More

    Koncem července se návrhářka Phoebe Philo posunula kousek blíž ke zveřejnění své vlastní značky. Začala totiž své zákazníky registrovat na webovou stránku společnosti. Módnímu světu ji hodlá odhalit společně s první kolekcí v září.

    Na založení vlastní značky se známá návrhářka Phoebe Philo chystá už několik let. Plány začala chystat od chvíle, kdy se v roce 2017 rozhodla opustit vedení módní společnosti Celine. Znovu je potvrdila roku 2021, když prohlásila, že se „nemůže dočkat, až bude opět v kontaktu se svými zákazníky, až bude nezávislá a bude moct experimentovat dle svých vlastních podmínek“.

    První kolekci pod vlastním jménem tak hodlá odhalit v září. Koncem července proto potěšila své fanoušky, když je začala registrovat na svou oficiální webovou stránku. Kromě toho také značce založila oficiální účet na Instagramu. Dosud ho sleduje na 240 tisíc lidí, a to i bez jediného zveřejněného příspěvku. Zasílat pak bude Philo kousky jak do Spojených států amerických, tak Velké Británie a Evropy.

    První kolekce Philo má dle jejího prohlášení zahrnovat 150 návrhů. Jednat se bude jak o ready-to-wear kousky, tak kožené výrobky, obuv, šperky nebo sluneční brýle. Žádné další informace o své značce návrhářka prozatím nezveřejnila. Její velmi očekávané odhalení se ale nejspíše nějakým způsobem propojí s londýnským týdnem módy. Známá už jsou také jména některých členů jejího nového týmu.

    Do vlastní značky Phoebe Philo investuje také společnost LVMH

    Například do pozice provozního ředitele nastoupí Patrik Silén, který pracoval například u konzultační firmy McKinsey & Company nebo Procter & Gamble. Za sebou má také studium na Harvardu. Vedoucím oddělení denimu a módní „dílny“ se mají zase stát dva bývalí pracovníci módního domu Balenciaga. Do značky Phoebe Philo se pak rozhodla investovat společnost LVMH, která mimo jiné vlastní také Celine.

    Návrhářka Phoebe Philo vystudovala módní školu Central Saint Martins v Londýně, kterou navštěvovala společně se Stellou McCartney. Po jejím ukončení jí proto následovala do módního domu Chloé, jehož vedení se roku 2001 ujala. Odešla ale o pět let později, jelikož se chtěla věnovat své rodině. Její návrhy se proslavily především nenucenými kombinacemi jemných prvků z dámského šatníků s o něco více maskulinními prvky.

    Zdroje: Business of Fashion, Hypebae, WWD, Twitter, YouTube

    Foto:Reuters

    Phoebe Philo je o krok blíž svému snu. Připravuje se na zveřejnění vlastní značky

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.