimní kolekci „intenzitě dynamického života, v pohybu“. Modelky a modelové jsou proto na fotografiích viděny „v normálnosti každodenní akce“, zatímco „směřují k neznámé a dosud nespatřené destinaci“.

    @prada Kendall Jenner’s already in – are you ready to join the Prada Fall/Winter 2025 collection in motion? #PradaFW25 #Prada ♬ original sound – Prada

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    - Reklama -

    Londýn odhalí šatník královny Alžběty II. Jednat se má o největší výstavu jejího oblečení

    Příští jaro přivítá v Londýně velkolepou výstavu s názvem Queen Elizabeth II: Her Life in Style. Jednat se má o největší exhibici královnina oblečení v historii. Zahrnovat má na 200 kousků, a to z několika dekád, tedy od dětství až po život v roli britské panovnice. K vidění budou i její svatební a korunovační šaty. Výstavu pohostí Buckinghamský palác, a to pod záštitou Royal Collection Trust.

    Phoebe Philo vydala čtvrtou kolekci. Potvrdila svůj ikonický rukopis

    Další novinkou je již čtvrtá kolekce z dílny návrhářky Phoebe Philo. Talentovaná designérka totiž odstartovala svou stejnojmennou značku teprve na podzim roku 2023. Řada s názvem D potvrdila rukopis, který módní dům postupně buduje. Nabídla minimalistické, čisté, ovšem přesto kreativní kousky v jemných tónech béžové, hnědé, černé a burgundy. Nechyběly ani strukturované kabáty a topy.

    Zdroj: Phoebe Philo

    - Reklama -

    American Eagle má novou tvář. Značku zastoupí herečka Sydney Sweeney

    Značka proslulá svou džínovinou, American Eagle, má novou ambasadorku. Její kousky bude propagovat herečka Sydney Sweeney. Objevila se proto v nejnovější kampani pro letošní podzim s názvem Sydney Sweeney Has Great Jeans. „Letos na podzim oslavujeme to, co činí naši značku ikonickou, tedy trendy denim, který vždy vede, nenásleduje,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Zdroj: American Eagle

    MM6 Maison Margiela a Dr Martens opět spolu. Slavné značky obnovily spolupráci

    Na módní scénu se navrátilo duo proslulých značek. Společnosti MM6 Maison Margiela a Dr Martens uzavřely opět spolupráci. Tentokrát vytvořily kolekci, jež dle nich „znovu objevuje ikonické siluety“. Ta nabízí hybridy několika stylů. První z nich kombinuje 1460 boot a 1461 shoe, a to v zářivě bílé. Druhý pro změnu míchá 1461 shoe a Penton loafer. Jejich cílem je „pokřivení něčeho známého“.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Prada v pohybu. Letošní podzimní kampaň patří Kendall Jenner

    Zatímco Kylie Jenner září v nejnovější kampani pro Miu Miu, její sestra naopak dominuje kampani z dílny sesterské značky, tedy Prada. Módní dům tentokrát věnoval reklamu pro svou podzimní kolekci „intenzitě dynamického života, v pohybu“. Modelky a modelové jsou proto na fotografiích viděny „v normálnosti každodenní akce“, zatímco „směřují k neznámé a dosud nespatřené destinaci“.

    @prada Kendall Jenner’s already in – are you ready to join the Prada Fall/Winter 2025 collection in motion? #PradaFW25 #Prada ♬ original sound – Prada

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Úkol století? Převzít otěže po Gallianovi. Debut Glenna Martens u Maison Margiela

    Nahradit Johna Galliano není pouze výzva. Je to pomyslný módní Everest. A přesto se návrhář Glenn Martens pustil do svého debutu u Maison Margiela s takovou grácií, jako by šlo o běžnou sezonní přehlídku. Přitom šlo o moment, který mohl dopadnout buď jako tragédie, nebo jako módní zázrak. A stalo se to druhé. 

    Móda v kostce: Marc Jacobs slaví kabelku Cristina a Jil Sander vítá novou éru

    Marc Jacobs vydal speciální kampaň ke své nejnovější "it" kabelce Cristina. Značka Jil Sander zveřejnila první dílo nového kreativního ředitele Simona Bellotti, tedy speciální video. Crocs a Touchland představují virální přívěsek a Chanel míří do New Yorku, kde v prosinci odhalí svou řadu Métiers d'Art. Paříž přivítá výstavu o díle Virgila Abloh.

    Podpora žen od Keni po Koreu. Women@Dior a UNESCO plní sny po celém světě

    Program Women@Dior, který vznikl ve spolupráci módního domu Dior s organizací UNESCO, letos oslavil pět let existence. Na konferenci v Paříži minulý týden představil pět inspirativních projektů mladých nadaných žen z různých koutů světa. V Keni vzniká AI chatbot pomáhající ženám s finanční gramotností, Korea vítá digitální slovník měnící genderové stereotypy a v Nepálu oživují nevidomí mentoři výrobu vonných tyčinek.

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    Londýnský týden módy čeká revoluce. Vede ji nová šéfka Britské módní rady

    Světové týdny módy patří mezi nejprestižnější módní akce. I mezi nimi ale existuje konkurence. Londýnský fashion week tak v poslední době zaznamenal značný pád své popularity. Změnit to nyní hodlá nová ředitelka Britské módní rady, jež událost pořádá, Laura Weir. V Londýně chystá revoluci slibující podporu návrhářů i vyšší zájem veřejnosti.

    Bez práce nejsou koláče. Luxusní workcation resorty naštěstí myslí na obojí

    Spojení pracovního režimu s dovolenou se zdá jako sen. Workcation však už v dnešní době není neobvyklou výsadou. Hybridní pracovní režimy a důraz na duševní pohodu umožňují leckdy alespoň částečně pracovat odkudkoliv. Luxusní resorty z celého světa nabízí prvotřídní zážitky pro všechny, kteří si tento benefit nechtějí nechat utéct.

    Lewis Hamilton boří stereotypy pánské módy. V čem tkví jeho kouzlo?

    Sedminásobný šampion Formule 1 Lewis Hamilton neoslňuje jen na trati. Je mimo jiné módní ikonou, která redefinuje pánský styl. Letos zazářil jako producent filmu F1 i jako spolupředseda Met Gala. Fanoušci ho milují nejen pro jeho talent a vytříbený vkus, ale také pro pozitivní auru, se kterou boří toxické stereotypy pánské módy.

    Marni má novou královnu. Vedení značky přebírá Meryll Rogge

    Módní dům Marni po necelém měsíci od odchodu svého dosavadního kreativního ředitele Francesca Risso oznámil jeho nástupce. Stane se jím návrhářka Meryll Rogge, která od roku 2020 uchvacuje módní scénu svou stejnojmennou značkou. Dříve pracovala pro návrháře jako Marc Jacobs či Dries Van Noten a k Marni přináší modernost i nositelnost.

    Na Loro Piana dohlíží soud. Značka čelí podezření ze zneužívání pracovníků

    Další italská značka se ocitla pod dohledem Milánského soudu. Tentokrát se jedná o módní dům Loro Piana, jenž je podezřelý ze zneužívání pracovníků ve svém dodavatelském řetězci. Značka měla spolupracovat s výrobci, kteří zaměstnancům neumožnili bezpečné pracovní prostředí. Společnost prohlásila, že si toho nebyla vědomá.

    Pinterest vydal první report pro muže. Odhalil jejich měnící se maskulinitu

    Mileniálové a generace Z přepisují, co znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaný report platformy Pinterest. Vydala totiž první studii popisující nejčastější vyhledávání jejích mužských uživatelů. Ti se čím dál více zajímají o self care, wellness a zdravý životní styl. Zajímá je ale také móda, DIY a moderní technologie nebo jak být lepším rodičem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―